[O2] Rozrzad w 2.0TDI BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mery 1,9 TDI
    Drive
    • 2004
    • 68

    [O2] Rozrzad w 2.0TDI BKD

    pozdrowienia dla właściciela srebrnej O1 widzianej dzisiaj w okolicach 18.30 na elektoralnej w warszawie
    Octa ASV 119/261(fabryka) 136/328(Masters)
  • Mach
    Rider
    • 2004
    • 349

    #2
    [O2] Rozrzad w 2.0TDI BKD

    Przy jakim przebiegu wymienia sie pierwszy rozrzad w BKD ? 90kkm ?
    Na cos szczegolenego trzeba zwrocic uwage przy rozrzadzie ? pompa wody, jakie inne charakterystyczne elementy dla tego silnika ?
    Z gory dziekuje za odpowiedz uzytkownikow BKD :wink:
    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      teoretycznie 120kkm
      ja jak zwykle z pompą, ale tu zdania są JAK ZWYKLE podzielone

      a jeżeli będziesz robił w ASO to patrz na łapy i przypilnuj, żeby nie rozjebali ci zbiornika podciśnienia k#$wa mać :evil: :zastrzelic

      [ Dodano: Czw 14 Lut, 08 13:27 ]
      nie pogubili osłon silnika
      nie rozpieprzyli dolotu
      itd itp
      :evil: :evil: :evil:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Mach
        Rider
        • 2004
        • 349

        #4
        wlasnie pytam bo w jedym ASO powiedzieli 90kkm w innym 120kkm
        bede oddawal do ASO bo auto firmowe
        dzieki za odpowiedz... zrobie juz po 90kkm bo auto po programie wiec nie ma co przeginac do 120kkm :wink:
        jakies doswiadczenia cenowe z ASO, wszedzie ceny sa zblizone czy sa znaczne roznice cenowe na czesci w poszczegolnych ASO ?
        A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          Zamieszczone przez Mach
          wlasnie pytam bo w jedym ASO powiedzieli 90kkm w innym 120kkm
          w ASO zalecają chyba właśnie 90kkm

          cen, niestety nie pamiętam, trzeba podzwonic, moga byc IMO spore różnice
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • slawko007
            Drive
            S_OCP Member
            • 2008
            • 65

            #6
            Zamieszczone przez Mach
            wlasnie pytam bo w jedym ASO powiedzieli 90kkm w innym 120kkm
            bede oddawal do ASO bo auto firmowe
            dzieki za odpowiedz... zrobie juz po 90kkm bo auto po programie wiec nie ma co przeginac do 120kkm :wink:
            jakies doswiadczenia cenowe z ASO, wszedzie ceny sa zblizone czy sa znaczne roznice cenowe na czesci w poszczegolnych ASO ?
            Mach
            Producent podaje co 120kkm ale serwisy zalecają co 90kkm dlaczego?? Może chcą zarobić przy częstszych wymianach a może z przezorności bo awaria paska zawsze jest bardizej kosztowna niż jego wymiana co 90kkm. Poza tym powiedzą ci że musisz wymienić pompe wody i rolki co jest nawjiększym kosztem przy wymianie rozrządu. Bez tego nie utrzymasz ggwarancji (ewentulana awaria pompy prowadzi podobno do zerwania paska rozrządu i zong). I tak jak koledzy podpowadają patrz na łapy. Pamietaj że ASO=ZŁO :diabelski_usmiech
            slawko007

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez slawko007
              Bez tego nie utrzymasz ggwarancji (ewentulana awaria pompy prowadzi podobno do zerwania paska rozrządu i zong).
              Trzeba poprostu przyjac ze pompa wody to po prostu kolejna rolka z rozrzadu i trzeba ja zmienic ze wszystkimi
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • jarek_wt
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2005
                • 154

                #8
                Re: Rozrzad w 2.0TDI BKD

                Zamieszczone przez Mach
                Przy jakim przebiegu wymienia sie pierwszy rozrzad w BKD ? 90kkm ?
                Na cos szczegolenego trzeba zwrocic uwage przy rozrzadzie ? pompa wody, jakie inne charakterystyczne elementy dla tego silnika ?
                Z gory dziekuje za odpowiedz uzytkownikow BKD :wink:
                Wg. Rowiński-Wajdemajer w Piasecznie co 120 tyś km.
                Koszt ok 1700 zł łącznie z robocizną. Czas trwania ( w przypadku OII ) : około 5 godzin
                Wymianie podlega praktycznie wszystko - pomę zostawiają tylko w wyjątkowych przypadkach, w zasadzie tylko na życzenie klienta.
                Jarecki
                Octavia II, 2.0 TDI, Elegance

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Skad oni biora te ceny :lol: Za chwile przebija 2 tys.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Dzida
                    RS
                    • 2006
                    • 2253

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Skad oni biora te ceny
                    Serwis olejowy po 15 tyś w tej firmie kosztuje ponad 700 PLN.
                    Z tym że R-W to tak naprawdę przede wszystkim salon i serwis VW i Audi...

                    Komentarz

                    • kurynio
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 166

                      #11
                      szkoda, przeglądając Twoje posty chyba Cię ktoś skrzywdził w przeszłości, a wszystkie ASO uważasz za brygade niekompetentnych, ba niedorozwiniętych buraków

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        #12
                        Zamieszczone przez kurynio
                        szkoda, przeglądając Twoje posty chyba Cię ktoś skrzywdził w przeszłości, a wszystkie ASO uważasz za brygade niekompetentnych, ba niedorozwiniętych buraków
                        taaa, pseudopsychologiczne uwagi proponuję zachować dla siebie :idea:

                        a co do ASO, owszem, wszystkie z którymi miałem nieprzyjemność za takie właśnie uważam.


                        tutaj masz kolego drogi mikropodsumowanie 2 letniej działalności 3 warszawskich ASO:

                        - wyrwany korek spustowy oleju w misce
                        - poukręcane gwinty w większości śrub mocujących obudowę filtra powietrza
                        - wgnieciony próg
                        - dolna osłona silnika nie od tego auta, zdrutowane ale się trzyma
                        - zniszczona śruba zabezpieczająca koło
                        - w związku z powyższym uszkodzona felga
                        - w związku z bezsensownym uzupełnianiem płynu hamulcowego - rozszczelnienie przewodu (zbyt wysokie ciśnienie w układzie) -> dobrze, że awaria nastąpiła w garażu :?
                        - zagubiona ( :shock: ) pokrywa obudowy akumulatora, luźne klemy
                        - zniszczony zbiornik podciśnienia
                        - serwis DSG - to już osobna historia, krótko - żenada

                        (osobną historią jest również wspomniana niekompetencja, ba morze niekompetencji, buractwo, jakość obsługi gwarancyjnej etc. etc.)

                        to wszystko rzeczy "grube" widoczne gołym okiem, czego nie widać - nie boli
                        pomijam już takie GRUBASY do których nie dopuściłem, albo których nie dało się wręcz wykonać :lol:

                        zresztą co tu wiele gadać, polecam ASO Skoda :!: :lol:

                        [ Dodano: Sob 16 Lut, 08 01:12 ]
                        oczywiście moje osobiste doświadczenia pozwalają mi szczerze wierzyć, że w ASO np. lubelskich, pracują sami pasjonaci, ludzie wręcz oddani swojej pracy, dobrany wg specjalnego klucza sztab wspaniale wyszkolonych fachowców, złotych rączek, miłych i kulturalnych zarazem.
                        oby :!:
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • DGW
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 2330

                          #13
                          Zamieszczone przez szkoda
                          tutaj masz kolego drogi mikropodsumowanie 2 letniej działalności 3 warszawskich ASO:
                          wszystko potwierdzam ponieważ teraz ja zajmuje się tym autem i mam nadzieję że więcej rzeczy nie znajdę :|
                          Co do ASO to niestety nigdy auto nie będzie naprawione w sposób taki jaki powinno być. I może to nawet nie wynikać z niedokształcenia pracownika tylko z charakteru pracy tam. Jakość nie jest na pewno na pierwszym miejscu, najważniejszy jest przerób :!:
                          Pracowałem w ASO Alfa Romeo i Fiata i jestem pewien że w ASO Skody jest tak samo. Pomijam nawet to, że na 5-10 pracowników "mechaników", jeden jeździ na szkolenia.
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz

                          • misiek^wro
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 8321

                            #14
                            dobrygrzeswawa, sama prawda, ponadto warto dodac ze w ASO bardzo czesto jest od groma praktykantow i na 10 takich przypada 1 mistrz ... ktory robi tylko powazne usterki, reszte robia "uczacy sie na bledach" chlopcy z zawodowek samochodowych czy technikow, ktorzy znalezli pierwsza prace, albo "odfajkowywuja" praktyki.

                            Dlatego jesli ASO to nalezy patrzec na rece. Ja np po mojej usterce co do stanu technicznego auta ( jak na laika ) to nie mam nic do zarzucenia, jednak szlag mnie trafia, jak widze dwa odcienie lakieru na aucie - druga sprawa ze 90% lakiernikow w Polsce to malarze :cry:
                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              #15
                              Zamieszczone przez misiek^wro
                              mistrz ... ktory robi tylko powazne usterki
                              :diabelski_usmiech

                              ej, skrzywdził was ktoś w przeszłości :roll: :lol:
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #16
                                Zamieszczone przez szkoda
                                ej, skrzywdził was ktoś w przeszłości :roll: :lol:
                                Nie bij mistrzu
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • szkoda
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 22543

                                  #17


                                  dobra, koniec z OT :idea:
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz

                                  • kurynio
                                    Ambiente
                                    • 2007
                                    • 166

                                    #18
                                    Powiem tak, szkoda, Twoja lista jest pokaźna, masz prawo być nieco zniesmaczony, przyznaję że przy takiej serii przypadków moje freudowskie pytanie może nie jest na miejscu. Ja mogę powiedzieć tyle, zaskoczyło mnie to, naprawdę...
                                    Co do tego czy w lubelskim ASO pracuja sami pasjonaci, pewnie nie, ale mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że do obsługi czy naprawy samochodów nigdy nie są "używani" nigdy praktykanci, najwyżej mogą wywazyć koło, pojeździć na mopie albo podać klucze mechanikowi, za to mogę ręczyć. Każdy z mechaników ma kilkuletnie doświadczenie.
                                    Nie mogę powiedzieć, że niegdy nie było "dane d...", ale nie w takich oczywistych kwestiach jakie opisujesz, a jezeli było to napewno nie było to drutowane, tylko koszty ponosił sam serwis.

                                    Komentarz

                                    • onyx73
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 282

                                      #19
                                      a mi aso moim autkiem zatakowało inne, skonczylo sie lakierowaniem zderzaka u mnie i wymianą błotnika w tym drugim zenada... nic dodac nic ująć

                                      Komentarz

                                      • Dzida
                                        RS
                                        • 2006
                                        • 2253

                                        #20
                                        Zamieszczone przez kurynio
                                        Nie mogę powiedzieć, że niegdy nie było "dane d...", ale nie w takich oczywistych kwestiach jakie opisujesz, a jezeli było to napewno nie było to drutowane, tylko koszty ponosił sam serwis.
                                        A ja mogę polecić lubelski Żagiel z czystym sumieniem.
                                        Od kiedy tam serwisuję czeszkę nigdy nie dali ciała.

                                        Samochodu nie chcieli mi sprzedać, ale serwis mają naprawdę w porządku.

                                        Komentarz

                                        Pracuję...