[O2] Ja ciepła gorzej pali .. czemu??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mardi
    Classic
    • 2006
    • 16

    [O2] Ja ciepła gorzej pali .. czemu??

    hugojugo, 21 wrzesień - MIELEC - Onyx kręgle
    Było 1,9TDI 4x4,
    Jest 2,0 TDI DSG
  • Jabu23
    Classic
    • 2005
    • 37

    #2
    [O2] Ja ciepła gorzej pali .. czemu??

    hej mam taką sprawę ostatnio kupiłem O2 105KM diesel, wszystko cacy przebieg 88tys/km wymieniłem, rozrząd ale jest problem z rozruchem na ciepło trzeba kręcić 2x. To dziwne bo samochód rozgrzany powionien palić lepiej.
    Co najdziwniejsze na zimno pali jak szalona bez najmniejszego problemu..
    W czym może być problem zawsze do ropy dolewam uszlachetniaczy wiec to nei paliwo, tankuje na statoil i BP

    gdzie moze lezeć przyczyna calego zamieszania z odpalaniem cieplego samochodu bo nie ukrywam ze jest to drazniące......

    jeszcze jedno pytanie jakie światła są z przodu w O2 bo chce wymienić na Xenon ale nei wiem czy tam są H4 czy H7....?

    pozdraiwam
    Jacek
    OCTAVIA 1.9 TDI - AGR

    Komentarz

    • slavi
      Rider
      • 2004
      • 422

      #3
      Re: Ja ciepła gorzej pali .. czemu??

      Zamieszczone przez Jabu23
      hej mam taką sprawę ostatnio kupiłem O2 105KM diesel, wszystko cacy przebieg 88tys/km wymieniłem, rozrząd ale jest problem z rozruchem na ciepło trzeba kręcić 2x.Jacek
      zaczęła palić gorzej po wymianie rozrządu?

      Komentarz

      • AdamB
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 8033
        • Octavia IV (NX3)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        jeszcze jedno pytanie jakie światła są z przodu w O2 bo chce wymienić na Xenon ale nei wiem czy tam są H4 czy H7....?
        Są H7 krótkie i H1 długie
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz

        • dariuspolo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1168

          #5
          ...
          T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
          SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
          Zuzycie paliwa

          Komentarz

          • slavi
            Rider
            • 2004
            • 422

            #6
            Zamieszczone przez dariuspolo
            , a po wymianie ustawiles kat wtrysku wg. Vagcoma?
            to jest PD, jak dobrze ustawiasz na kołki/znaki to nie ma co korygować,

            Komentarz

            • Jabu23
              Classic
              • 2005
              • 37

              #7
              nie wiem czy ustawiałem kąt wtrysku, ale po wymiania samochód był podłączany do komputera musze zadzwonić do tego mechanika i sie zapytać, ale przed wymianą paska też były problemy z odpalaniem na ciepłym silniku......
              OCTAVIA 1.9 TDI - AGR

              Komentarz

              • slavi
                Rider
                • 2004
                • 422

                #8
                Zamieszczone przez Jabu23
                ale przed wymianą paska też były problemy z odpalaniem na ciepłym silniku......
                no to pompki do wymiany, poprzedni właściciel jeździł na 'orenżadzie'

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  ...
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • slavi
                    Rider
                    • 2004
                    • 422

                    #10
                    ale jak po wymianie i zakładam prawidłowym ustawieniu się nic nie poprawiło to qpa
                    jestes z Wawy, chcesz pewnej diagnozy to podjedz do Diagtronika ;-)

                    Komentarz

                    • Jabu23
                      Classic
                      • 2005
                      • 37

                      #11
                      Diagtronik na pewno jest dobry ale jak bym chciał się u nich serwisować z moją wypłatą to chyba nym musiał żebrać o jedzenie pod kościołem, ceny straszne...
                      Ja rozumiem myć specjalistą w swojej dziedzinie, ale za program do samochodu 2000zł - troszeczke za drogo ... taką sporą troszeczkę ...nie dajmy się zwariować !!!
                      Nie wiem ile bierze Masters ale w ALTA-RACING zaproponowali mi 1350zł.

                      a jeżeli chodzi o palenie na ciepłym silniku to przez telefon Diagtronik wycenił naprawę na 400zł i powiedział że to błąd sterownika ...


                      Jeszcze mam pytanko tak zupełnie z innej beczki czy żeby w O2 wymienić żarówkę jak się przepali to czy całą lampę trzeba wymieniać?? bo dojście jest strasznie słabe..
                      OCTAVIA 1.9 TDI - AGR

                      Komentarz

                      • kaz13
                        Drive
                        • 2008
                        • 42

                        #12
                        Zamieszczone przez Jabu23
                        Jeszcze mam pytanko tak zupełnie z innej beczki czy żeby w O2 wymienić żarówkę jak się przepali to czy całą lampę trzeba wymieniać?? bo dojście jest strasznie słabe..
                        wyjmujesz całą lampę prostota 5s. masz dwa zatrzaski temat już przerabiany

                        Komentarz

                        • AdamB
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 8033
                          • Octavia IV (NX3)
                          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                          #13
                          "Jeszcze mam pytanko tak zupełnie z innej beczki czy żeby w O2 wymienić żarówkę jak się przepali to czy całą lampę trzeba wymieniać?? bo dojście jest strasznie"

                          Najpierw odkręcasz jedną nakrętkę wg instrukcji , pociągasz za czarną dźwigienkę z boku reflektora i wyciągasz całą lampę. Zdejmujesz wieczko zabezpieczone "drutami" i już masz dostęp do żarówki H7. Montaż w odwrotnej kolejności. Zresztą wszystko jest opisane dokładnie w instrukcji OII.
                          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                          Komentarz

                          • shado
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 5315
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Przy czym za pierwszym razem ta czarna dźwigienka potrafi stawiać niezły opór. Dobrze jest to sobie przećwiczyć na sucho w domu, żeby umieć to później zrobić w trasie :szeroki_usmiech
                            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                            Komentarz

                            • greszczyn
                              Elegance
                              • 2005
                              • 893
                              • Nissan

                              #15
                              Zamieszczone przez Jabu23
                              hej mam taką sprawę ostatnio kupiłem O2 105KM diesel, wszystko cacy przebieg 88tys/km wymieniłem, rozrząd ale jest problem z rozruchem na ciepło trzeba kręcić 2x. To dziwne bo samochód rozgrzany powionien palić lepiej.

                              Miałem identyczny problem ,tylko silnik 2,0 . Po wymianie rozrusznika (gwarancja) zero problemów z paleniem na ciepło . :P

                              Komentarz

                              • kurynio
                                Ambiente
                                • 2007
                                • 166

                                #16
                                skłaniałbym się to tego co napisał kolega greszczyn, rozrusznik, prosty sposób, odepnij czujnik temp. silnika, jak odpali bez problemu to rozrusznik

                                Komentarz

                                • Jabu23
                                  Classic
                                  • 2005
                                  • 37

                                  #17
                                  dzięki za podpowiedź z rozrusznikiem, tak muszę spróbować zrobić, a z lampami muszę popróbować...
                                  pozdrawiam i zdrówka dla wszystkich
                                  OCTAVIA 1.9 TDI - AGR

                                  Komentarz

                                  • jarro2000
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 7

                                    #18
                                    Witam.
                                    Mam ten sam problem i czekam z niecierpliwością na zdiagnozowanie przyczyny.
                                    U mnie podejrzewałem czujnik położenia wałka rozrządu,ale po odłączeniu go na zimnym silniku trzeba było długo kręcić ( z podłączonym pali na dotyk) więc musi być dobry.
                                    Silnik 1.9 tdi BXE 2006r. 105KM dodam że podniesienie mocy i dawki startowej nie rozwiązało problemu.
                                    Może to rozrusznik,może akumulator się kończy (w zimę trochę słabo kręcił przy bardzo dużych mrozach) jest w niej od nowości.Mam zamiar to naprawić w tym sezonie.
                                    Pozdrawiam
                                    To ptak? To samolot? Nie to skoda!

                                    Komentarz

                                    Pracuję...