Ja zamówiłem O1 z gazem, klimą, bezdrożami i komputerem - i też muszę czekać 6 tygodni - czy oni tak powoli montują ten komputer? No i już bym chciał mieć auto...
A ja dołożyłem jeszcze ogonek ( tylna wycieraczka) . Już za mną 4 tyg., jeszcze ok 2 tyg.
witam
zauwazylem ze podczas postoju silnik klekocze głosniej niz zazyczaj (jak otworze maske to dzwiek dobiega z lewej strony) a przy wyzszych obrotach
ten dzwiek zanika jest to diesel (1,9 TDI 110 KM)ale wczesniej nie klekotał az tak
co to moze byc, czy warto sie tym martwic??
dzieki za pomoc
Jaki przebieg?
Najlepiej sprawdzić luzy na zaworach (nie wiem jaka jest konstrukcja, ale jeśli nie ma hydraulicznych popychaczy, to musi to być regulowane).
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Jeżeli nie jest to szczególnie na zimnym silniku (hydropopychacze), i rzeczywiście dobiega z lewej strony komory silnika (czyli prawej samochodu) to właściwie mogą być dwie rzeczy:
tak jak kolegahenio, napisał, napinacz paska wielorowkowego
albo koło pasowe na alternatorze dobiega żywota.
dokładnie potwierdzam mam to samo !!! amortyzator paska wielorowkowego!!!
podnies maskę i docisnij paskiem koniec tego amortyzatora jak ustanie to na 100% to
pozdro szuwar
Sprawdz olej to pierwsze primo.
Drugie primo, po lewej stronie silnika patrzac od przodu auta, nad rozrzadem masz taki plastik. Docisnij go reka mocno w swoja prawa strone i zobacz czy ( po tym jak olej jest ok ) klekot ustaje. Jak tak, to masz winowajce :P - koszt wymiany 175 zl plus robocizna.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
i ja się dołączę Mi ten amortyzatorek też klekocze i jak go docisnę palcem przestaję. Olałem to bo sie już przyzwyczaiłem ale kurcze, byłem z wymianą rozrzadu w ASO POL MOT Warszawa jakieś 7 tyś temu i nie wiem reklamować czy nie. Wogóle przy wymianie rozrządu to się wymienia?
tak jak napisal misiek^wro, jak szukalem auta, ogladalem passata z silnikiem 110KM w ktorym byla luzna oslona silnika i na niskich obrotach to strasznie klekotalo
wojtass, napinacz paska wielorowkowego chyba SAP zaleca wymianiac razem z rozrzadem. Druga sprawa, ze u mnie to jezdzi juz 155 tysiecy i dopiero dalo o sobie znac niedawno ...
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
misiekwro to co radzisz jechac z reklamacją czy nie Prosiłem ich zeby mi wymienili wszystko co trzeba Musze zobaczyc na fakturze czy t ozrobili Jak tak wale jak w dym
dzieki za pomoc
ale jak na dzien dzisiejszy wszytsko jest ok
pozdrawiam
[ Dodano: Nie 17 Lut, 08 21:54 ]
Jesli to, napinacz paska wielorowkowego
albo koło pasowe na alternatorze to jaka jest ich cena tak orientacyjnie i ewentualne koszty wymiany????
Komentarz