Konsekwencje przeskoczenia paska rozrzadu w TDi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ged
    Ambiente
    • 2009
    • 144

    Konsekwencje przeskoczenia paska rozrzadu w TDi

    Zamieszczone przez twin
    np. opony zimowe maja teraz najtaniej.
    o, to ciekawe, jakieś ceny dla porównania?
  • maysee
    Ambiente
    • 2007
    • 146
    • Superb I (3U4)

    #2
    Konsekwencje przeskoczenia paska rozrzadu w TDi

    No wlasnie czy moga byc jakies powazniejsze konsekwencje w przeskoku paska o 1 albo 2 zabki? Dzisiaj wlasnie mi sie to przydarzylo. Poszedl czarny dym z wydechu i motor klekotal jak glosno jak siewnik !! ktos mial cos podobnego ?

    Komentarz

    • endryu
      RS
      • 2006
      • 3777
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      głowica może podziękować za współpracę :cry: nie pal silnika i do mechaniora
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #4
        Zwykle skutkuje niestety spotkaniem tloka z zaworem.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • JanuszSz
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2835
          • Superb II combi (3T5)

          #5
          maysee, Odpalaleś na holu :?:
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz

          • maysee
            Ambiente
            • 2007
            • 146
            • Superb I (3U4)

            #6
            Odpalalem standardowo na pych bo wczesniej akumulator milczal jak zaklety, kable nic nie dawaly nawet.

            Komentarz

            • Damian2
              Classic
              • 2007
              • 9

              #7
              Nie powinno byc zle. 1, 2 zabki to jeszcze nie tragedia.
              Od zwyklych uczestnikow ruchu nawet w jezdzie turystycznej dzieli nas roznica skali, oni dusza hamulec na kazdym zakrecie, my widzac fajna laske idaca poboczem w oddali.

              Komentarz

              • koja86
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 3178

                #8
                Zamieszczone przez Damian2
                Nie powinno byc zle. 1, 2 zabki to jeszcze nie tragedia.
                Zdecydowanie wystarczy nawet jeden ząbek aby tłok walił o zawór
                Takie zwykłe Ambiente

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  O ile w ogole tylko jeden-dwa.

                  No niestety - palenie na pych tak sie czasem kończy.
                  Tak czy inaczej czapka w górę i trzeba sprawdzić, zeby uniknąć ewentualnych dalszych przykrych konsekwencji.
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10996
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    U mnie po przesunięciu o 2-3 ząbki była już kolizja
                    także jeden to może nie, ale 2 to już może być rzeźnia
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • maysee
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 146
                      • Superb I (3U4)

                      #11
                      Auto wczoraj scholowalem do mechaniora. jestem przygotowany na najgorsze czyli pogiete zawory. No trudno.

                      [ Dodano: Pon 18 Lut, 08 18:15 ]
                      No dobra - pasek spadl o 4 zabki. 2 zawory do wymiany. Nie jest najgorzej. Uwazajcie z odpalaniem na PYCH chlopaki !! (szczegolnie diesle)

                      Komentarz

                      • Witek1952
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 196

                        #12
                        Witam serdecznie.Diesla trudno odpalić z kabli ze względu na ich przeważnie za mały przekrój.Jedyną skuteczną metodą jest spięcie kablami obu akumulatorów i pozostawienie auta, z którego bierzemy prąd na chodzie.Wszystko po to by chociaż
                        trochę doładować akumulator w uruchamianym pojeździe by w ten sposób zmniejszyć prąd płynący przez kable podczas rozruchu.10-20 minut i już jest lepiej.Pozdrawiam.
                        Witek

                        Komentarz

                        • chimek11
                          Rider
                          • 2007
                          • 482

                          #13
                          zgadza sie z tymi kablami
                          ale ja kiedys w astrze tez tak mialem - pomoglo podpiecie 2 pary kabli. zapalila od razu

                          Komentarz

                          • koja86
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 3178

                            #14
                            Witek1952, chimek11, dlatego kabelki dla diesli robi się samemu z LGY 25mm i wtedy pali
                            Takie zwykłe Ambiente

                            Komentarz

                            • shado
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 5315
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Witek1952, ja tam odpalałem Felicję diesla na kablach i jakoś nie było problemu. Byłem na nartach w Tyliczu i nockami było -30C. Rano nie mogłem odpalić ani ja ani Felicja benzyna stojąca obok. Więc łączyliśmy się kablami i najpierw odpalaliśmy tego benzyniaka, a potem jak już odpalił to odpalaliśmy mojego diesla.
                              BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                              SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                              Komentarz

                              • marekzu
                                L&K
                                • 2007
                                • 1412
                                • Superb II combi (3V5)

                                #16
                                Zamieszczone przez Witek1952
                                Diesla trudno odpalić z kabli ze względu na ich przeważnie za mały przekrój.
                                Na jeden raz kazdy kabel da rade Nawet ten z topex-a

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  marekzu, Jak przewodzi to tak, jak nie przewodzi a to im sie zdarza, to chocby ich bylo 100 to i tak nie zapali :twisted:
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  Pracuję...