marte, spokojnie
mnie tylko dziwi ten upór, bo żeby chociaż liznąć tej wiedzy jak wygląda produkcja samochodów, naprawdę nie trzeba być fachowcem w tej dziedzinie i co kto myśli, co mu się wydaję, można generalnie o kant dupy trzasnąć :szeroki_usmiech
alfee'iemu też prawdopodobnie chodzi o to, że JEST MOżLIWY wariant dokładania niektórych elementów przez salon i owszem, oczywiście, że tak jest, ale nie wyobrażam sobie tego, żeby klient o tym nie wiedział.
Tak i to jest nieuczciwe działanie ze strony dealera....
Nigdy nie negowałem takiej możliwości. Z tego własnie potem się biorą rozbieżności tego typu, ze ktoś ma teoretycznie wersję ambiente a z VIN wynika, że to classic.
Mam taki problem. Wracełem ze słowacji i miałem troche wlanej wody do spryskiwaczy i one zamarzły. Odmroziłem je gorącą wodą i wypryskałem całą wode z układu. Po przejechaniu kilkudziesięciu km zaczeły się większe problemmy. Zaczeły szwankowac kierunkowskazy, aż padły i nie działają.. Po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika skoda nie chhce odpalic. Możliwe że odmrażając coś zalałem wodą i zrobiło sie jakieś zwarcie ? Wsumie rozrusznikk kręci normalnie ale nie chce złapac na końcu,,, Może to byc przyczyna jakichś bezpieczników? Albo przekaźnika od kierunkowskazów????
luk_89, no widzisz dlatego tak ważne jest dokładny opis silnika w profilu
wracając do sprawy sprawdź najpierw bezpieczniki czy nie są popalone dwa jak jest możliwość wstaw auto do garażu aby wyschło więcej to już koledzy od elektryki ci podpowiedzą
Auto jest zagazowane czy nie ?
I najważniejsze uzupełnij profil bo silników 1.6 jest parę jak nie wiesz gdzie znaleź to na naklejce w bagażniku pod wykładzina masz 3 literowe oznaczenie oraz na silniku i w książce serwisowej oraz w karcie pojazdu
dla przykładu oznaczenia AEE, AKL i jeszcze jedno którego nie pamiętam
dzięki, auto nie jest zagazowane, zaraz sprawdze dokladnie ten silnik, dzięki z góry, a teraz czekam na elektryków...i ide sprawdzic bezpieczniki
[ Dodano: Pon 18 Lut, 08 17:11 ]
już auto pali. przepalony był bezpiecznik od pompy paliwa. Teraz pozostał problem z kierunkowskazami. Włącze awaryjne chwile pochodzą a później gasną, kierunkowskaz lekko załapie ale szybko gaśnie , a po chwili nie chce sie już włączyc. Prosze o pomoc
już auto pali. przepalony był bezpiecznik od pompy paliwa. Teraz pozostał problem z kierunkowskazami. Włącze awaryjne chwile pochodzą a później gasną, kierunkowskaz lekko załapie ale szybko gaśnie , a po chwili nie chce sie już włączyc. Prosze o pomoc
możliwe ze to przekaźnik odpowiedzialny za kierunki. teraz nie pamiętam czy jest on tam gdzie wszystkie czy w wył/zał świateł awaryjnych
na bank jest to przerywacz, rozebrałem go znajduje sie w przycisku do awaryjnych i jeżeli nim poruszam to zaczyna sie świecic kierunkowskaz , tak jakby coś nie stykało
Komentarz