jak to gdzie! heheh w Krościenku
Pytanie o gume pod wahaczem
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez mayseegumowa czesc podtrzymujaca wahacz
która? może chodzi ci o element metalowo-gumowy tylni lub przedni łączący wachacz z podwoziem?
albo lepiej podaj który numer z rysunkuZałączone pliki->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Numery części ok
natomiast 11 to sworzeń wahacza
coś pomieszałeśale masz numery to już będzie dobrze w sklepie
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Nie przydadzą się, bo są błędne
tylko kolega pomylił nazwy
Zamieszczone przez mayseedostalem odpowiednie czesci jakkolwiek by sie nie nazywaly
ten joint mi się ładnie kojarzy :diabelski_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
A ile placiles? Jaki masz przebieg? Masz jakies objawy ,ze zmieniasz, czy tylko po ogledzinach doszedles ,ze trzeba wymienic? Napisz jak po wymianie pracuje zawieszenie.
Zminiles po 2 elementy w wahaczu .Niechciales dolozyc i zmienic tez 3 (czyli wszystkich elementow ,ktorymi jest przymocowany wahacz?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
No wiec tak Rafalus. Dwa sworznie kosztowaly 90zl (w Polsce) a za dwie tuleje dalem (w Irlandii) po 13euro. Przebieg 180tys km. Dlaczego zdecydowalem sie na wymiane? - od pewnego czasu Octa sie dziwnie zachowywala, przy hamowaniu kola delikatnie sie cofaly, poza tym jak naciskalem noga na kolo to sie cofalo i nie bylo stabilne. Potem przy wymianie drazkow kierownicy (bo byly luzy) i przegubow (bo strzelalo) okazalo sie, ze tuleje metalowo-gumowe pod wahaczami sa popekane i zdeformowane! Sworznie wymieniam przy okazji i mysle, ze to powinno starczyc. Ostatnio wymienialem opony, uszczelki w drzwiach i spadl mi jeszcze pasek rozrzadu o 4 zabki (2 zawory do wymiany!) wiec wydatkow na razie mam dosyc. Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
z tym rozrzadem to straszne. Ja mam takie wrazenie ,ze jak zjezdzam z kraweznika to jest stuk w prawym kole wszczegonosci przy skreconych właśnie kołach kolach.
A to sa dokladnie takie gumy jak fabryczne (metalowo gumowe)?
Co moglo by odpowiadac za moja przypadlosc?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Panowie - to przeguby zewnętrzne!->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
No niekoniecznie. Moze to byc tez wywalona wlasnie tuleja w wahaczu. Rok temu mialem dokladnie to samo co mam teraz na nowych, ktore okazaly sie jakims badziewiem. Jak np jade po luku i na nim przyhamuje to pojawia sie stukot. Jak to rok temu zmienilem to byla cisza. Za jakis czas wkladam te gumy z Cupry i powinien byc spokoj :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Jakie gumy z Cupry?bedzie lepiej znasz koszty?
Ja poprostu zrobie wszytsko w skodzie na gwarancji. Wtedy bedzie kogo rozliczyc
Obawiam sie ,ze jak teraz wymienie prawie prewencyjnie to przejade mniej jak kiedys na fabrycznych. A te gumy kupowane do regeneracji w ASO to sa Maicroft dokladnie takies same jak fabryczne? A ile z ciekawosci kosztuje cały wahacz?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Maysee a czy jesteś pewien przebiegu tego auta,bo mnie trochę dxiwi że przy 180tkm tyle gratów zostało wymienionych.Mi już się kłania 200 tkm i nowe mam tylko gumy stabilizatora i czeka mnie pierwsza wymiana tylnych tuleji w wachaczach (w/g rysunku element nr3) a reszta jest dziewicza i nie wykazuje luzów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftElementy gumowe zawieszenia to dochodze do wniosku sa do wymiany rowno z amortyzatorami.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zgadzam sie calkowicie. Ja jestem takim typem, ze slysze strzelanie przegubow - wymieniam, mechanik mi mowi "Tutaj tuleja pod wahaczem ledwo zipie ale jeszcze pojezdzisz" - wymieniam od razu. Na co czekac? Albo mam sie zastanawiac czy nie za wczesnie mi przednia zawiecha siada? Mysle, ze 160tys to wcale nie az taki maly przebieg i oszukujac sie moglbym nic nie robic przynajmniej do 180. Ale po co? Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
właśnie robie tak jak maysee.
Poza tym znam ludzi ,którzy mówią ,że w aucie wszystko gra a
auto jest w fatalnym stanie, nie mowie ,ze taki jest Octan oczywiscie
Ale fajne te forum wszystkiego można się dowiedzieć jak np. z tymi gumami z Cupry.
1)A Maicroft na tych gumach z seata będzie auto twardsze lekko?
2) a zbieżność lepiej ustawiać po tych zabiegach w zawieszeniu?
Bo powiem szczerze ,ze powymianie wahacza w Fiacie Siena 1,2(cały kompletny 370zł) kierownica
była przy jeździe na wprost w innym położeniu.
3)Może ktoś powie co może być przyczyną tego ,że gdy jade na wprost huczą opony bardziej niż gdy lekko skręcam w prawo. Dodam ,że auto jakby lekko ściąga w prawo. Ale wiadomo dużo zależy od nawierzchni, na letnich efekt jak by mniejszy.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz