Firmę MOOG mogę polecić z własnego doświadczenia. Swego czasu wymieniałem w 2 autach jednocześnie. W swojej skodzie miałem TRW w drugiej wrzuciłem MOOGA bo nic innego nie mieli w sklepie. Warunki eksploatacji mniej więcej takie same. I tak się stało że u mnie tulejki się rozleciały a w drugiej MOOG się dalej dzielnie trzyma. Miałem do skody wrzucić MOOGA ale zdecydowałem się na pełne LEMFÖRDERA
Pytanie o gume pod wahaczem
Zwiń
X
-
z racji tego ze nie są to rzeczy które wymienia się co rok (lub częściej) wole zapłacić parę złotych więcej i mieć na dłuższy czas spokój i nie zastanawiać się w czasie jazdy :" wytrzyma czy nie wytrzyma?" Postawie albo na ORI + LEMFÖRDERA Z góry dziękiza pomoc
[ Dodano: Wto 20 Wrz, 11 22:22 ]
Dzisiaj wymieniałem części w swojej skodzie, wykorzystałem części z poniższej listy. Zobaczymy jak będzie się sprawować pełna tuleja wahacza od leona cupry. Mam nadzieje że będe miał spokój na kolejne 5-6 lat.
1 Tuleje wahacza - przód ORGINAŁ nr kat. 357 407 182
2 Tuleje wahacza - tył LEON CUPRA nr kat. 8N0 407 181 B
3 Sworzeń wahacza - lewy ORGINAŁ nr kat. 1J0 407 365 H
4 Sworzeń wahacza - prawy ORGINAŁ nr kat. 1J0 407 366 H
5 wkładka gum. stabilizatora ORGINAŁ nr kat. 1J0 411 314 R
6 Łącznik stabilizatora ORGINAŁ nr kat. 1J0 411 316 H
Co do pozycji nr 2 to z konieczności musiałem zakupić ją w serwisie VW. Za 2 szt. zapłaciłem 182zł:/ W Skodzie powiedzieli mi że taką samą tuleje stosuje się w skodzie Superb, więc teoretycznie mógłbym ja kupić w skodzie za mniejsze pieniądze, ale nie znałem nr kat. a samochód był juz na podnośniku. Informuje więc że jak ktoś będzie chciał zamienić tuleje nacinaną na pełną to może poszukać jej w podzespołach do skody superb - z tego co pamiętam to facet mierzył tą od leona suwmiarką i wyszło ok 60 mm średnicy
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz