Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nowy i odbior O2 :-)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • nowy i odbior O2 :-)

    Zamieszczone przez QBA
    Zamieszczone przez xekon
    No to jeszcze na prośbe Jackal -
    red on white
    :shock: PIĘKNIE!!! :shock:
    Mnie tez wlasnie sie podoba, na bialym tle podswietlenia, nawet jak calosc jest zrobiona na bialo to tez jest lux 8)

  • #2
    nowy i odbior O2 :-)

    Po pierwsze, chcialem sie przywitac na forum ;-)

    Po drugie, pochwalic! Dzisiaj - po dobrych osmiu tygodniach czekania - odebralem zamowiona czarna Octavie II Ambiente 1.9 TDi (silnik BKC) z DSG, climatronicem i paroma innymi drobiazgami, i jestem bardzo mile zaskoczony tym, co dostalem :-)

    Ogromy bagaznik, ladny samochod, do tego DSG sprawuje sie rewelacyjnie (a jezdzilem wczesniej na paru automatach sparowanych z silnikami o sporo wiecej KM). O ile do Octavii I nie do konca bylem przekonany, o tyle O2 jak na razie zachwyca wszystkich, ktorym udalo mi sie ja pokazac :-)

    Zeby sie do czegos tradycyjnie przyczepic: troche tandetne na pierwszy rzut oka wajchy do wycieraczek i kierunkowskazow pod kierownica (jakas taka niskich lotow stylistyka).

    Komentarz


    • #3
      witaj,
      mam nadzieje ze pojawisz sie na jakims warszawskim spocie dasz sie "zapoznac" z DSG :wink: a tak powaznie to jestes chyba pierwszy z DSG na forum k
      ja jako przeciwnik automatu z zalozenia nie zdecydowalem sie na DSG "w ciemno" - gdyz oczywscie nie bylo opcji na auto testowe z DSG :evil:

      jeszcze raz gratuluje nabytku :szeroki_usmiech
      A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

      Komentarz


      • #4
        Gratuluję zakupu i oby sluzyl i cieszyl jak najdluzej.

        A moze jakies fotki abysmy ropwniez mogli pocieszyc oko k
        była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

        Komentarz


        • #5
          Witam Wszystkich serdecznie,

          Jest nas conajmniej dwóch, ja swoją odebrałem tydzień temu.
          Jak do tej pory rewelacyjnie, tylko komputer kłamie (jak pokazuje spalanie 6.0 to spala 7.0), reszta wzorcowo.

          Pozdrawiam
          Spider
          ---------------
          Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

          Komentarz


          • #6
            No to w kocnu ktos bedzie mi mogl opowiedziec o DSG w Octavii, bo puki co to byly tylko wrozby. Chciaz ojciec myslal o 2.0TDi to nawet z 1.9 bedzie wiadomo jak to jezdzi. :diabelski_usmiech

            Gratuluje
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              No ja jak swoją zmierzyłem, to się zdziwiłem. 10,7 do setki, z ręcznego pomiaru, mierzył kolega siedzący obok, ważący 90 kg :P
              80-120 z pozycji Drive trwało 8,5 sekundy, z pozycji Sport 7,8 (był na niższym biegu na początku).

              Jak widać mój egzemplarz raczej do kiepskich chyba nie należy, rewelacyjnie się wyprzedza, jak się nie depcze do końca tylko do pierwszego oporu (jest dodatkowy opór pod koniec, zapobiega pełnemu kick-downowi bez potrzeby) to czuć momentalny przyrost mocy jak redukuje na 5 bieg, a robi to praktycznie od razu. Jak się jescze kopnie w pedał do końca, to potrafi wykonać kolejną redukcję np. na 4 bieg.

              Ogólnie rzecz biorąc rewelacja, nawet w korkach się przestałem denerwować.
              Spider
              ---------------
              Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

              Komentarz


              • #8
                ostatnio mialem okazje jezdzic 2.0 Tedi DSG - rewelka, gdyby nie ta granica z przenoszeniem Nm (max 350) to bez zastanawiania bral bym DSG
                NajtFukinPatrol North-West

                Komentarz


                • #9
                  Ale jak to sie dowiedzialem, mozna zrobic plasko w calym zakresie moment 300-340Nm i bedzie lepiej niz seria. Poprostu przez caly zakres obrotow bedzie ciagnac, a nie ze po 3tys zaczyna klapnac.

                  BTW. Jak zagosci kiedys takie cos w garazu to sie pochwale, ale raczej w przyszlym roku dopiero.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez karolz
                    ostatnio mialem okazje jezdzic 2.0 Tedi DSG - rewelka, gdyby nie ta granica z przenoszeniem Nm (max 350) to bez zastanawiania bral bym DSG
                    to troszke kiszkowato... bo wiecej niutkow (369) to ja mialem w serii :!: a gdzie jeszcze program dolozyc :cry:

                    wszystko ladnie pieknie tylko poczekajmy jak bedzie z trwalosciami tych DSG... szczegolnie jak ktos program zrobi... albo jak przyjdzie do wymiany sprzegiel... wtedy dopiero zaczna sie pierwsze narzakania na DSG

                    na razie wszystko cacy bo auta z DSG to praktycznie nowki... a i nie slyszalem zeby ktos juz zrobil jakis ladny program w TDI + DSG (w Polsce)
                    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                    Komentarz


                    • #11
                      No cóż, nawet gdybym wpuszczał wirusa, czego na gwarancji nie zrobię na pewno, to nie przewiduję osiągnięcia więcej niż 350 Nm
                      Ale sprawa zawirusowania jest z pewnością ciekawa, można by się pobawić trochę żeby zrobić idealnie gładko jeżdżącą maszynkę
                      Spider
                      ---------------
                      Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Spider
                        No cóż, nawet gdybym wpuszczał wirusa, czego na gwarancji nie zrobię na pewno, to nie przewiduję osiągnięcia więcej niż 350 Nm
                        Ale sprawa zawirusowania jest z pewnością ciekawa, można by się pobawić trochę żeby zrobić idealnie gładko jeżdżącą maszynkę
                        spoko, spoko... jesli tuner bedzie "z glowa" to nie ma sie czego obawiac o wirusa na gwarancji :wink:

                        [ Dodano: Wto 17 Maj, 05 12:07 ]
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Ale jak to sie dowiedzialem, mozna zrobic plasko w calym zakresie moment 300-340Nm i bedzie lepiej niz seria.
                        "w calym" zakresie to troche chyba uogolnienie :wink: przynajmniej chyba od 2000rpm
                        A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Mach
                          "w calym" zakresie to troche chyba uogolnienie przynajmniej chyba od 2000rpm
                          W zakresie obrotow uzytecznych tj 2000-4300 :wink:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Spider
                            80-120 z pozycji Drive trwało 8,5 sekundy, z pozycji Sport 7,8 (był na niższym biegu na początku).
                            to całą wieczność :shock: u mnie jeszcze do niedawna zajmowało to 4,5 sekundy :diabelski_usmiech a teraz jeszcze nie miałem czasu sprawdzić 8)

                            PS
                            gratuluję nowego nabytku k
                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                            http://www.disi-tune.pl
                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                            Był WRX
                            Była Octa

                            Komentarz


                            • #15
                              Misiek,

                              Pamiętaj że ja nie muszę redukować ręcznie, to się robi samo. 4,5 sekundy to miałeś na którym biegu?
                              Spider
                              ---------------
                              Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Spider
                                Misiek,

                                Pamiętaj że ja nie muszę redukować ręcznie, to się robi samo. 4,5 sekundy to miałeś na którym biegu?
                                III 8) ale mogę sprawdzić na IV, V i VI jeżeli jesteś zainteresowany :zlosnik:
                                skąd wątek o redukcji :?: :roll: tak z ciekawości pytam, bo ja młody jestem i lubie zmieniać biegi, więc nie za bardzo rozumiem ta uwagę :szeroki_usmiech :wink:

                                pozdro
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz


                                • #17
                                  Chodzi o sytuację kiedy musisz nagle depnąć i nie jesteś przygotowany, a redukcja ręczna w tym momencie jednak zajmuje chwilę i wymaga pewnej koordynacji. Przy DSG to się dzieje bardzo szybko...
                                  Pamiętaj że robiłem pomiar z kolegą na miejscu pasażera który waży 90 kilo, ja ważę jakieś 82 kilo.
                                  Spider
                                  ---------------
                                  Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dobra a takie pytanie o DSG, przy np 60km/h jadac spokojnie wrzuca sobie ten 5(6) bieg i trzyma obroty zeby tylko silnik sie krecil. Co ta skrzynia robi przy depnieciu w podloge, mysli na ktory bieg ma wrzucic czy odrazu przechodzi do redukcji w dol. Pytam, bo jezdzilem konkurencyjna skrzynia w BMW 120d i bylo to czasem dziwne, bo on juz w sumie ciagnal a nagle stwierdzil ze wrzuci bieg nizej zeby ciagnac od 3tys obr a nie od 2,5tys. Jak sadze DSG ma zabezpieczenie na dole i gorze tzn z dolu nie da sie meczyc na 6 biegu zblokowanym od 1000obr i tak samo na jedynce i potem nie pojdzie wiecej niz czerwone pole.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Przy 60 km/h powinien jechać na 5 biegu, a przy depnięciu prawdopodobnie zredukuje na 4 bieg natychmiast (0,04 s) i w międzyczasie gdy ciągniesz na 4 biegu zrobi redukcję na 3 bieg na drugim sprzęgle i później w ciągu 0,04 s zamieni sprzęgła. Sumarycznie po czasie rzędu 0,5-0,8 s powinieneś być na odpowiednim biegu, a przez ten czas też ciągnie już na niższym.
                                      Postaram się dzisiaj po drodze do domu to sprawdzić, opiszę w miarę dokładnie wyniki obserwacji. Spróbuję może nakręcić filmik z tablicy rozdzielczej, ale aparat zostawiłem w domu, więc raczej nie po drodze do domu.
                                      To zacchowanie które opisałem właśnie tak mniej więcej wygląda, ale sprawdzałem przy 80 km/h, redukował do 5 a później do 4 biegu.
                                      Spider
                                      ---------------
                                      Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Spider
                                        Chodzi o sytuację kiedy musisz nagle depnąć i nie jesteś przygotowany, a redukcja ręczna w tym momencie jednak zajmuje chwilę i wymaga pewnej koordynacji. Przy DSG to się dzieje bardzo szybko...
                                        ależ ja nie kwestionuje absolutnej doskonałości technicznej skrzyni DSG, nie śmiałbym k
                                        więc nie musisz mi robić wykładu z działania dwóch sprzęgieł i zmiany biegów w mgnieniu oka :wink: U mnie nie występują praktycznie sytuacje kiedy muszę depnąć i nie jestem przygotowany, a jeśli już następuje konieczność redukcji, to choć robię to wolniej niż DSG to od raczej nie losuje biegu, na który chcę zmienić tylko zmieniam od razu na docelowy :idea: Chociaż przyznam, że przy normalnej jeździe zdarza mi się to ostatnio nad wyraz zadko :diabelski_usmiech

                                        Zamieszczone przez Spider
                                        Pamiętaj że robiłem pomiar z kolegą na miejscu pasażera który waży 90 kilo, ja ważę jakieś 82 kilo.
                                        no tak... to całkowicie tłumaczy różnicę 3 sekund :lol: ja waze tyle, jakby dwie osoby jechały :zlosnik:
                                        Gwoli wyjaśnienia - mam inny silnik, sporo mocniejszy i pozwoliłem sobie zażartować z tą wiecznoscią. Jak widzę zupełnie opacznie zrozumiałeś moje intencje i dyskusja zmierza w dziwnym kierunku, także myślę, że czas ja zakończyć 8)

                                        pozdrawiam
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          wszystko ladnie pieknie tylko poczekajmy jak bedzie z trwalosciami tych DSG...
                                          Eee... to tak czekac mozna ze wszystkim w nieskonczonosc - a i tak duzo wiecej zalezy od indywidualnego szczescia lub pecha, niz od sredniej statystycznej. Akurat DSG nie wydaje mi sie na tyle rewolucyjna technologia, zeby bylo warto panikowac - co innego CVT.

                                          Pierwsze wrazenia z DSG mam *bardzo* pozytywne - mialem wczesniej dwa samochody z automatem (140KM 5-biegowy i 190KM 6-biegowy), i chociaz nie mam w zwyczaju zrywac sie ze swiatel zeby jako pierwszy dojechac do nastepnego czerwonego, to BKC + DSG zdecydowanie ma z czego przyspieszyc i pracuje bardzo plynnie i intuicyjnie.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Misiek, intencje zrozumiałem dobrze, nie ma obawy, tłumaczę dla innych :wink:
                                            Sprawdziłem po drodze do domu, w większości wypadków przy pełnym depnięciu za pozycję kick-down jest okolo sekundy wachania, później pełen ciąg, na ogół redukcja o dwa przełożenia, ale bywa i o 3 (np. z 6 na 3 bieg). W każdym razie jest to przewidywalne.
                                            ja osobiście wolę wcisnąć do pierwszego oporu, wtedy nie ma pełnego ciągu ale praktycznie zawsze jest redukcja o 1 bieg, poza tym ciąg pojawia się szybciej i jest to bardziej płynne. Natomiast dociśnięcie głębiej w tym momencie spowoduje dalszą redukcję (na ogół).

                                            Ogólne wrażenie jest takie, że DSG przy pełnym wciśnięciu gazu zmienia od razu na docelowy, przy delikatniejszy obchodzeniu się z pedałem robi to delikatniej i ciągnie na nizszych obrotach.
                                            Jak mam mało miejsca i się szykuję do akcji to zmieniam wcześniej na sportowy, wtedy mam już zredukowany bieg na niższy a przy pełnym depnięciu redukcja o jeden bieg jest bardzo szybka (prawdopodobnie DSG tylko na to czeka i ma bieg przygotowany).

                                            Jedno jest pewne - DSG zmienia biegi bardzo szybko i w sposób przewidywalny, a to jest bardzo ważne.
                                            Spider
                                            ---------------
                                            Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ok, dzieki za wyjasnienia.

                                              BTW. Na Octavie daja 2 lata gwarancji, czy ktos sie interesowal czy istnieje mozliwosc przedluzenia jej o kolejne dwa w ramach ubezpieczenia gwarancyjnego. Pomijam kwestie tuningu, bo niektorym seria wystarcza w zupelnosci, a liczy sie trwalosc i niezawodnosc calego auta, a jak juz cos poleci to nie martwic sie ile to bedzie kosztowac.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                No dobra, pobawiłem się chwilę i są filmiki z jazdy 1.9 TDI DSG.
                                                Maicroft wrzucił to na swój serwer, szczegóły poniżej, dzięki.

                                                Można swobodnie dystrybuować filmy, bezwarunkowo.
                                                Spider
                                                ---------------
                                                Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Spider, BTW z tym testowaniem to tak spokojnie, bo chlopaki tu podpuszczaja, a Ty masz auto jeszcze na dotarciu.
                                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X