Prawidłowy stan oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bolo1
    Classic
    • 2009
    • 34

    Prawidłowy stan oleju

    Mogę rozprowadzić naklejki w kujawsko-pomorskim, ale w miastach i okolicach: Nowe, Warlubie, Grudziądz, Świecie oraz w pomorskim: miasta: Skórcz, Gniew i Pelplin. Sprawdźcie czy jest ktoś w powyższym regionie i czekam na info.
  • PZ13
    Ambiente
    • 2008
    • 114

    #2
    Prawidłowy stan oleju

    Witam jeszcze raz,

    To mój pierwszy DIESEL i mam wątpliwości jaki powinien być właściwy stan.
    U mnie jest tak: na zimnym rano - kolor czerwony strzałki, na ciepłym kolor żółty strzałki.

    JEST OK?
    Załączone pliki
    ECO POWER ;-)

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      PZ13, jest dobrze :lol:
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • oolsztyniak
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 6647
        • Superb II combi (3T5)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #4
        Zawsze jak jest cieply silnik olej zostaje w silniku i nie splywa do mich. Tak więc jest dobrze Jak masz cieply silnik tzn ze masz stan oleju pomiedzy min a max a jak zimny to masz max. Pamietaj zeby nie przekroczyc stanu max czyli tego gdzie jest czerwona strzalka.
        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz

        • PZ13
          Ambiente
          • 2008
          • 114

          #5
          Maksymalnie miałem kiedyś po wymianie oleju w serwisie (strzałka zielona) ale katalizator nie padł..... 0,5 cm powyżej i poniżej wygięć jest jeszcze delikatne oznaczenie tzw. stanu krytycznego i chyba to jest tak naprawdę max i min które szkodzą.....
          Te delikatne linie na bagnecie zaznaczyłem na różowo.....
          Załączone pliki
          ECO POWER ;-)

          Komentarz

          • oolsztyniak
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6647
            • Superb II combi (3T5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #6
            PZ13, nie ma co się przejmowac stan masz bardzo dobry
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz

            • PZ13
              Ambiente
              • 2008
              • 114

              #7
              Dzięki za słowa otuchy.

              Pozdrówka

              :lol:
              ECO POWER ;-)

              Komentarz

              • szpal
                Drive
                • 2005
                • 88

                #8
                Ostatnio znajomemu w passacie 1,9 tdi sprawdzałem stan oleju.
                Wyjmuje bagnet a on jest suchy. :shock:
                Gościu dolał litre oleju i bagnet dalej suchy. :shock: :shock:
                Dolał drugą litrę i dopiero olej pokazał się między kreskami. :shock: :shock: :shock:
                Facet twiercził że dolewa olej jak mu mrugnie kontrolka ciśnienia oleju (dzieje się to u niego nieraz jak jedzie z przyczepą pod górkę).
                :idea: Uświadomiłem mu że ta kontrolka nie jest od niskiego poziomu oleju tylko od jego braku.
                Octavia 00' 1,9 TDI SLX

                Komentarz

                • arthek
                  Classic
                  • 2007
                  • 28

                  #9
                  Zamieszczone przez szpal
                  Ostatnio znajomemu w passacie 1,9 tdi sprawdzałem stan oleju.
                  Wyjmuje bagnet a on jest suchy. :shock:
                  Gościu dolał litre oleju i bagnet dalej suchy. :shock: :shock:
                  Dolał drugą litrę i dopiero olej pokazał się między kreskami. :shock: :shock: :shock:
                  Facet twiercził że dolewa olej jak mu mrugnie kontrolka ciśnienia oleju (dzieje się to u niego nieraz jak jedzie z przyczepą pod górkę).
                  :idea: Uświadomiłem mu że ta kontrolka nie jest od niskiego poziomu oleju tylko od jego braku.
                  Kup potem takie auto... salonowe , serwisowane, cud miód i orzeszki...psia mać. :evil:
                  Podstawowa rzecz przy kupnie auta ( pomijam zakup od handlarza :roll: - ja bym nie kupił), to zrobienie dyskretnego "wywiadu środowiskowego" ze sprzedąjacym w kwestii "obycia ogólnotechnicznego" :szeroki_usmiech .Wtedy ma sie jako taką pewnosć że auto było prawidłowo eksploatowane.
                  I druga rzecz mi się nasuwa...człowiek chucha , dmucha i pieści auto.... a i tak, a to turbawka się posypie , a to dwumas klęknie , pompki poza dopuszczalną korekcją ,a tu taki jeździ , tłucze , gniecie na zimnym , targa przyczepę pod górę bez oleju w silniku a maszynownia śmiga aż miło i nic sie nie dzieje.... :roll:

                  Przekaż znajomemu że trafił chyba na specjalną edycję TDI DP dla wojska - Turbodieselmotoren Direkt eInspritzung Diesel Pancerwagen
                  Powered by Gnój !
                  Variantsport by Ali MT Katowice
                  Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
                  1,9 TDI ASZ ++
                  162 PS @ 369 Nm

                  Komentarz

                  • PZ13
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 114

                    #10
                    Te suche bagnety to chyba domena aut zagazowanych, wiem z doswiadczenia kolegów gazowników......
                    A to moje cudo do niedawna, było w srodku ładniej niż w Octavce, ale zwyciężyła przestrzeń i ekonomia :lol:
                    Załączone pliki
                    ECO POWER ;-)

                    Komentarz

                    Pracuję...