No tak, ale escort był wolnossący a nie doładowany.
OCTAVIA II 1,8TSI czy 2,0 TDI wybór
Zwiń
X
-
Jeśli już napisałeś o cenach. To mam nieodparte wrażenie, że ostatnio nasza ulubiona firma trochę przesadza. Choć i tak w nowym roku ceny trochę spadły.
Zobacz też to
Zwłaszcza 1,9 wydaje się ciekawą propozycją.
Czytałem też, że Avensis diesel jest za 78 tyś.
Sorry, ze nie o Skodzie, ale staram się patrzeć realnie.TDI Celebrate
Oszczędzam komfortowo!
Komentarz
-
-
Wyposazenie Toledo SUPERWAGEN w wersji Reference obejmuje między innymi: (Rok modelowy 2008; Rok produkcji 2007)
Toledo SUPERWAGEN w wersji Stylance obejmuje wyposazenie Reference +: (Rok modelowy 2007; Rok produkcji 2006)
I co, realnie kupujemy auto roczne, lub dwu letnie - to ja sie pytam gdzie jest ta promocja :lol: Tym podejsciem to Octavie mozna bylo w styczniu kupic za bardzo podobne rabaty
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markazMoże się nie znam, ale nawet za auto z 2007 roku w tym wyposażeniu - 69 000 zł to chyba dobra oferta.Zamieszczone przez MaicroftRok produkcji 2006O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
dzieki wszystkim za uwagi jednak pewnie kupiec 2.0 TDI dwa powody:
1. mniejsze spalanie jak by nie patrzec po 2 latach sie zwroci a auto ma byc na okolo 5 wiec bedzie chyba do przodu
2. wydaje mnie sie ze przy odsprzedazy bedzie mniej problemow, i chyba mniejsza utrata wartosci - nie wszyscy (czytaj wiekszosc) chce miec kombi w 1,8 TSI
do klekotu mozna sie przyzwyczaic kolega kupil B200 Mercedesa i tez klekocze
a jezdzilem O2 TDI i klekot mniejszy
pozdrawiamOCTAVIA I 61000 km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodazwróć uwagę nie tyle na klekot, co ogólny hałas :idea:
żebyś potem nie marudził :szeroki_usmiech
stare przysłowie pszczół mówi: jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma , a jak się nie ma nic to się lubi wszystko
jak kupywałem O1 robiąc przesiadkę z Pandy to myślałem że już na zawsze O1 i to zamało miejsca z tyłu (według\mnie - choć nigdy tam nie siedzę może raz) bo dziecko mnie kopie z fotelika jak się prostuje, a to muł na 1, więc pewnie jak piszesz później powiem że O2 jest zagłośna. Chyba się nigdy nikomu nie dogodzi.OCTAVIA I 61000 km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soltysdzieki wszystkim za uwagi jednak pewnie kupiec 2.0 TDI dwa powody:
1. mniejsze spalanie jak by nie patrzec po 2 latach sie zwroci a auto ma byc na okolo 5 wiec bedzie chyba do przodu
2. wydaje mnie sie ze przy odsprzedazy bedzie mniej problemow, i chyba mniejsza utrata wartosci - nie wszyscy (czytaj wiekszosc) chce miec kombi w 1,8 TSI
Masz rację co do tej odsprzedaży, bo kombinacja TSI + kombi może być problematyczna. Ja się zastanawiałem jak to będzie ze sprzedażą mojego (hatchback) i pewnie też 1.9 TDI byłoby łatwiej się pozbyć. No ale to jeszcze nie teraz. Ciekawe jaka będzie różnica między 1.9 TDI, a 1.8 TSI w cenie - przy kupnie różnicy nie ma.
Życzę miłego użytkowania!
Komentarz
-
-
Wiecie, z tą odsprzedaża jest róznie. Jak zadbane i wychuchane auto to i kupującego mniej interesuje co pod maską. W dzisiejszej rzeczywistości, gdy zalała nas masa przygotowanych na szybko do sprzedazy trupów, jak trafi się na idealne i zadbane auto od I-go własciciela to sie po prostu bierze i po rekach całuje wiem z własnego doświadczenia, że takie auta nie czekaja na kupca tylko sprzedają się na piniu, obojętnie od tego co mają pod maską
A tak wogóle, to są tacy których interesuje tylko benzyna (np. ja ), a są i tacy którzy kupią tylko diesla. Takze jak to się mówi każda potwora znajdzie swego amatora :szeroki_usmiechCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez milleniuszMasz rację co do tej odsprzedaży, bo kombinacja TSI + kombi może być problematyczna.
[ Dodano: Wto 04 Mar, 08 13:26 ]
Zamieszczone przez BigA tak wogóle, to są tacy których interesuje tylko benzyna (np. ja ), a są i tacy którzy kupią tylko diesla. Takze jak to się mówi każda potwora znajdzie swego amatora :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodadaj spokój, skoro sam kupiłeś, to dlaczego ktos inny by nie miał chcieć :idea:
Nie mówię, że inny nie miałby chcieć, ale jakoś do kombi bardziej pasują mi diesle, niż taka benzyna. Pożyjemy, zobaczymy. Na razie auta nikomu nie oddaję!
:diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez milleniuszale jakoś do kombi bardziej pasują mi diesle, niż taka benzynaCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez milleniusz...jakoś do kombi bardziej pasują mi diesle, niż taka benzyna. ...
:diabelski_usmiech
IMO rodzaj nadwozia nie uzależnia wyboru silnika.
Osobiście np. wolę kombi z przyczyn praktycznych (dzieci i ich manele) ale i estetycznych, dla mnie ładniejszy jest kombiak od liftbacka, zarówno O1 jak i O2. Nie przepadam natomiast za dieslami.
Tak więc co użytkownik to inna opinia
Reasumując, jeżeli woli się benzynę i kombi to benzyniak w kombiaku, jeżeli diesla i liftbacka to dieselka w liftbaczku, do wyboru do koloru! No z kolorami to już nie jest tak dużo do wyboru
Komentarz
-
-
Kurcze jaka dyskusja na poziomie.
Wszyscy wyrozumiali dla poglądów innych, nikt nie forsuje swojego...
Brawo brawo!
Przepraszam - MSPANC. ops: ops:
Powiem szczerze, ze chcialbym sie przejechac tym 1.8 TSI.
Mimo wszystko ja mam juz skrzywienie do diesli i chyba przy nich pozostane forever. W kazdym razie do auta na co dzień.
Ale rzeczywiscie ta jednostka wydaje sie byc bardzo trafiona do Octy. Wreszcie bardzo dynamiczna beznyna, ktora moze byc w miare oszczedna.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Miałem być dzisiaj na spocie, ale mi się nie uda. Za tydzień postaram się wpaść, można zrobić jakiś test drive. W zamian chętnie przyjmę ustawienie doświetlania zakrętów w aucie (da się zrobić, trzeba wpisać kod). :]
Przegląd robi się jak w dieslu - między 15 a 30 tys. zależnie co pokaże komputer, czyli zależnie od tego jak się jeździ. Poza tym, zdaje się nie trzeba wymieniać napędu rozrządu, bo jest jakiś nieśmiertelny (podobno) łańcuch. Ale tego do końca nie jestem pewien, bo nie sprawdzałem - odległa przyszłość.
Komentarz
-
Komentarz