[O1] Demontaz zegarow-czy trzeba kodowac imo?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koralm
    Drive
    • 2007
    • 56
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    [O1] Demontaz zegarow-czy trzeba kodowac imo?

    Misiek_Gdańsk, przypuszczam, że uszkodzona jest trochę uszczelka i puszcza niewiele płynu do cylindrów. Z tym zjawiskiem możesz zrobić np. 100kkm i nic się nie będzie działo, tzn nic się nie będzie pogarszać. Ale skoro masz auto na gwarancji i jest ono nowe to reklamuj i nie odpuszczaj.
  • gwozdz1
    Ambiente
    • 2006
    • 105

    #2
    [O1] Demontaz zegarow-czy trzeba kodowac imo?

    witam
    czy po wypieciu tych dwoch kostek od zegarow trzeba bedzie po powtornym podłaczeniu kodowac immobilajzer?
    pozdrawiam
    gwozdz1 OCP filia Częstochowa
    -maxi-dot by Grygy

    Komentarz

    • Arek
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 3143

      #3
      nie ,przynajmniej w mojej ASV z 2004r nie było potrzeby.
      -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

      Komentarz

      • kozi1987
        Ambiente
        • 2007
        • 200

        #4
        Nie trzeba bedzie jesli wlozysz spowortem ten sam licznik.
        Pamietaj tylko zeby robic to przy odlaczonej masie.

        (Jesli robisz to po to zeby sprawdzic inny licznik to pamietaj zeby nie przekrecac kluczyka przy wlozonym innym liczniku)

        Komentarz

        • gwozdz1
          Ambiente
          • 2006
          • 105

          #5
          ok, czyli przed demontazem musze odłaczyc mase od akumulatora?
          gwozdz1 OCP filia Częstochowa
          -maxi-dot by Grygy

          Komentarz

          • kozi1987
            Ambiente
            • 2007
            • 200

            #6
            dokladnie

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Nic nie trzeba odlaczac. Przy wyjetym kluczyku wyjmujemy licznik, robimy co chcemy potem skladamy i jest wsio OK.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Octan
                Rider
                • 2006
                • 653

                #8
                Jest dokładnie tak jak pisze Maicroft. Dwa razy wyjmowałem licznik,rozkładałem na czynniki pierwsze i po zamontowaniu wszystko było OK,a masy nie rozpinałem

                Komentarz

                • kozi1987
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 200

                  #9
                  ten temat juz nie raz byl omawiany na forum. Sa 2 szkoly:
                  1. Jak tylko robisz cos przy elektronice, odlacz zasilanie
                  2. Gdy nie trzeba nie rozlaczaj
                  Obie sa dobre

                  Komentarz

                  • koja86
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 3178

                    #10
                    Zamieszczone przez gwozdz1
                    witam
                    czy po wypieciu tych dwoch kostek od zegarow trzeba bedzie po powtornym podłaczeniu kodowac immobilajzer?
                    pozdrawiam
                    Jeśli nie zapomnisz wyjąć kluczyków ze stacyjki to nie a jeśli kluczyki zostaną w stacyjce to się rozkoduje
                    Takie zwykłe Ambiente

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      To jest tak samo jak wyjmie sie bezpiecznik nr 11 i spróbuje odpalić auto wywala dokladnie takie same bledy jak po wyjeciu licznika. Ten bezpiecznik to jest wlasnie jakies tam zabezpieczenie licznika.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      Pracuję...