indeks 91 oznacza 615 kg na opone - takze bez obaw możesz przewieźć coś cięższego
Elektryczne podgrzewanie - Octa 1 ze Skandynawii
Zwiń
X
-
Elektryczne podgrzewanie - Octa 1 ze Skandynawii
Koledzy, mam pytanko.
Ojciec kupił O1 z silnikiem 1,9TDI, rocznik 1998. Autko świeżo sprowadzone z Norwegii. Ma ono instalację, którą można podłączyć do gniazdka 220V w domu. Wtyczka jest wbudowana w przedni zderzak, jest oryginalny przewód którym można połaczyć to z 220V.
Czy to jest podgrzewanie silnika na mrozy?
Jak to działa? Jak to stosować, żeby czegoś nie spaprać ?
Zaznaczam, że autko nie ma i nie miało haka do ciągnięcia przyczepy, więc opcja doprowadzenia prądu do przyczepy odpada.
Może ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Podobno część samochodów ze Skandynawii ma takie instalacje.CB Alan 199-A + Hustler
srebrna Octavia II Combi 1,9TDI
-
-
Zerknij na www.defa.pl. W zależności od opcji może to być podgrzewania silnika, ewentualnie w opcji moze być doładowywanie akumulatora. Musić zobaczyć pod maską, gdzie prowadzą przewody ze zderzaka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rogozZerknij na www.defa.pl. W zależności od opcji może to być podgrzewania silnika, ewentualnie w opcji moze być doładowywanie akumulatora. Musić zobaczyć pod maską, gdzie prowadzą przewody ze zderzaka
A jak uzywać to podgrzewanie silnika? Długo musi być to podłączone do 220?CB Alan 199-A + Hustler
srebrna Octavia II Combi 1,9TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zwierzak1971Dzięki za szybką odpowiedź, ale ta strona www chyba jest zamknięta....
Zamieszczone przez zwierzak1971A jak uzywać to podgrzewanie silnika? Długo musi być to podłączone do 220?
Komentarz
-
-
Mam też coś takiego u siebie w zderzaku mam auto rok(sprowadzone z Niemiec),jeszcze nie testowałem tego ale z tego co się dowidziałem nagrzewa się do ok 50st przez 3 godziny.Grzałka jest przeważnie wstawiona w obieg między przewody gumowe(tam gdzie płyn chłodniczy),były też montowane z podgrzewaniem wnętrza samochodu.Ja mam firmy DEFA ,wszystkiego się dowiesz na ich stronie. :wink:
Komentarz
-
-
Nie chodzi o grzanie całą noc, tylko o podgrzanie silnika i wnętrza samochodu przed odjechaniem. Cieplejszy silnik = mniejsze spalanie, mniejsze zużycie, cieplejszy nawiew zaraz od startu. W Polsce ogrzewanie postojowe w większości jest zasilane paliwem z baku, ale ja właśnie myślałem nad takim elektrycznym, bo mam gdzie podłączać. Grzać pewnie wystarczy max. pół godziny przed odjazdem (przy mrozach)
Komentarz
-
Komentarz