Elektryczne podgrzewanie - Octa 1 ze Skandynawii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cyklop
    Classic
    • 2009
    • 2

    Elektryczne podgrzewanie - Octa 1 ze Skandynawii

    indeks 91 oznacza 615 kg na opone - takze bez obaw możesz przewieźć coś cięższego
  • zwierzak1971
    Classic
    • 2007
    • 24

    #2
    Elektryczne podgrzewanie - Octa 1 ze Skandynawii

    Koledzy, mam pytanko.
    Ojciec kupił O1 z silnikiem 1,9TDI, rocznik 1998. Autko świeżo sprowadzone z Norwegii. Ma ono instalację, którą można podłączyć do gniazdka 220V w domu. Wtyczka jest wbudowana w przedni zderzak, jest oryginalny przewód którym można połaczyć to z 220V.
    Czy to jest podgrzewanie silnika na mrozy?
    Jak to działa? Jak to stosować, żeby czegoś nie spaprać ?

    Zaznaczam, że autko nie ma i nie miało haka do ciągnięcia przyczepy, więc opcja doprowadzenia prądu do przyczepy odpada.

    Może ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Podobno część samochodów ze Skandynawii ma takie instalacje.
    CB Alan 199-A + Hustler
    srebrna Octavia II Combi 1,9TDI

    Komentarz

    • rogoz
      Rider
      • 2006
      • 397

      #3
      Zerknij na www.defa.pl. W zależności od opcji może to być podgrzewania silnika, ewentualnie w opcji moze być doładowywanie akumulatora. Musić zobaczyć pod maską, gdzie prowadzą przewody ze zderzaka

      Komentarz

      • zwierzak1971
        Classic
        • 2007
        • 24

        #4
        Zamieszczone przez rogoz
        Zerknij na www.defa.pl. W zależności od opcji może to być podgrzewania silnika, ewentualnie w opcji moze być doładowywanie akumulatora. Musić zobaczyć pod maską, gdzie prowadzą przewody ze zderzaka
        Dzięki za szybką odpowiedź, ale ta strona www chyba jest zamknięta....
        A jak uzywać to podgrzewanie silnika? Długo musi być to podłączone do 220?
        CB Alan 199-A + Hustler
        srebrna Octavia II Combi 1,9TDI

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          Zamieszczone przez zwierzak1971
          Długo musi być to podłączone do 220
          az bedziesz mial zamiar odjechac

          Komentarz

          • zwierzak1971
            Classic
            • 2007
            • 24

            #6
            Zamieszczone przez marekzu
            Zamieszczone przez zwierzak1971
            Długo musi być to podłączone do 220
            az bedziesz mial zamiar odjechac
            Czyli np. całą noc????
            To dziękuję bardzo... Ciekaw jestem jak to wytrzyma licznik na prąd...
            CB Alan 199-A + Hustler
            srebrna Octavia II Combi 1,9TDI

            Komentarz

            • rogoz
              Rider
              • 2006
              • 397

              #7
              Zamieszczone przez zwierzak1971
              Dzięki za szybką odpowiedź, ale ta strona www chyba jest zamknięta....
              Ups pomyłka - info na: http://www.defa.com/heating.php3?lang=11&ndid=

              Zamieszczone przez zwierzak1971
              A jak uzywać to podgrzewanie silnika? Długo musi być to podłączone do 220?
              Mozesz ustawić zegarem godzinę włączenia zasilania ogrzewania samochdu.

              Komentarz

              • m.p
                Classic
                • 2007
                • 31

                #8
                Mam też coś takiego u siebie w zderzaku mam auto rok(sprowadzone z Niemiec),jeszcze nie testowałem tego ale z tego co się dowidziałem nagrzewa się do ok 50st przez 3 godziny.Grzałka jest przeważnie wstawiona w obieg między przewody gumowe(tam gdzie płyn chłodniczy),były też montowane z podgrzewaniem wnętrza samochodu.Ja mam firmy DEFA ,wszystkiego się dowiesz na ich stronie. :wink:

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  Zamieszczone przez zwierzak1971
                  To dziękuję bardzo... Ciekaw jestem jak to wytrzyma licznik na prąd
                  mysle ze to nie bedzie wielka grzalka wiec spoko

                  pozatym zapewne mozna ustawic czas wlaczenia zasilania

                  Komentarz

                  • Piet-Tia
                    Drive
                    • 2007
                    • 67

                    #10
                    Nie chodzi o grzanie całą noc, tylko o podgrzanie silnika i wnętrza samochodu przed odjechaniem. Cieplejszy silnik = mniejsze spalanie, mniejsze zużycie, cieplejszy nawiew zaraz od startu. W Polsce ogrzewanie postojowe w większości jest zasilane paliwem z baku, ale ja właśnie myślałem nad takim elektrycznym, bo mam gdzie podłączać. Grzać pewnie wystarczy max. pół godziny przed odjazdem (przy mrozach)

                    Komentarz

                    Pracuję...