Kultura może tak, wkońcu to te same silniki (prawie) - ale ilość wgłuszeń przypuszczam inna.
Czemu mowisz ze to inne silniki?? Golf IV i Octa I maja te same silniki nawet te same oznaczenie, wiec nie widze roznicy.
Wygluszenia to kwestia gustu, nie bierzesz pod uwage, ze sa tacy co chca slyszec ze silnik dziala, a jeszcze inni obojetne jaki bylby silnik i tak go zaglusza naglosnieniem.
Kultura może tak, wkońcu to te same silniki (prawie) - ale ilość wgłuszeń przypuszczam inna.
Czemu mowisz ze to inne silniki?? Golf IV i Octa I maja te same silniki nawet te same oznaczenie, wiec nie widze roznicy.
Wygluszenia to kwestia gustu, nie bierzesz pod uwage, ze sa tacy co chca slyszec ze silnik dziala, a jeszcze inni obojetne jaki bylby silnik i tak go zaglusza naglosnieniem.
ALH był w G IV a Octie AGR
W G IV był ASV a w Octcie ASV, AHF - nie było w G IV
Jezeli bedzie inna gestosc oleju ,to na moje moze byc jakas roznica w odglosie pracy :roll:
A tak wogole to na moje to masz syndrom zanaczka "VW" :lol: :lol: :lol: :wink: :zlosnik: :szeroki_usmiech
wiesz, ja tylko tak delikatnie napisałem że spotkałem ALH w salonie :lol: a jaki efekt z tego spotkania to chyba widoczne w podpisie :diabelski_usmiech k
to tym bardziej gratuluje
:szeroki_usmiech k
jak sie jeździ pożądnym autem takim jak skoda octavia czyli taka jak moja,twoja i kristo bez względu na rodzaj silnika to jest czego gratulować (i pomyśleć że nasz polonez mógł tak wyglądać )
Skoda Octavia rulez k uchar
fakt, chyba nie mogł być lepszy..........
Octa jak każde autko ma swoje przypadłości ale nie są one drastyczne a przyjemność jaką może dać jej powożenie ( zwłaszcza gdy ma coś w sobie więcej ) jest spora - zwłaszcza w kontekście około 15zł/100km przebiegu
Bo niestety głosność diesli w Skodzie jest duzo większa niz np.: diesla w VW a poróewnując z jakąkolwiek współczesną benzyną też.
Kompletnie się nie zgadzam. Jeździłem Borą PD 100 Km vs moja Octa AHF. Silniki PD mają niezbyt przyjemny metaliczny warkot. I nie mówie o głośności na wolnych obrotach bo to moim zdaniem nie jest takie ważne jak głośność przy 150 km/h.
A co do benzyn. Fakt są ciche na wolnych obrotach, ale żeby wycisnąc z nich przyzwoity moment obrotowy (np przy wyprzedzaniu) musisz je kręcić co najmnej do 4000 obr/min a AHF-em wyprzedzam spoko z 4-ki przy 2500 obr/min. I tak porównując diesel też jest cichszy.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Bo niestety głosność diesli w Skodzie jest duzo większa niz np.: diesla w VW a poróewnując z jakąkolwiek współczesną benzyną też.
Kompletnie się nie zgadzam. Jeździłem Borą PD 100 Km vs moja Octa AHF. Silniki PD mają niezbyt przyjemny metaliczny warkot. I nie mówie o głośności na wolnych obrotach bo to moim zdaniem nie jest takie ważne jak głośność przy 150 km/h.
A co do benzyn. Fakt są ciche na wolnych obrotach, ale żeby wycisnąc z nich przyzwoity moment obrotowy (np przy wyprzedzaniu) musisz je kręcić co najmnej do 4000 obr/min a AHF-em wyprzedzam spoko z 4-ki przy 2500 obr/min. I tak porównując diesel też jest cichszy.
Chyba rzeczywscie trafilem na traktor - siedząc w jakkimkolwiek innym VP czy PD ze znaczkiem VW lub 0000 było tam grubo ciszej.....
mam zamiar kupic octavie z 2002 z przebiegiem 160 tys.km
mam pytanko nie mialem wczesniej dizelka tylko astreII z lpg.
czy warte jest to autko ,czy silniki sa ok.jakie spalanie awieszenie itd.
auto ma full opcje z klima jest za 33 tys .prosze o odpowiedz.dzieki z gory pozdrawiam
acha czy te silniki glosno pracuja nie obrazajac jak grzechotniki
Ja mam 100 kkm (silnik TDI 110 KM AHF). Z poważniejszych usterek to przepływka. (jest temat o przepływkach) i teraz najbardziej mnie dobija pęknęta szyba. Żeby nie ta szyba to bym był bardzo zadowolony a tak jestem umiarkowanie zadowolony. Dobrze ją sprawdź co by nie wtopić...
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz