Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

MAM zamiar kupic octavie combi 1.9 tdi 11o km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • MAM zamiar kupic octavie combi 1.9 tdi 11o km

    Jak sie silnik rozgrzewa, to bardzo delikatnie wciskaj gaz, jak sie rozgrzeje to moze do polowy, powinien Ci zmieniac biegi okolo 3000 obrotow. Tyle na temat, nic prostszego. Aha, nie uzywaj trybu Sport, bo wyzej kreci.

    Pozdrawiam

  • #2
    MAM zamiar kupic octavie combi 1.9 tdi 11o km

    mam zamiar kupic octavie z 2002 z przebiegiem 160 tys.km
    mam pytanko nie mialem wczesniej dizelka tylko astreII z lpg.
    czy warte jest to autko ,czy silniki sa ok.jakie spalanie awieszenie itd.
    auto ma full opcje z klima jest za 33 tys .prosze o odpowiedz.dzieki z gory pozdrawiam
    acha czy te silniki glosno pracuja nie obrazajac jak grzechotniki

    Komentarz


    • #3
      Przejedz sie nim i bedziesz wiedzial czy Ci pasuje czy nie. Ewentualnie mozesz podskoczyc do jakiegos salonu i odbyc wczesniej jazde probna.

      Cena jest za niska. :shock:

      O silnikach, spalaniu, zawieszeniu i innych znajdziesz mnostwo materialow w archiwum
      Uzyj opcji szukaj i poswiec chwile czasu - warto.
      TDI 205PS

      Komentarz


      • #4
        Moj diesel chodzi bardzo cichutko, ciszej jest w srodku niz w niektorych benzynach. Cena jest bardzo bardzo niska jak za ten rocznik, wiec lepiej dobrze przejzec to auto.
        Pozdrawiam
        Radek

        Komentarz


        • #5
          Cena chyba miala byc 43 tys to wtedy ok, jak ktos szybko chce puscic to tyle bedzie warta. Ta cena jest zdecydowanie smierdzaca za rocznik 2002 w opcji Elegance jak sadze.

          W Bielsku w komisie stoi z 2002 roku Ambiente z przebiegiem cos 35tys km za 45 tys zl.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            dzieki zawszystkie za podpowiedzi.bede mial wszystko na uwadze

            Komentarz


            • #7
              Moze byla bita albo licznik wskazuje tylko polowe rzeczywistego przebiegu....? :twisted:
              BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
              CR-V 2,2 i-ctdi
              Perfectservice by Dobrygrześwawa

              Komentarz


              • #8
                licznik km poddano zabiegowi "tuningu elektronicznego" :diabelski_usmiech
                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                Komentarz


                • #9
                  Ja tak samo miałem obawy, że diesel będzie klekotał, ale się miło rozczarowałem. Bardzo przyjemnie pracuje moim zdaniem ciszej przy wyższych prędkościach od benzyny!! (miałem Nexie i CC Sportinga). ojciec ma Citroena Berlingo HDI i tyle się mówi że CR jest cichszy, jakoś ja tego nie czuje :? Trzaska się jak sieczkarnia,fakt dymku nie puści to przyznam, bo moja czeszka po odpaleniu czasami puści białego bączka..... ops:
                  ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                  www.wasilewski-foto.pl
                  KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Radkow
                    Moj diesel chodzi bardzo cichutko, ciszej jest w srodku niz w niektorych benzynach. Cena jest bardzo bardzo niska jak za ten rocznik, wiec lepiej dobrze przejzec to auto.
                    Sorry za troche off-topic, ale do czego porównujesz głośność AGR do Tavrii czy do Ziła :lol: :lol: :lol:

                    Bo niestety głosność diesli w Skodzie jest duzo większa niz np.: diesla w VW a poróewnując z jakąkolwiek współczesną benzyną też.

                    Miałem w domu ALH w G IV , ATD w G IV, teraz mam 105 PD (nie pamietam oznaczenia) w Touranie i ASV w Octie - niestety Skoda jest najgłośniejsza i najbardzie trzęsie na jałowym.

                    Jak sie jedzie to opory powietrza i radio zagłuszają silnik. :lol:
                    :lol: :lol:

                    Ale ogólnie z całej grupy VAG najbardziej jestem zadwolony własnie z Octy - najlepszy stosunek możliwosci do ceny. Super duzy bagażnik.

                    Przy zakupie takiego TDI podłącz sie koniecznie do VAG-a - zobacz jakie dawki dają wtryski.
                    Warto zmierzyc kompresje cylindrów.

                    Ja bym koniecznie zrobił mechanoskopie - na prawde polecam i sprawdził w sądzie, czy nie ma zastawu komorniczego. - Niestety trzeba sie zabezpieczac z wszystkich stron.

                    Tak elektroniczna diagnoze zrobi ci każdy servis np.: Bosha. A mechanoskopie - biegły sądowy.
                    Pozdrawiam Bartek.

                    Current: Honda Civic
                    Ex: O1

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Golfista
                      Miałem w domu ALH w G IV , ATD w G IV, teraz mam 105 PD (nie pamietam oznaczenia) w Touranie i ASV w Octie - niestety Skoda jest najgłośniejsza i najbardzie trzęsie na jałowym.
                      Ale chodzi ci o glosnosc na postoju z otwarta maska,czy podczas jazdy? :roll: bo w sumie silniki na moje sie nie roznia ,tylko moze wygluszenie auta :roll:
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Samiec
                        Ale chodzi ci o glosnosc na postoju z otwarta maska,czy podczas jazdy? :roll: bo w sumie silniki na moje sie nie roznia ,tylko moze wygluszenie auta :roll:
                        Nie zwrocilem uwagi, zebu OctaI byla glosniejsza od Golfa IV, podobnie jak OctaII od Golfa V.

                        Rzeczywiscie nasz Golf V TDI jest znacznie lepiej wyciszony niz moja Octa, ale jesli chodzi o bezposrednie prownanie modeli I-IV i II-V, to nie widze roznicy. Etka tez jej nie widzi.
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #13
                          Nie no trzeba przyznać że VW rzeczywiście są lepiej wyciszone ja miałem okazje porównać, a jeszcze lapiej Audi tam TDi chodzi tak jakby go nie było :wink:
                          ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                          www.wasilewski-foto.pl
                          KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                          Komentarz


                          • #14
                            jesli chcecie miec cicho to trza wygłuszyć :ble :P

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez MiKruS
                              Nie zwrocilem uwagi, zebu OctaI byla glosniejsza od Golfa IV, podobnie jak OctaII od Golfa V.

                              Rzeczywiscie nasz Golf V TDI jest znacznie lepiej wyciszony niz moja Octa, ale jesli chodzi o bezposrednie prownanie modeli I-IV i II-V, to nie widze roznicy. Etka tez jej nie widzi.
                              nie porównujesz przypadkiem VP z PD w którymś miejscu :?: bo IMO u Karola jest dużo ciszej niż u mnie :? przynajmniej w zakresie niskich prędkości, kiedy słychać klekot :zlosnik: :wink:
                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                              http://www.disi-tune.pl
                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                              Był WRX
                              Była Octa

                              Komentarz


                              • #16
                                A zwrocil ktos uwage na DD u Marka jak byla hamowana O2 Zeba ?
                                Ten 105PD byl duzo, duzo cichszy niz VP i PD w O1. Mowie oczywiscie o walorach odsluchowych z zewnatrz.
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                                  nie porównujesz przypadkiem VP z PD w którymś miejscu :?: bo IMO u Karola jest dużo ciszej niż u mnie :? przynajmniej w zakresie niskich prędkości, kiedy słychać klekot :zlosnik: :wink:
                                  W sumie chodzi mi o bezposrednie porownanie Golf do Octavia z tym samym motorem on-board.

                                  IMHO kultura pracy w srodku jest taka sama (ew. bardzo zblizona) w Octavii I VP jak Golfie IV VP, albo Octavii I PD i Golfie IV PD.

                                  Analogicznie Golf V PD do Octavia II PD...

                                  Mam nadzieje, ze bedzie to teraz zrozumiale.
                                  TDI 205PS

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Samiec
                                    Zamieszczone przez Golfista
                                    Miałem w domu ALH w G IV , ATD w G IV, teraz mam 105 PD (nie pamietam oznaczenia) w Touranie i ASV w Octie - niestety Skoda jest najgłośniejsza i najbardzie trzęsie na jałowym.
                                    Ale chodzi ci o glosnosc na postoju z otwarta maska,czy podczas jazdy? :roll: bo w sumie silniki na moje sie nie roznia ,tylko moze wygluszenie auta :roll:
                                    Chodzi mi o głośność na postoku siedząc w środku.

                                    [ Dodano: Pią 27 Maj, 05 10:38 ]
                                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                                    Zamieszczone przez MiKruS
                                    Nie zwrocilem uwagi, zebu OctaI byla glosniejsza od Golfa IV, podobnie jak OctaII od Golfa V.

                                    Rzeczywiscie nasz Golf V TDI jest znacznie lepiej wyciszony niz moja Octa, ale jesli chodzi o bezposrednie prownanie modeli I-IV i II-V, to nie widze roznicy. Etka tez jej nie widzi.
                                    nie porównujesz przypadkiem VP z PD w którymś miejscu :?: bo IMO u Karola jest dużo ciszej niż u mnie :? przynajmniej w zakresie niskich prędkości, kiedy słychać klekot :zlosnik: :wink:
                                    Ja porównuje głownie VP w Octie z VP w G IV.
                                    Octa jest głosniejsza prawdopodobnie z racji ilości wygłuszeń - na czymś musieli zaoszczędzić.
                                    Tak samo jak maska podnosi sie na drut a w G IV na amorku.
                                    I tak samo nie mam regulacji natężenia ośw. tablicy.

                                    Coś za coś...
                                    Pozdrawiam Bartek.

                                    Current: Honda Civic
                                    Ex: O1

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Octavia jest o wiele lepsza według mnie od golfa ładniejsza większa i przyjemniejsza :lol:

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez MiKruS
                                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                                        nie porównujesz przypadkiem VP z PD w którymś miejscu :?: bo IMO u Karola jest dużo ciszej niż u mnie :? przynajmniej w zakresie niskich prędkości, kiedy słychać klekot :zlosnik: :wink:
                                        W sumie chodzi mi o bezposrednie porownanie Golf do Octavia z tym samym motorem on-board.

                                        IMHO kultura pracy w srodku jest taka sama (ew. bardzo zblizona) w Octavii I VP jak Golfie IV VP, albo Octavii I PD i Golfie IV PD.

                                        Analogicznie Golf V PD do Octavia II PD...

                                        Mam nadzieje, ze bedzie to teraz zrozumiale.
                                        Kultura może tak, wkońcu to te same silniki :lol: (prawie) - ale ilość wgłuszeń przypuszczam inna.
                                        Moje wrażenia są stricto subiektywne po 4 autach.
                                        Moze trafiłem na super ciche ALH i na super głośne ASV :lol: :lol: :lol: :lol:

                                        [ Dodano: Pią 27 Maj, 05 10:44 ]
                                        Zamieszczone przez djczas
                                        Octavia jest o wiele lepsza według mnie od golfa ładniejsza większa i przyjemniejsza :lol:
                                        To co ja mogę pwoiedzieć to ma na pewno lepszą cenę i wiekszy bagażnik.
                                        Jak sie ma wózek dla dziecka, to w G IV wchodził mi dopchnety butem. A tu moge go sobie na skos wstawić :lol:

                                        Ładniejsza to kwestia gustu - mi i mojej żonie też się bardziej podoba.

                                        Natomiast w Octie deska jest niżej i jest wrażenie siedzenia wyzej.
                                        Pozdrawiam Bartek.

                                        Current: Honda Civic
                                        Ex: O1

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          to gratuluje gustu i tak trzymac skoda forever

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Golfista
                                            Ja porównuje głownie VP w Octie z VP w G IV.
                                            Octa jest głosniejsza prawdopodobnie z racji ilości wygłuszeń - na czymś musieli zaoszczędzić.
                                            już Ci MiKruS napisał, że wg ETKI nie różnią sie wygłuszeniami...

                                            Zamieszczone przez Golfista
                                            I tak samo nie mam regulacji natężenia ośw. tablicy.
                                            to akurat o niczym nie swiadczy, ja mam taką regulację 8)
                                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                            http://www.disi-tune.pl
                                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                            Był WRX
                                            Była Octa

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Golfista
                                              Tak samo jak maska podnosi sie na drut a w G IV na amorku.
                                              I tak samo nie mam regulacji natężenia ośw. tablicy.
                                              Ja mam ta regulacje a wersja wyposazenie ambiente ice.

                                              BTW ciekawe czy od golfa 4 pasowaly by te silowniki hydrauliczne do octy :?: moze byla by to tansza alternatywa dla miloteca :roll:
                                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez MisiekWAW
                                                już Ci MiKruS napisał, że wg ETKI nie różnią sie wygłuszeniami...
                                                No to mam drewniane ucho :lol: :lol: :lol: :lol:
                                                Pozdrawiam Bartek.

                                                Current: Honda Civic
                                                Ex: O1

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Golfista
                                                  No to mam drewniane ucho :lol: :lol: :lol: :lol:
                                                  A moze to kwestia oleju ,jezdzisz na takim samym ? :roll:
                                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X