Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wskaźnik temperatury cieczy - szwankuje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wskaźnik temperatury cieczy - szwankuje

    Panowie moze zacznę od początku
    moja octawia AHF zaczęła słabiej palić jak jest zimna - od późnej wiosny, w zimę jak swiece żarowe grzały nie było żadnego problemu, od lata jak się zrobiło cieplo i świece nie grzeją, bo tak wyczytałem na forum że jedynie kontrolka się pali ale swiece nie grzeją bo jest to uwarunkowane temperaturą płynu - samochód zaczął rano palić dopiero po kilku sekundach kręcenia - 2-3sekundy BARDZO DŁUGO.

    Aha przepływomierz chyba juz tez mam do wymiany bo jak tak przekroczę 2.5 2.7tys obrotów to raz idzie samochód raz nie tak różnie.

    wstrzymałem się z diagnozą komputerową ponieważ jeszcze miałem rozrząd do wymiany, który wymieniłem w tym tygodniu

    po wymianie auto pali rano jeszcze gorzej normalnie z 6-7sekund kręcenia przy pierwszym uruchomieniu
    MOJE PIERWSZE PYTANIE BRZMI
    - czy mogło się coś przestawić podczas wymiany rozrządu
    (wymieniałem u fachowca, podpatrywałem jak to robił i wydaje mi się że jest bardzo dobry)

    - drugie pytanie ,mam juz 150tys na zegarze, co to moze być z tym slabym paleniem, czy to moze siada pompa, czy cos innego

    - nastepne pytanie zamierzam podjechać do Serwisu Skody na MODLINSKiej w Wawie na komputer - panowie powiedzcie mi co mam sprawdzić dokladnie ( z tego co czyatalem na forum to przy tym przebiegu, należy sprawdzić zawór N75, przepływomierz)bo oni nieraz nie wiedzą sami, i co jeszcze?????

    - aha jak juz wspomnialem przeplywka chyba jest do wymiany bo mam problemy przy wyższych obrotach raz idzie raz słabo?

    Panowie pomóżcie to znaczy napiszcie mi o co pytać w serwisie co kazać sprawdzić, bo oni wielokrotnie nie wiedzą sami co sprawdzać w takich przypadkach i zbywają klientów
    pozdrawiam

  • #2
    wskaźnik temperatury cieczy - szwankuje

    Witam. Dzisiaj jak wracałem z pracy miałem cały czas temp 90 stopni. Kawałek przed domem dałem silnikowi odpocząć, przejechałem troche na luzie i po jakichś 300 m zobaczyłem że temp spada. Zatrzymała sie na ok. 60 stopni i zaczęła schodzic so 50. Jak wyłączyłem i włączyłem silnik to było ok. 60 stopni. Co to może być? Silnik gorący był, dmuchawa grzała normalnie. Czy to wina czujnika temperatury? Gdzie on jest w AGR? Czy może wskażnik w kabinie nawala? Pozdrawiam.

    Komentarz


    • #3
      A zwróć uwage że takie temat juz jest.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Ryży Koń
        A zwróć uwage że takie temat juz jest.
        : :wink:

        Forum - Octavia Club Polska
        TDI 205PS

        Komentarz


        • #5
          Odpowiem w tym temacie.

          Chociaż ja mam silnik benzyna u mnie tez, takie coś było.
          To się pojawiało co jakiś czas i znikało, aż się wkur.... i wymieniłem czujnik ( to ważna rzecz dla komputera silnika)
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz


          • #6
            Sorki, nie zauważyłem tematu. Ale na razie objaw znikł :-). Poczekam jeszcze chwilę i najwyżej wymienie czujnik. Pozdrawiam.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Sebastian_M26
              To się pojawiało co jakiś czas i znikało, aż się wkur.... i wymieniłem czujnik ( to ważna rzecz dla komputera silnika)
              Nie wiem jak w benzynie, ale komputer w dieslu pobiera temperature z kilku miejsc. Dobrze to widac na klimatroniku, tam sa chyba ze 3 rozne temperatury tego samego elementu.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X