Panowie moze zacznę od początku
moja octawia AHF zaczęła słabiej palić jak jest zimna - od późnej wiosny, w zimę jak swiece żarowe grzały nie było żadnego problemu, od lata jak się zrobiło cieplo i świece nie grzeją, bo tak wyczytałem na forum że jedynie kontrolka się pali ale swiece nie grzeją bo jest to uwarunkowane temperaturą płynu - samochód zaczął rano palić dopiero po kilku sekundach kręcenia - 2-3sekundy BARDZO DŁUGO.
Aha przepływomierz chyba juz tez mam do wymiany bo jak tak przekroczę 2.5 2.7tys obrotów to raz idzie samochód raz nie tak różnie.
wstrzymałem się z diagnozą komputerową ponieważ jeszcze miałem rozrząd do wymiany, który wymieniłem w tym tygodniu
po wymianie auto pali rano jeszcze gorzej normalnie z 6-7sekund kręcenia przy pierwszym uruchomieniu
MOJE PIERWSZE PYTANIE BRZMI
- czy mogło się coś przestawić podczas wymiany rozrządu
(wymieniałem u fachowca, podpatrywałem jak to robił i wydaje mi się że jest bardzo dobry)
- drugie pytanie ,mam juz 150tys na zegarze, co to moze być z tym slabym paleniem, czy to moze siada pompa, czy cos innego
- nastepne pytanie zamierzam podjechać do Serwisu Skody na MODLINSKiej w Wawie na komputer - panowie powiedzcie mi co mam sprawdzić dokladnie ( z tego co czyatalem na forum to przy tym przebiegu, należy sprawdzić zawór N75, przepływomierz)bo oni nieraz nie wiedzą sami, i co jeszcze?????
- aha jak juz wspomnialem przeplywka chyba jest do wymiany bo mam problemy przy wyższych obrotach raz idzie raz słabo?
Panowie pomóżcie to znaczy napiszcie mi o co pytać w serwisie co kazać sprawdzić, bo oni wielokrotnie nie wiedzą sami co sprawdzać w takich przypadkach i zbywają klientów
pozdrawiam
moja octawia AHF zaczęła słabiej palić jak jest zimna - od późnej wiosny, w zimę jak swiece żarowe grzały nie było żadnego problemu, od lata jak się zrobiło cieplo i świece nie grzeją, bo tak wyczytałem na forum że jedynie kontrolka się pali ale swiece nie grzeją bo jest to uwarunkowane temperaturą płynu - samochód zaczął rano palić dopiero po kilku sekundach kręcenia - 2-3sekundy BARDZO DŁUGO.
Aha przepływomierz chyba juz tez mam do wymiany bo jak tak przekroczę 2.5 2.7tys obrotów to raz idzie samochód raz nie tak różnie.
wstrzymałem się z diagnozą komputerową ponieważ jeszcze miałem rozrząd do wymiany, który wymieniłem w tym tygodniu
po wymianie auto pali rano jeszcze gorzej normalnie z 6-7sekund kręcenia przy pierwszym uruchomieniu
MOJE PIERWSZE PYTANIE BRZMI
- czy mogło się coś przestawić podczas wymiany rozrządu
(wymieniałem u fachowca, podpatrywałem jak to robił i wydaje mi się że jest bardzo dobry)
- drugie pytanie ,mam juz 150tys na zegarze, co to moze być z tym slabym paleniem, czy to moze siada pompa, czy cos innego
- nastepne pytanie zamierzam podjechać do Serwisu Skody na MODLINSKiej w Wawie na komputer - panowie powiedzcie mi co mam sprawdzić dokladnie ( z tego co czyatalem na forum to przy tym przebiegu, należy sprawdzić zawór N75, przepływomierz)bo oni nieraz nie wiedzą sami, i co jeszcze?????
- aha jak juz wspomnialem przeplywka chyba jest do wymiany bo mam problemy przy wyższych obrotach raz idzie raz słabo?
Panowie pomóżcie to znaczy napiszcie mi o co pytać w serwisie co kazać sprawdzić, bo oni wielokrotnie nie wiedzą sami co sprawdzać w takich przypadkach i zbywają klientów
pozdrawiam
Komentarz