[O1] Problem z chłodzeniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemo_82
    Classic
    • 2009
    • 18
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    [O1] Problem z chłodzeniem

    ohajo :szeroki_usmiech
  • qw
    Classic
    • 2008
    • 9

    #2
    [O1] Problem z chłodzeniem

    Witam.
    To mój pierwszy sam.1.9 TDI AGR .10-letni przeb.200 tkm.Po przejechaniu ok.7km(czy to dużo czy mało ?) temp.90st.wentylator się nie załancza,może przy 100st.nie wiem.Górny przewód chłodnicy ciepły nie gorący zaś dolny zimny.Proszę o pomoc.Z góry dziękuję.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No to w czym problem?? Temp 90'C jest prawidlowa. Jest zimno wiec 7km jest norma. Wentylator przeciez nie zalaczy sie przy 90, a dopiero przy 95-97'C. Gorny jest cieply bo idzie od silnika, a dolnym idzie schlodzona woda, wiec nie powinien byc cieply.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Krzych
        Rider
        • 2005
        • 671

        #4
        Wskaźnik temperatury w autach grupy VW jest tak wyskalowany, że w zakresie temperatury silnika 80-102 'C wskazówka stoi zawsze na 90, by się niepotrzebnie kierowca nie stresował

        P.S. popraw rodzaj silnika w profilu
        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
        www.chiptuning.katowice.pl
        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Krzych, Ale jak sie przegrzeje to stanie nawet na 105-110'C Sprawdzilem ( nie u mnie) :diabelski_usmiech
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • piernik
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2007
            • 975
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez Krzych
            Wskaźnik temperatury w autach grupy VW jest tak wyskalowany, że w zakresie temperatury silnika 80-102 'C wskazówka stoi zawsze na 90, by się niepotrzebnie kierowca nie stresował
            A ja już myślalem że czujnik temperatury mi się zepsuł, bo czy to lato czy zima zawsze 90' C. :lol:i nigdy nie temp nie przekroczyła tej granicy.

            Komentarz

            Pracuję...