nie wiem czy w O2 tez jest podobnie ale w O1 najczesciej upalal sie drut oporowy w macie grzewczej, zazwyczaj w siedzisku a ze maty polaczone sa szeregowo to upalenie jednej powodowalo ze reszta tez byla zimana.
W przypadku O1 nalezalo wyjac fotel zdemontowac tapicetke naprawic mate i poskaldac dla osoby ktora nie ma pojaecia o tapicerstwie zleci ze 2h zeby wszystko wygladalo jak dawniej-mnie tyle zajelo.
Moja rada jest taka zeby za nim zaczniesz ciac rozdzierac i pruc najpierw zdobyc kawalek schematu fotela i zrobic pomiar rezystancji na wtyczce pod fotelem. Jesli bedzie brak przejscia /jakiejs tam rezystancji/ na wlasciwych pinach to znaczy ze mata jesli pomiar wykaze rezystancje to trzeba bedzie szykac w ukladzie sterowania.
W poprzedniej wersji uklad byl zabezpieczony jednym fusem - jak dobrze pamietam
W przypadku O1 nalezalo wyjac fotel zdemontowac tapicetke naprawic mate i poskaldac dla osoby ktora nie ma pojaecia o tapicerstwie zleci ze 2h zeby wszystko wygladalo jak dawniej-mnie tyle zajelo.
Moja rada jest taka zeby za nim zaczniesz ciac rozdzierac i pruc najpierw zdobyc kawalek schematu fotela i zrobic pomiar rezystancji na wtyczce pod fotelem. Jesli bedzie brak przejscia /jakiejs tam rezystancji/ na wlasciwych pinach to znaczy ze mata jesli pomiar wykaze rezystancje to trzeba bedzie szykac w ukladzie sterowania.
W poprzedniej wersji uklad byl zabezpieczony jednym fusem - jak dobrze pamietam
Komentarz