lukaszrys czekamy na info w jakim stanie jest silnik? Przeskoczył pasek? Może jakieś info na temat warsztatu?
trójnik
Zwiń
X
-
trójnik
kto ma u siebie zamontowany taki trójnik
chciałbym się dowiedzieć jakie są opinie o tym przedmiocie i czy pasuje do O1 TDI 110km średnica gwintów to podobno 10 mm
Poprzednio miałem trójnik dorabiany u tokarza i ostro się na nim przejechałem ponieważ po ok 500 km zobaczyłem plamy oleju pod autem i z tąd moje pytanie czy ten trójnik będzie dobry ew ile osób ma go u siebie
-
-
miałem coś takiego u siebie i wywaliłem po pierwszym przejechaniu z warsztatu do domu.
Właściwie to po co Ci trójnik ???
Jeśli już musisz coś takiego zakładać to szukaj aluminiowego. konstrukcyjnie jest taki sam ale 100x lżejszy a nie można zapomnieć że to się trzyma na cienkiej rurce o ściance około 1mmNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
wiem wiem właśnie , z tym że już zakupiłem takowy autogauge,
rozmawiałem z kolesiem co ma taki sam zamontowany w leonie ARL i mi powiedział że smiga na nim już od roku i jest wszystko ok , dlatego też zakupiłem .
Co do aluminiowego to nie wiem gdzie taki można by było dorobić.
ew. jak to zrobic żeby obydwa czujniki ( temp oleju i ciśnienia) działały dobrze i nie pierdzieliło się to co pareset kilometrów , wiem że ludzie podłaczają to od razu pod miske , z tym że ja nie wiem jak.
Więc póki co założe ten trójnik co go zakupiłem i zobacze co się bedzie działo
Komentarz
-
-
Wygląda to następująco, w to miejsce gdzie teraz wkręcony jest czujnik od cisnienia oleju wczesniej był trójnik miejscem w kturym na następnym foto jest pęknięty gwint
N a foto poniżej jest trójnik który był zrobiony całkowicie nieprofesionalnie
i Teraz pytanie do Adama w kóre miejsce z pierwszego foto mam podłaczyc czujnik temp. oleju, jeżeli możesz to zrób foto oznacz jakoś , zobacze czy można zrobic tak u mnie tzn podłaczyć 2 czujniki w 2 różne miejsca
Komentarz
-
-
W AGR tez jest ta zaslepka, jezeli jest to ta sama o ktorej mysle - zdejmujac pokrywe silnika po prawej stronie w okolicy dolnej krawedzi pokrywy zaworow
ale sam czujnik vdo cisnienia oleju m10x1 niepasuje tam bo jest za szeroki jego korpus - przynajmniej wg mnie - na oko :P
pod fabrycznym czujnikiem w obudowie filtra oleju tez masz zaslepkie - tam umiescilem czujnik vdo bez zadnego problemu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cieplakpod fabrycznym czujnikiem w obudowie filtra oleju tez masz zaslepkie - tam umiescilem czujnik vdo bez zadnego problemu.
Komentarz
-
-
ew tak jak to napsiali koledzy na forum streetracing
Paweł proponuje
pękniętą tulejkę musiałbyś zastąpić elastycznym wężykiem hamulcowym z odpowiednim gwintem (2x "męski" M10x1). A tą ciężką tulejkę zamocować choćby jakąś opaską aby drgała wraz z blokiem. Może da się u Ciebie wykorzystać jakiś nagwintowany otwór w bloku i dorobic mocowanie tej tulejki?.
Inna sprawa, że pomiar temperatury nie będzie zbyt wiarygodny, ale pomiar ciśnienia jak najbardziej
nie ma bata żeby coś się popsuło jak na mojej fotce z trójnikiem powyżej
Niestety wskazania temp. nie bedą zbyt wiarygodne, jedyna opcja żeby dobrze wskazywało to podłączenie pod miske olejową
Komentarz
-
-
nie wiem czemu tak niepotrzebnie komplikujesz jak ja juz widze na gole oko ze twoj czujnik temp. oliwy wkreci sie bez najmniejszego problemu w glowice (miejsce ktore ci wskazalem wczesniej).....5 minut roboty i masz problem załatwiony, a robic teraz jakies patenty z wezykami i niedaj boze podczas jazdy gdzies ten wezyk sie zaczepi i zerwi i masz problem załatwiony.
Komentarz
-
-
Mam troche inne pytanie - czujnik vdo 10bar wkrecony w obudowe filtra oleju troszke ponizej fabrycznego, w miejsce w ktorym byla zaslepka.
Przy zimnym oleju ~2-3 bar, im cieplejszy tym mniejsze wskazania :O ??
Przy w pelni zagrzanym oleju na wolnych prawie 0, przy butowaniu 1 bar
Czy umiejscowienie jest zle czy tez jakis problem w sposobie podlaczenie - za cienkie kable sygnalowe itp ??
Komentarz
-
Komentarz