Przerobka bebny na tarcze z tylu, prozba o pomoc???
witam, tak jak w temacie chcial bym przerobic hamulce tylnie bebnowe na tarcze, wiem, ze temat byl juz walkowany no i z tego co wyczytalem to najlepiej wymienic cala tylnia belke no i mam pytanie bo znalazlem aukcje ale czy warto kupic ta belke za te pieniadze??
a moze znacie kogos lub jakis warsztat czy cos w tym rodzaju gdzie mogl bym nabyc taka belke za przyzwoita cene i w dobrym stanie???
i tak przy okazji chcial bym sie poradzic jakie tarcze najlepiej zalozyc na przod standard (mam na mysli gladkie wentylowane 280mm,ktorej firmy najlepiej?? co sadzicie o DELPHI, BREMBO,ATE lub EBC) mowie odrazu, ze nie szukam do jazdy sportowej tyko do jazdy codziennej?? nie mam ABS-u
octavia 1.9TDI (90KM), 1997r.
tak warto kupić tą belkę (jeśli jest prosta i łożyska oraz tarcze dobre)
jeśli masz octavie z 97r to zmień u siebie w podpisie oznaczenie silnika na AGR
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Ja tez przekladalem belke i nie zmienialem calej tylko przelozylem cale tylne nie wiem jak to okreslic zespoly piasta,lozysko,itd - nie trzeba bylo ruszac lozyska ... Tak bylo najlepiej bo nie mialem 100 % pewnosci ze ta nowa belka nie jest krzywa ...
Ja tez przekladalem belke i nie zmienialem calej tylko przelozylem cale tylne nie wiem jak to okreslic zespoly piasta,lozysko,itd - nie trzeba bylo ruszac lozyska ... Tak bylo najlepiej bo nie mialem 100 % pewnosci ze ta nowa belka nie jest krzywa ...
Miałeś to szczęście, że piasto-łożysko zeszło Ci z czpienia piasty bez problemu, u mnie niestety rozsypał się wianek
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Lepiej sie gościa dobrze dopytaj czy to na zdjeciu to real foto. Ja też niedawno wymieniałem belke i wolałem obejżeć ja przed zakupem miałem to szczeście że było blisko, a ten gośc buja sie z tą belka juz 3 miechy i w dodatku wysyła szroty poczytaj jego komentarze bo zapłacisz za transport albo wywalisz kase na paliwo a na miejscu będzie ZONK :!:
Zamieszczone przez plaster7
temat byl juz walkowany no i z tego co wyczytalem to najlepiej wymienic cala tylnia belke
Wymień cała belke zostaw tylko stare łapy wtedy nie bedziesz musiał robić zbierzności, warto też jak już ja masz wymienić elementy metalowo gumowe zanim ja zapniesz :wink:
Wymień cała belke zostaw tylko stare łapy wtedy nie bedziesz musiał robić zbierzności, warto też jak już ja masz wymienić elementy metalowo gumowe zanim ja zapniesz :wink:
z tą zbieżnością to troszkę nie tak. Wystarczy, że minimalnie inaczej będą wprasowane tuleje met-gum i już trzeba korygować. Po każdym grzebaniu przy zawieszeniu nie zaszkodzi gdzieś podjechać i sprawdzić geometrię.
Tuleje proponuje montować pełne tzn. środek cały zalany gumą
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz