Przerobka bebny na tarcze z tylu, prozba o pomoc???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octavianII
    Classic
    • 2009
    • 30

    Przerobka bebny na tarcze z tylu, prozba o pomoc???

    Paul, DOBI, , niedawno było ...
  • plaster7
    Classic
    • 2007
    • 12

    #2
    Przerobka bebny na tarcze z tylu, prozba o pomoc???

    witam, tak jak w temacie chcial bym przerobic hamulce tylnie bebnowe na tarcze, wiem, ze temat byl juz walkowany no i z tego co wyczytalem to najlepiej wymienic cala tylnia belke no i mam pytanie bo znalazlem aukcje ale czy warto kupic ta belke za te pieniadze??



    a moze znacie kogos lub jakis warsztat czy cos w tym rodzaju gdzie mogl bym nabyc taka belke za przyzwoita cene i w dobrym stanie???

    i tak przy okazji chcial bym sie poradzic jakie tarcze najlepiej zalozyc na przod standard (mam na mysli gladkie wentylowane 280mm,ktorej firmy najlepiej?? co sadzicie o DELPHI, BREMBO,ATE lub EBC) mowie odrazu, ze nie szukam do jazdy sportowej tyko do jazdy codziennej?? nie mam ABS-u
    octavia 1.9TDI (90KM), 1997r.

    z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      tak warto kupić tą belkę (jeśli jest prosta i łożyska oraz tarcze dobre)
      jeśli masz octavie z 97r to zmień u siebie w podpisie oznaczenie silnika na AGR
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • Misiekoctavia
        Elegance
        • 2005
        • 891

        #4
        dobrygrzeswawa, no ale przekladac osprzet z tarczowej na belke bebnowa tez sie da prawda :?:

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #5
          Zamieszczone przez Misiekoctavia
          dobrygrzeswawa, no ale przekladac osprzet z tarczowej na belke bebnowa tez sie da prawda :?:
          tak, da się tylko nie zawsze łożyska chcą zejść z trzpienia piasty i rozsypuje się wianek wtedy koszta znacząco rosną
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • Misiekoctavia
            Elegance
            • 2005
            • 891

            #6
            No a ja mam 195kkm i w tylna belke jeszcze nikt przez caly jej zywot niezagladal wiec moze byc problem. :roll:

            EOT

            Komentarz

            • Czader
              Ambiente
              • 2005
              • 145

              #7
              Ja tez przekladalem belke i nie zmienialem calej tylko przelozylem cale tylne nie wiem jak to okreslic zespoly piasta,lozysko,itd - nie trzeba bylo ruszac lozyska ... Tak bylo najlepiej bo nie mialem 100 % pewnosci ze ta nowa belka nie jest krzywa ...
              Czader

              OCTA COMBI 2003 ALH

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                Zamieszczone przez Czader
                Ja tez przekladalem belke i nie zmienialem calej tylko przelozylem cale tylne nie wiem jak to okreslic zespoly piasta,lozysko,itd - nie trzeba bylo ruszac lozyska ... Tak bylo najlepiej bo nie mialem 100 % pewnosci ze ta nowa belka nie jest krzywa ...
                Miałeś to szczęście, że piasto-łożysko zeszło Ci z czpienia piasty bez problemu, u mnie niestety rozsypał się wianek
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • Czarny
                  Classic
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 39

                  #9
                  Lepiej sie gościa dobrze dopytaj czy to na zdjeciu to real foto. Ja też niedawno wymieniałem belke i wolałem obejżeć ja przed zakupem miałem to szczeście że było blisko, a ten gośc buja sie z tą belka juz 3 miechy i w dodatku wysyła szroty poczytaj jego komentarze bo zapłacisz za transport albo wywalisz kase na paliwo a na miejscu będzie ZONK :!:

                  Zamieszczone przez plaster7
                  temat byl juz walkowany no i z tego co wyczytalem to najlepiej wymienic cala tylnia belke
                  Wymień cała belke zostaw tylko stare łapy wtedy nie bedziesz musiał robić zbierzności, warto też jak już ja masz wymienić elementy metalowo gumowe zanim ja zapniesz :wink:

                  Komentarz

                  • DGW
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 2330

                    #10
                    Zamieszczone przez Czarny
                    Wymień cała belke zostaw tylko stare łapy wtedy nie bedziesz musiał robić zbierzności, warto też jak już ja masz wymienić elementy metalowo gumowe zanim ja zapniesz :wink:
                    z tą zbieżnością to troszkę nie tak. Wystarczy, że minimalnie inaczej będą wprasowane tuleje met-gum i już trzeba korygować. Po każdym grzebaniu przy zawieszeniu nie zaszkodzi gdzieś podjechać i sprawdzić geometrię.
                    Tuleje proponuje montować pełne tzn. środek cały zalany gumą
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz

                    Pracuję...