Ale sa gwinty do kombi w/w modeli tyle ze nie wszystkich, bo Golf IV i Bora sa w wersji kombi.
ale front raczej ten sam co? bo już mnie denerwuje przycieranie zdesiem o wszystko na Warszawskich drogach i musze mieć coś wyższego :szeroki_usmiech
do tego gwint nie jest potrzebny, wystarczą dobre sprężyny i dobre amortyzatory - wtedy nawet obniżona O I nie przyciera, ani zderzakiem, ani miską :diabelski_usmiech
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Ale sa gwinty do kombi w/w modeli tyle ze nie wszystkich, bo Golf IV i Bora sa w wersji kombi.
ale front raczej ten sam co? bo już mnie denerwuje przycieranie zdesiem o wszystko na Warszawskich drogach i musze mieć coś wyższego :szeroki_usmiech
do tego gwint nie jest potrzebny, wystarczą dobre sprężyny i dobre amortyzatory - wtedy nawet obniżona O I nie przyciera, ani zderzakiem, ani miską :diabelski_usmiech
chyba lepiej kupić dobry gwint z regulowanymi amorami niż dobre amory i springi seryjne...
wszystkimi gwintami z którymi sie spotykałem dawało sie podnieść wyżej niż seria więc efekt byłby osiągnięty.
panowie co sądzicie o K1
Mam dylemat między właśnie gwintowanym K1 a gwintem GT cupline.
Cupline ma mój kumpel w corrado i mówi że całkiem dobrze się spisuje, druga sprawa jest K1 Który się dość dobrze reklamuje i wydaje mi się iż jest o półkę wyżej, pozatym niktórzy wybierają to zawieszenie do Driftu co podpowiada mi że jest to naprawde dobry towar, różnica cenowa wychodzi ok 2500 za K1 oraz 1500 za GT cupline. Nie chce się pakować w warianty typu KW lub weitec za 4-5 tyś bo szkoda kasy.
Ale sa gwinty do kombi w/w modeli tyle ze nie wszystkich, bo Golf IV i Bora sa w wersji kombi.
ale front raczej ten sam co? bo już mnie denerwuje przycieranie zdesiem o wszystko na Warszawskich drogach i musze mieć coś wyższego :szeroki_usmiech
do tego gwint nie jest potrzebny, wystarczą dobre sprężyny i dobre amortyzatory - wtedy nawet obniżona O I nie przyciera, ani zderzakiem, ani miską :diabelski_usmiech
chyba lepiej kupić dobry gwint z regulowanymi amorami niż dobre amory i springi seryjne...
wszystkimi gwintami z którymi sie spotykałem dawało sie podnieść wyżej niż seria więc efekt byłby osiągnięty.
nie wiem, gdzie wyczytales w moim poscie o seryjnych sprezynach,
w swojej O I miałem sprezyny od RS'a i Bilsteiny B8 - przez cały okres eksploatacji nie miałem problemów z zaczepianiem czy to zderzakiem czy tez miska olejowa
i żaden gwint nie był mi do niczego potrzebny :diabelski_usmiech
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
nie wiem, gdzie wyczytales w moim poscie o seryjnych sprezynach,
w swojej O I miałem sprezyny od RS'a i Bilsteiny B8 - przez cały okres eksploatacji nie miałem problemów z zaczepianiem czy to zderzakiem czy tez miska olejowa
i żaden gwint nie był mi do niczego potrzebny :diabelski_usmiech
a od RS-a to już nie seryjne?
[ Dodano: Pon 06 Paź, 08 16:11 ]
Zamieszczone przez Purchawa
Zamieszczone przez Tommi4u
Czy zawias Golf lV , New beetle , Bora , Audi A3 , Seat Leon podpasi do Octy combi z 2005 roku ?
Od Golfa nie pasuja mocowania przednich amartyzatorow.
ale co sie dziwić? że spring jest progresywny?
sory ale jakoś nie jestem w stanie zmusić sie do wybrania springów od RS-a i amorów "dobrych" w zamian za dobrego gwinta z wkładem bila up side down z możliwością w zasadzie dowolnej konfiguracji charakterystyki.....
Misiu :szeroki_usmiech przeca można wyregulować żeby był komforcik zerkopol przeca grosiki za to woła
zerkopol zawsze byl mi przedstawiany jako cos przeciwnego od grosikow :szeroki_usmiech
mam dobre doświadczenia z nimi np. kompletna regeneracja przodów do cienkiego z wymianą wszystkiego co jest i polerką głównej sztycy 450pln :szeroki_usmiech to nie jest dużo jak za dobre amory z charakterystyką pod to pod co został przewidziany ;-)
Chodzi o gorne mocowanie. W Golfie jest stozkowe.
Kiedys kupilem zestaw do Golfa z zapewnieniem sprzedawcy, ze bedzie pasowac do Octavii i podczas montazu sie okazalo, ze jednak nie pasuje. Dobrze, ze ze starego gwinu udalo sie dopasowac.
Przejezdzilem prawie dwa lata na gwintach KW Variant II (byl super) i Supersport (shit jakich malo) i ogolnie nie polecam do codziennie uzytkowanego auta.
O ile komfort lub jego brak jest kwestia swiadomego wyboru, to niestety obnizenie na gwincie jest za duze na normalne miejskie warunki. Koleiny, krawezniki, "spiacy", etc... Na wszystko trzeba uwazac i czesto mozemy zapomniec o prakowaniu...
Co mi po super fajnym zawieszeniu, jak dzieki niemu nie moge pojechac na danym odcinku wiecej jak 100km/h, bo auto zaczyna podskakiwac jak pileczka, a pasezerowie radosnie wala glowami w dach. Dobrym testem jest odcinek na 7mce, miedzy modlinem, a zjazdem na Plock.
IMO dobrym kompromisem jest zestaw Koni Sport 1130. Na nim Octa stoi 2cm wyzej niz na gwincie w najwyzszym ustawieniu i te 2cm robi bardzo duza roznice w codziennej jezdzie!
A jak ktos chce miec deske, to mozna je skrecic na deske!
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Chodzi o gorne mocowanie. W Golfie jest stozkowe.
Kiedys kupilem zestaw do Golfa z zapewnieniem sprzedawcy, ze bedzie pasowac do Octavii i podczas montazu sie okazalo, ze jednak nie pasuje. Dobrze, ze ze starego gwinu udalo sie dopasowac.
Przejezdzilem prawie dwa lata na gwintach KW Variant II (byl super) i Supersport (shit jakich malo) i ogolnie nie polecam do codziennie uzytkowanego auta.
O ile komfort lub jego brak jest kwestia swiadomego wyboru, to niestety obnizenie na gwincie jest za duze na normalne miejskie warunki. Koleiny, krawezniki, "spiacy", etc... Na wszystko trzeba uwazac i czesto mozemy zapomniec o prakowaniu...
Co mi po super fajnym zawieszeniu, jak dzieki niemu nie moge pojechac na danym odcinku wiecej jak 100km/h, bo auto zaczyna podskakiwac jak pileczka, a pasezerowie radosnie wala glowami w dach. Dobrym testem jest odcinek na 7mce, miedzy modlinem, a zjazdem na Plock.
IMO dobrym kompromisem jest zestaw Koni Sport 1130. Na nim Octa stoi 2cm wyzej niz na gwincie w najwyzszym ustawieniu i te 2cm robi bardzo duza roznice w codziennej jezdzie!
A jak ktos chce miec deske, to mozna je skrecic na deske!
a ja mam gwicik kw i pochodzi od golfa IV 1.8t i paoje ideanie nic nie wali i nie puka a wczesniej jezdzil w audi a3 wiec nie wiem oco wam chodzi.to zalezy jak kto lubi jedzic jesli ktos wolne lasiki i na miesice i na trasie to gwicik jest okej wiel osob jak zemna jedzie dziwi sie ze na takim zawieszeniu i na oponie 215/35/18 nie jest tak strasznie fakt ze wszendzie nie jezdze ale sa tez inne auta w domu do brudnej roboty hehehe dlamnie jest szkoda auta jezdzic po kraweznikach kazdy robi to co lubi
Na lato będę zakładał nowe felgi 8,5x18" do mojej Octavii. ET30.
Obecnie mam założone amortyzatory gazowe AP (czy jakoś tak) i sprężyny -30mm.
Przód generalnie jest sztywno. Gorzej jest z tyłem bo dalej się buja.
Co najlepiej zrobić, żeby miec pewność nie obcierania błotnika o opone? Założyć gwint? Ewentualnie jaki?
Są na allegro te MTS, FK po ok 1tys zł ale nie wiem czy to dobry wybór. Proszę o pomoc w tej sprawie. Nie chciałbym wkładać bardzo dużej kasy w to. Znaleźć jakiś kompromis.
Linki mile widziane.
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz