a moze ktos posiada soft bez wirusa z stanem licznika programowan na 0 do sterownika EDC16 03G 906 021 LD - sterownik jest od OCII 2.0 TDI
[O2] Licznik Programowan i big problem..
Zwiń
X
-
Strugacie koledze jackal79 kołki na głowie. Nikt z Was nie ma dłubanego auta będącego na gwarancji?
Zadał tylko pytanie czy ma ktoś OCII 2.0 TDI z silnikiem BKD z nie dłubanym sterownikiem o nr. 03G 906 021LD.
Na chwile obecną jest już możliwość zmiany licznika programowań na 0 , ale wcześniej przed programowaniem trzeba mieć zgraną zawartość pamięci sterownika z licznikiem 0
potem można już robić X modyfikacji, by potem z powrotem wgrać zawartość pamięci z licznikiem 0.
W chwili gdy kol. jackal79 miał robioną modyfikacje nie było jeszcze sprzętu do odczytu i zapisu licznika programowań.
Druga sprawa to jest to, że w silnikach BKD lubią pękać głowice nawet w niedłubanych autach.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Nie ważna jest zawartość flasha, bo ten oryginał jest taki sam we wszystkich sterownikach z tą wersją softu, ale zawartość pamięci eep 95320 gdzie jest licznik programowań i ID flashera.
Można ją zassać po kabelku, tylko potrzeba taki niedłubany sterownik.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Nie uwierzysz ale ja , jak coś to pomogę hehehhe"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
Trochę za późno zajrzałem a mogłem pomóc :wink: . Generalnie to zawsze można po prosić (dogadać się) z człowiekiem z ASO żeby "wgrał" nowy seryjny program. Wtedy licznik programowań się zmieni a co najważniejsze pojawi się wpis w historii napraw auta o fleshowaniach sterownika.
Co do "starych" 2.0TDi 8V i 2.0TDi 16V to niestety głowice pękają i prawie każda musi być wymieniona bez względu na soft w sterowniku.
Swoja drogą po prosiłbym jeszcze o sprawdzenie napędu pompy oleju bo pręt pośredniczący w napędzie lubi się obrócić i ciśnienie oleju się kończy. Przypadłość niemalże każdego silnika wzdłużnego i poprzecznego 2.0TDi 16V z początku produkcji.
Pozdrawiam.// R-PERFORMANCE 0-694-046-807 //
Komentarz
-
-
nie miałem pojęcia że te silniki sa az tak z..ne....masakraChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
Komentarz