[O2] Chip tuning w O2 1.8 TSI 160KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #51
    Zamieszczone przez _tm_
    My negujemy tylko tezę, którą można streścić w zdaniu "co za idiota kupuje RS-a, skoro może kupić 1.8TSI, zawirusować go i ma się coś lepszego niż RS. I to sporo tańszego.".
    D O K Ł A D N I E
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • maroro
      Classic
      • 2008
      • 24

      #52
      Zamieszczone przez olus
      podbijam temat poniewaz cosik sie ruszylo
      Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


      O2 1.8 TSI

      seria 170/245
      mod 211/295 :shock:

      ciekawe czy to bedzie ostateczny wynik czy troche z mocy zejdzie
      Masters jak sie okazalo po wklejeniu wykresu nie robil O2 z TSI ale A4 z TFSI,
      oba silniki ponoc identyczne, ale zachowanie na drodze obu moze byc calkiem inne,

      no nic - pozostaje czekac az ktos zrobi O2 i podzieli sie emocjami

      Komentarz

      • olus
        Ambiente
        • 2007
        • 137

        #53
        sorry za zamieszanie bylem lekko zakrecony i nie wiem skad mi sie wzielo ze to 02 :?

        w a4 chyba nie siedzi bzb bo silnik powinien byc wzdluznie ulozony
        have no fear BMN is here :>

        www.seat-racing.pl

        Komentarz

        • Skodio_
          Rider
          • 2008
          • 324

          #54
          Zamieszczone przez szkoda
          eżeli podobne różnice są między 1,8TSI a 2.0 RS a ktoś się łudzi, że podciągając moc będzie miał to samo to w ogóle nie ma o czym IMHO gadać.
          zgadzam sie tak samo zapodanie moda do BKD i porównywanie go z BMN - To juz nie ta sama charakterystyka motorowni chociaż parametry zbliżone

          Komentarz

          • AndiT
            Rider
            • 2008
            • 332

            #55
            Skodio_ mowimy o silnikach czy calosciowo o samochodach, bo chyba zgubilem sie w tej dyskusji albo stracilem zdolnosc czytania ze zrozumieniem?

            Jesli chodzi o samochody i wypowiedz _tm_
            "My negujemy tylko tezę, którą można streścić w zdaniu "co za idiota kupuje RS-a, skoro może kupić 1.8TSI, zawirusować go i ma się coś lepszego niż RS. I to sporo tańszego."
            To jest to kwintesencja tego watku i trafnie go podsumowuje.

            Ale jesli mowimy o silnikach to nie do konca zgodzilbym sie z Skodio_
            Wg PatTDI z CompSportu, to 140tka ma silnik wytrzymalosciowo identyczny jak 170tka rozni sie tylko pompowtryskiwaczami i ich sterowaniem. (W temacie glowicy to dodam, ze ostatnie BKD maja taka sama glowice jak BMN).
            Biorac pod uwage wydajnosc to 140tka ma wydajniejsze pompowtryskiwacze, co za tym idzie da sie z niej zrobic wiecej mocy. BMN,BMR i BRD to silniki typowo nastawione na ekologie. Charakterystyke silnika, podczas modu mozesz uksztaltowac jak chcesz, oczywiscie konieczna tutaj jest (przy silniku BKD) wymiana turbosprezarki na wydajniejsza, ktora pozwala utrzymac 1,5bara od 2-4tys rpm w 16V glowicy.
            M47N2

            Komentarz

            • olus
              Ambiente
              • 2007
              • 137

              #56
              wykres 1.8 tfsi tym razem bzb.


              have no fear BMN is here :>

              www.seat-racing.pl

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #57
                Zamieszczone przez maroro
                no pali nie milosiernie, jak sie ma ciezka noge to po miescie okolo 11 ale po trasie przy 140-160 km/h spala mi 8-8,8

                ale przyjemnie
                BTW przy takich prędkściach MPS mieści się w 9.5l/100 :zlosnik:
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #58
                  Zamieszczone przez AndiT
                  (W temacie glowicy to dodam, ze ostatnie BKD maja taka sama glowice jak BMN).

                  jak ostanie :?: tzn od kiedy :?:



                  mam pytanie tak trochę OT

                  komu z Was auto po zachipowaniu pali mniej :?: bo to jest dla mnie rzecz niebywała :roll:
                  miałem dwa auta po chipie i nie widziałem różnicy na plus...widziałem ją raczej na minus... .
                  mówię o normalnej jeździe dynamicznej /nie mylić z wyścigową/ :wink:
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #59
                    Moze komus pali mniej, bo komputer bardziej oszukuje. Jest moc to musi palic. Tylko ja to tlumacze, jak na fabryczna moc to pali za duzo, ale jak ma 30-40KM wiecej to wtedy pali duzo bardziej odpowiednio niz seria.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #60
                      Zamieszczone przez leszekmw
                      komu z Was auto po zachipowaniu pali mniej :?: bo to jest dla mnie rzecz niebywała :roll:
                      nie martw się Leszku, jeżeli nawet takie przypadki są, to i tak nie ma znaczenia w całej tej masie aut, które palą tyle samo albo więcej
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • leszekmw
                        RS
                        • 2005
                        • 5356

                        #61
                        szkoda, chyba masz rację ....dość często licżę ile mi pali i ciągle jest to 6,5-7,0 ...a robię 3/4 na trasie.
                        jak ci różni robią spalania 5,5l i zapierda... jak torpedy :niewiem
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          #62
                          oni poprostu tak zapierdalają :lol: :szeroki_usmiech
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • fabia2
                            Rider
                            • 2008
                            • 260

                            #63
                            Tak zapieprzają ze auto nie zdazy spalic paliwa
                            Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              #64
                              Zamieszczone przez leszekmw
                              jak ci różni robią spalania 5,5l i zapierda... jak torpedy :niewiem
                              muszę przyznać, że jedno takie auto znam -> auto optiona, no ale to jest szczególny przypadek :szeroki_usmiech
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • leszekmw
                                RS
                                • 2005
                                • 5356

                                #65
                                szkoda, no to powiedz o co chodzi... :?:
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz

                                • szkoda
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 22543

                                  #66
                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                  szkoda, no to powiedz o co chodzi... :?:
                                  nie wiem, od początku jeszcze u berniego zapierdalała i paliła mało :shock:

                                  oczywiście po programie się nic chyba nie zmieniło, więc naszą generalną tezę to auto również potwierdza: paliła mało i pali

                                  [ Dodano: Sob 21 Lut, 09 20:34 ]
                                  myslę, że warto o tym mówić, bo wysuwanie argumentu, że po programie (nie mówię tu o jakimś EKO) auto będzie mniej palić jest IMO totalnie chybione, inna sprawa, że po programie wszyscy z reguły mają mokre majty, błyszczący wzrok a spalanie w dupie :lol:
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz

                                  • bradley
                                    L&K
                                    • 2008
                                    • 1465

                                    #67
                                    Moze palic mniej bo zwieksza sie niuton w szerszym zakresie obrotow, wiec i auto "lzej sie odpycha". Tym co pali mniej z 1-1,5l po chipie to raczej patrza sie na wskazania komputera, a tam zawsze bedzie mniej bo komputer glupieje. 0,5l w ta czy tamta raczej nie robi roznicy, ale wyprzedzenie tira w 5 sekund zamiast 10 robi juz wielka :wink:
                                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                    Komentarz

                                    • gebek
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 1214

                                      #68
                                      Zamieszczone przez bradley
                                      Moze palic mniej bo zwieksza sie niuton w szerszym zakresie obrotow, wiec i auto "lzej sie odpycha". Tym co pali mniej z 1-1,5l po chipie to raczej patrza sie na wskazania komputera, a tam zawsze bedzie mniej bo komputer glupieje. 0,5l w ta czy tamta raczej nie robi roznicy, ale wyprzedzenie tira w 5 sekund zamiast 10 robi juz wielka :wink:
                                      Moj diesel pali po programie okolo 0.5l wiecej,ale wskazania kompa sa jak przed programem.
                                      Przeklamuje w miescie o okolo 0.2-0.4l,a w trasie pokazuje idealnie :shock: ,nic sie
                                      po programie nie zmienilo. :szeroki_usmiech
                                      Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                      Nie synku...to diesel PD.

                                      Honda...the power of dreams.
                                      Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                      Komentarz

                                      • szkoda
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 22543

                                        #69
                                        Zamieszczone przez bradley
                                        Moze palic mniej bo zwieksza sie niuton w szerszym zakresie obrotow, wiec i auto "lzej sie odpycha".
                                        nie zaczynajmy może znowu tej jałowej dyskusji, doskonale wiem, że może, tyle, że PRAWIE nigdy tak nie jest, więc nie ma co tej teorii głosić, bo jest tylko teorią, w praktyce każdy ciśnie mocniej i tyle.
                                        saport techniczny baj DGW
                                        była BKD+DSG '05 120kkm
                                        była BXE '08 190kkm
                                        no i nie ma :-)

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #70
                                          leszekmw, Ja mam 50/50 i wychodzi tyle co w podpisie, na powietrzu to jezdzic nie bedzie.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • olus
                                            Ambiente
                                            • 2007
                                            • 137

                                            #71
                                            kurde, u mnie oba auta palily mniej po programie.

                                            ibiza asz palila ok 0,5-1L mniej po programie

                                            leon bmn w trasie nie mam porownania bo wolno nie jezdze wiec pali duzo, ale w miescie roznica jest spora. przed programem palil 10-11, po programie ok 8-8,5 przy identyczym stylu jazdy.

                                            najwieksza roznice widac przy spokojnej jezdzie. przed programem ponizej 7 litrow nie dalo sie zejsc (raz mialem 6,9 ale prawie zasnalem ), natomiast obecnie wynik 6.0 jest do osiagniecia.

                                            oczywiscie od razu po programie to palil po 11-12 litrow ale to dlatego ze wyszalec sie musialem
                                            have no fear BMN is here :>

                                            www.seat-racing.pl

                                            Komentarz

                                            • arci9
                                              RS
                                              • 2004
                                              • 2007

                                              #72
                                              W temacie 1.8 TSI - koleś w ogłoszeniu podahje, że V-tech mu zrobil softem 224kuce :roll:
                                              Hamownia V-techu na przekłamuje czy prawie 40% mocy z tego silnika tunerzy wyciągają?

                                              link do ogłoszenia:


                                              trochę dawno nie siedziałem w temacie chip tuningu ale wydaje mi się to mało prawdopodobne taki przyrost albo program to już prawdziwym hardkorem

                                              nawet na stronie v-techu podają że paska zrobili na chyba 19x...więc albo koleś zmyśla, albo jest coś jeszcze mechanicznie..

                                              Komentarz

                                              • OctaviaRS TDi
                                                Elegance
                                                • 2009
                                                • 771

                                                #73
                                                Gdzies czytałem, że z tych silników mozna samym softem zrobić 200 KM i trochę więcej, ale 224 KM to faktycznie trochę dużo - ok 26 KM mniej niż chipowany RS 2.0 T... nie chce mi się w to wierzyć

                                                Komentarz

                                                • Yarek
                                                  Elegance
                                                  • 2005
                                                  • 992

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez arci9
                                                  Hamownia V-techu na przekłamuje czy prawie 40% mocy z tego silnika tunerzy wyciągają?
                                                  Jak weźmiesz pod uwagę, że seryjne CDAA ma zazwyczaj ~180KM, to okolice 220KM po czipie przestają być takie dziwne...
                                                  . pzdr Jarek
                                                  aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                                                  Komentarz

                                                  • arci9
                                                    RS
                                                    • 2004
                                                    • 2007

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez Yarek
                                                    Zamieszczone przez arci9
                                                    Hamownia V-techu na przekłamuje czy prawie 40% mocy z tego silnika tunerzy wyciągają?
                                                    Jak weźmiesz pod uwagę, że seryjne CDAA ma zazwyczaj ~180KM, to okolice 220KM po czipie przestają być takie dziwne...
                                                    To tak jak mój ARL miał w serii 174 to po programie powinien mieć ok. 210 ?

                                                    Yarek, masz taki motor? Soft już zrobiony ?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...