Zamieszczone przez _tm_
[O2] Chip tuning w O2 1.8 TSI 160KM
Zwiń
X
-
oba silniki ponoc identyczne, ale zachowanie na drodze obu moze byc calkiem inne,
no nic - pozostaje czekac az ktos zrobi O2 i podzieli sie emocjami
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaeżeli podobne różnice są między 1,8TSI a 2.0 RS a ktoś się łudzi, że podciągając moc będzie miał to samo to w ogóle nie ma o czym IMHO gadać.
Komentarz
-
-
Skodio_ mowimy o silnikach czy calosciowo o samochodach, bo chyba zgubilem sie w tej dyskusji albo stracilem zdolnosc czytania ze zrozumieniem?
Jesli chodzi o samochody i wypowiedz _tm_
"My negujemy tylko tezę, którą można streścić w zdaniu "co za idiota kupuje RS-a, skoro może kupić 1.8TSI, zawirusować go i ma się coś lepszego niż RS. I to sporo tańszego."
To jest to kwintesencja tego watku i trafnie go podsumowuje.
Ale jesli mowimy o silnikach to nie do konca zgodzilbym sie z Skodio_
Wg PatTDI z CompSportu, to 140tka ma silnik wytrzymalosciowo identyczny jak 170tka rozni sie tylko pompowtryskiwaczami i ich sterowaniem. (W temacie glowicy to dodam, ze ostatnie BKD maja taka sama glowice jak BMN).
Biorac pod uwage wydajnosc to 140tka ma wydajniejsze pompowtryskiwacze, co za tym idzie da sie z niej zrobic wiecej mocy. BMN,BMR i BRD to silniki typowo nastawione na ekologie. Charakterystyke silnika, podczas modu mozesz uksztaltowac jak chcesz, oczywiscie konieczna tutaj jest (przy silniku BKD) wymiana turbosprezarki na wydajniejsza, ktora pozwala utrzymac 1,5bara od 2-4tys rpm w 16V glowicy.M47N2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marorono pali nie milosiernie, jak sie ma ciezka noge to po miescie okolo 11 ale po trasie przy 140-160 km/h spala mi 8-8,8
ale przyjemnieTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AndiT(W temacie glowicy to dodam, ze ostatnie BKD maja taka sama glowice jak BMN).
jak ostanie :?: tzn od kiedy :?:
mam pytanie tak trochę OT
komu z Was auto po zachipowaniu pali mniej :?: bo to jest dla mnie rzecz niebywała :roll:
miałem dwa auta po chipie i nie widziałem różnicy na plus...widziałem ją raczej na minus... .
mówię o normalnej jeździe dynamicznej /nie mylić z wyścigową/ :wink:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwkomu z Was auto po zachipowaniu pali mniej :?: bo to jest dla mnie rzecz niebywała :roll:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, chyba masz rację ....dość często licżę ile mi pali i ciągle jest to 6,5-7,0 ...a robię 3/4 na trasie.
jak ci różni robią spalania 5,5l i zapierda... jak torpedy :niewiemO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
oni poprostu tak zapierdalają :lol: :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwjak ci różni robią spalania 5,5l i zapierda... jak torpedy :niewiemsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwszkoda, no to powiedz o co chodzi... :?:
oczywiście po programie się nic chyba nie zmieniło, więc naszą generalną tezę to auto również potwierdza: paliła mało i pali
[ Dodano: Sob 21 Lut, 09 20:34 ]
myslę, że warto o tym mówić, bo wysuwanie argumentu, że po programie (nie mówię tu o jakimś EKO) auto będzie mniej palić jest IMO totalnie chybione, inna sprawa, że po programie wszyscy z reguły mają mokre majty, błyszczący wzrok a spalanie w dupie :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Moze palic mniej bo zwieksza sie niuton w szerszym zakresie obrotow, wiec i auto "lzej sie odpycha". Tym co pali mniej z 1-1,5l po chipie to raczej patrza sie na wskazania komputera, a tam zawsze bedzie mniej bo komputer glupieje. 0,5l w ta czy tamta raczej nie robi roznicy, ale wyprzedzenie tira w 5 sekund zamiast 10 robi juz wielka :wink:VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyMoze palic mniej bo zwieksza sie niuton w szerszym zakresie obrotow, wiec i auto "lzej sie odpycha". Tym co pali mniej z 1-1,5l po chipie to raczej patrza sie na wskazania komputera, a tam zawsze bedzie mniej bo komputer glupieje. 0,5l w ta czy tamta raczej nie robi roznicy, ale wyprzedzenie tira w 5 sekund zamiast 10 robi juz wielka :wink:
Przeklamuje w miescie o okolo 0.2-0.4l,a w trasie pokazuje idealnie :shock: ,nic sie
po programie nie zmienilo. :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyMoze palic mniej bo zwieksza sie niuton w szerszym zakresie obrotow, wiec i auto "lzej sie odpycha".saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
kurde, u mnie oba auta palily mniej po programie.
ibiza asz palila ok 0,5-1L mniej po programie
leon bmn w trasie nie mam porownania bo wolno nie jezdze wiec pali duzo, ale w miescie roznica jest spora. przed programem palil 10-11, po programie ok 8-8,5 przy identyczym stylu jazdy.
najwieksza roznice widac przy spokojnej jezdzie. przed programem ponizej 7 litrow nie dalo sie zejsc (raz mialem 6,9 ale prawie zasnalem ), natomiast obecnie wynik 6.0 jest do osiagniecia.
oczywiscie od razu po programie to palil po 11-12 litrow ale to dlatego ze wyszalec sie musialem
Komentarz
-
-
W temacie 1.8 TSI - koleś w ogłoszeniu podahje, że V-tech mu zrobil softem 224kuce :roll:
Hamownia V-techu na przekłamuje czy prawie 40% mocy z tego silnika tunerzy wyciągają?
link do ogłoszenia:
trochę dawno nie siedziałem w temacie chip tuningu ale wydaje mi się to mało prawdopodobne taki przyrost albo program to już prawdziwym hardkorem
nawet na stronie v-techu podają że paska zrobili na chyba 19x...więc albo koleś zmyśla, albo jest coś jeszcze mechanicznie..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YarekZamieszczone przez arci9Hamownia V-techu na przekłamuje czy prawie 40% mocy z tego silnika tunerzy wyciągają?
Yarek, masz taki motor? Soft już zrobiony ?
Komentarz
-
Komentarz