[O2] Chip tuning w O2 1.8 TSI 160KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Yarek
    Elegance
    • 2005
    • 992

    #76
    Zamieszczone przez arci9
    To tak jak mój ARL miał w serii 174 to po programie powinien mieć ok. 210 ?
    Ja tego nie powiedziałem :wink: Mówię tylko, że 40KM przyrostu nie brzmi już tak dziwnie
    A z tego co widzę, to 1.8TSI po sofcie często ma właśnie 215-220KM. W konkretnym przypadku tego auta obstawiam optymistyczną hamownię Vtechu, bo i seria podejrzana im wyszła (187).

    Zamieszczone przez arci9
    Yarek, masz taki motor? Soft już zrobiony ?
    Wciąż seria
    . pzdr Jarek
    aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

    Komentarz

    • arci9
      RS
      • 2004
      • 2007

      #77
      Zamieszczone przez Yarek
      A z tego co widzę, to 1.8TSI po sofcie często ma właśnie 215-220KM. W konkretnym przypadku tego auta obstawiam optymistyczną hamownię Vtechu, bo i seria podejrzana im wyszła (187).

      no właśnie, jak kiedyś patrzyłem co można z 1.8TSI to raczej była to liczba 19x dlatego teraz jestem zdziwiony.
      Sam myślę o zakupie czegoś z 1.8TSI i jeśli tak dobrze one wychodzą (choć w przypadku tego SuperBa to raczej też bym obstawiał hamownię) to jeszcze bardziej je lubię

      Komentarz

      • olus
        Ambiente
        • 2007
        • 137

        #78
        21x KM jest realne dla 1.8 tsi
        have no fear BMN is here :>

        www.seat-racing.pl

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #79
          na vtechowskich hamowniach to cuda mogą ci wyjść, jak się uprą to ci wyjdzie i 250KM
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • hubert
            Ambiente
            • 2006
            • 119

            #80
            Panowie ja mam 220 km,307 nm(wykres gdzieś na forum)hamownia MAHA :P ...
            I co ciekawsze szykuję sie na korekte,bo jakoś mi mało nm :lol:
            Rozmawiałem ostatnio z Markiem S. tel.i jak będe miał trochę czasu to zapinam na korekte...powiedział że damy rade,czyli da radę :wink: .
            Leon na ww sofcie przelatał 15 kkm,i jest wszystko zajebiscie,nawet grama oleju ,itp,itd.
            X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam

            Komentarz

            • Ayu
              RS
              • 2009
              • 4154

              #81
              Pytanie, bo nie poruszam się po innych forach grupy VAG: czy widzieliście wykresy silników CDAA po wirusie? Jeśli tak poproszę o podpowiedź gdzie znaleźć takie dane? Może ktoś z forum już zaszczepił i zapomniał się pochwalić?

              Komentarz

              • greenhorn
                Classic
                • 2010
                • 32

                #82
                Proszę bardzo.




                Prawie 20kkm przejechane od stosunku i jak na razie bez jakichkolwiek problemów

                Komentarz

                • bradley
                  L&K
                  • 2008
                  • 1465

                  #83
                  greenhorn, na seryjnym osprzecie?
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz

                  • greenhorn
                    Classic
                    • 2010
                    • 32

                    #84
                    Auto mechanicznie nie ruszane - tylko program

                    Komentarz

                    • Garret
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 1196
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                      #85
                      greenhorn, :shock: sam program? to chyba najmocniejszy 1.8TSI po wirusie jaki widzę :diabelski_usmiech
                      Garret

                      -----------
                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                      Komentarz

                      • vw2008
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 118

                        #86
                        Zamieszczone przez Garret
                        greenhorn, sam program? to chyba najmocniejszy 1.8TSI po wirusie jaki widzę
                        Na poczatku jak zobaczylem ten wykres to myslalem ze to 2.0 TSI na lajotwym programie 230 KM pewno robi swoje :diabelski_usmiech
                        By BESTperformance:
                        2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
                        2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
                        Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
                        www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228

                        Komentarz

                        • greenhorn
                          Classic
                          • 2010
                          • 32

                          #87
                          To firmowy dupowóz 8) Od robienia roboty są inne sprzęty :twisted:

                          Komentarz

                          • Goszu
                            Drive
                            • 2008
                            • 71

                            #88
                            21x KM jest realne dla 1.8 tsi
                            Żaden wyczyn. Wielu tunerów wyciska tyle z aum/auq/arx... (1.8T).
                            Można zrobić max 1,5bar & 0,8bar przy 6500rpm. Oczywiście jest to
                            hardcore. O ile dobrze ustawione silnika nie rozwali, to nie w tym
                            leży kwintesencja tego, czy program jest dobry!

                            Dobry program działa z równą wydajnością przy zmieniających się
                            warunkach pracy, działa płynnie, nie wpada w oscylacje, spala optymalne
                            ilości paliwa i jest bezpieczny dla silnika. BARDZO TRUDNO osiągnąć
                            wszystkie założenia przy mocy znacząco większej niż fabryczna.

                            Można to zrobić łatwiej, ale zawszem coś kosztem czegoś...

                            Komentarz

                            • greenhorn
                              Classic
                              • 2010
                              • 32

                              #89
                              Jeżeli weźmiemy dane producenta - 160KM i postawimy obok powyższy wynik - 230 KM to faktycznie wygląda to groźnie (przyrost ponad 43%).

                              Ale jeśli weźmiemy pod uwagę, że:

                              a) seria miała 177KM (tutaj przyrost to już 'tylko' 30%)
                              b) seria jest sztucznie ograniczona aby mieć stałą moc w zakresie 4800-6000 begin_of_the_skype_highlighting              4800-6000      end_of_the_skype_highlighting
                              c) gdybyśmy pociągnęli wykres serii bez wypłaszczenia między 4800 a 6000 to moc wyszłaby analogicznie w okolicach 190KM,

                              to 230KM przestaje się wydawać jakimś hardcorem.

                              Pierwsza wersja programu była mocniejsza niż to co widać na powyższym wykresie :twisted:

                              pozdrawiam
                              Maciek

                              Komentarz

                              • KriSSo
                                Rider
                                • 2008
                                • 285

                                #90
                                Zamieszczone przez greenhorn
                                to 230KM przestaje się wydawać jakimś hardcorem.
                                No tak, dziwne to spłaszczenie w przedziale 4800-6000, dosłownie ucięte jak od linijki.

                                W każdym razie te 230 km to po prostu petarda, ciekawe jak to wszystko ogarnia zawieszenie i hamulce, bo co tu dużo pisać - osiągi są pewnie odlotowe. Jakiej średnicy są tarcze hamulcowe? Czy zawieszenie jest usztywnione w stosunku do np 2.0 TDI?

                                Wiem, że masz pewnie mnóstwo innych rzeczy do roboty, niż takie pierdoły jak filmik, ale jeśli znalazłbyś chwilę i możliwość, nakręć coś, żeby pokazać jak to jedzie, np 0 -160 .

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  #91
                                  ale moc na kołach masz 149KM więc spore te straty
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • bradley
                                    L&K
                                    • 2008
                                    • 1465

                                    #92
                                    Zamieszczone przez KriSSo
                                    No tak, dziwne to spłaszczenie w przedziale 4800-6000, dosłownie ucięte jak od linijki.
                                    Z pewnoscia jest to zabezpieczenia fabryki, takie idiotoodporne. Ze powyzej 5tys cisnienie doladowania jak i dawka paliwa jest skutecznie ograniczana. Obroty silnika ida w gore, moc ta sama.
                                    Co nie zmienia faktu, ze takie TSI ma potencjal
                                    A jak to sie przeklada na osiagi? Bo seria miala pewnie jakies ~8-8,5 do setki. A po tym programie to to jezdzi jak diesel. 2tys obr. i juz pod noga 300Nm od linijki do konca.
                                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #93
                                      Zamieszczone przez bradley
                                      Zamieszczone przez KriSSo
                                      No tak, dziwne to spłaszczenie w przedziale 4800-6000, dosłownie ucięte jak od linijki.
                                      Z pewnoscia jest to zabezpieczenia fabryki, takie idiotoodporne. Ze powyzej 5tys cisnienie doladowania jak i dawka paliwa jest skutecznie ograniczana. Obroty silnika ida w gore, moc ta sama.
                                      Co nie zmienia faktu, ze takie TSI ma potencjal
                                      A jak to sie przeklada na osiagi? Bo seria miala pewnie jakies ~8-8,5 do setki. A po tym programie to to jezdzi jak diesel. 2tys obr. i juz pod noga 300Nm od linijki do konca.
                                      jak starty ogarnięte to do około 6.5- 7 sec pewnie zejdzie
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • greenhorn
                                        Classic
                                        • 2010
                                        • 32

                                        #94
                                        W odczuciach mojej mocno rozpuszczonej dupohamowni - auto było względnie szybkie (jak na octavię z kratką) na wprost na zimówkach 195/65/15. Jakikolwiek zakręt na balonach z salonu nawet przy standardowej mocy to ciężki dramat. Na lato weszły 225/45/17 i auto trochę zmuliły, ale przynajmniej nie jeżdżę z duszą na ramieniu.

                                        Auto jest codziennym dupowozem dlatego poza kołami i programem nic więcej nie było robione. Zazwyczaj jeżdżę sam, więc seryjny hamulec i zawiecha dają radę jak się głowy używa. Przy obciążeniu pasażerami i bagażem po prostu trzeba sobie dać na luz i cieszyć się krajobrazem.

                                        W serii robiło okolice 7,5 do 100km/h, po zmianach pokazało 6,6. Są to pojedyncze pomiary w celach informacyjnych, więc nie przywiązywałbym do nich zbyt wielkiej wagi.

                                        Auto śmiga przyjemnie, bezawaryjnie i, co wg mnie najważniejsze, dyskretnie.

                                        Jak ktoś chce filmów, to niech sobie rzuci okiem na przejazdy białej octavii RS robionej w compsporcie, jest zdecydowanie bardziej godna uwagi:

                                        [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2SWOd57VNas&feature=related[/youtube]

                                        Komentarz

                                        • Yarek
                                          Elegance
                                          • 2005
                                          • 992

                                          #95
                                          Zamieszczone przez bradley
                                          A jak to sie przeklada na osiagi? Bo seria miala pewnie jakies ~8-8,5 do setki.
                                          Moja seria z DSG ma zmierzone ~7,5s do setki.

                                          [ Dodano: Pią 06 Sie, 10 10:27 ]
                                          Zamieszczone przez piramida
                                          ale moc na kołach masz 149KM więc spore te straty
                                          Ta straty przy 6krpm wyszły dziwnie wysokie... ja miałem tyle w STi, więc niemożliwe żeby takie same wyszły w octavii fwd.
                                          . pzdr Jarek
                                          aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #96
                                            Moja seria z DSG ma zmierzone ~7,5s do setki.
                                            Az za ladnie jak na tylko 160KM, ale biorac pod uwage ze te silniki maja po prawie 180KM to jezdzi jak BKD po stosunku wg. tych liczb.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • Mihau
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 7460
                                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                              #97
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Az za ladnie jak na tylko 160KM,
                                              178KM raczej
                                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                              Komentarz

                                              • misiekwaw
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7715
                                                • Ford

                                                #98
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                Moja seria z DSG ma zmierzone ~7,5s do setki.
                                                Az za ladnie jak na tylko 160KM, ale biorac pod uwage ze te silniki maja po prawie 180KM to jezdzi jak BKD po stosunku wg. tych liczb.

                                                AFAIR Yarek ma zmierzone 178KM :zlosnik:
                                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                http://www.disi-tune.pl
                                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                Był WRX
                                                Była Octa

                                                Komentarz

                                                • greenhorn
                                                  Classic
                                                  • 2010
                                                  • 32

                                                  #99
                                                  Jest i film

                                                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RMZMf-4RKOA[/youtube]

                                                  Komentarz

                                                  • piramida
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 12222
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    no fajnie to idzie, ciekawe jak by sie nasze wzajemne starcie skonczyło? 8)

                                                    jak umiesciłęs kamerkę lub kom, ktoś ci kręcił czy na stałe przymocowałeś aparat?
                                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...