Dacie wiare? Ja swoja testowalem kilka razy na odcinku 50 km, jazda raczej spokojna 90-120 km/h, latem kiedy klima pracuje na pełnych obrotach komputer wskazuje mi 6.8 - 6,9 litra, jesienią 6.3-6,5, srednie spalenie, tutaj pomiar na baku przy tankowaniu nie przekroczyło mi nigdy 8 litrów, zaznaczam że malo jezdze po miescie.
Pegasus 17'' i gwarancja
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Pegasus 17'' i gwarancja
Witam. Mam OII w AMBIENTE oczywiscie na gwarancji bo ma 3 miesiace. Kupilem Pegasusy jak na zdjeciu i producent napisal ze wlasnie te alu do "opon 225/45/17R" i jak sie pytalem wszystko bedzie ok wobec servisu i gwarancji na zawieszenie. Ale tak sobie pomyslalem o profilu opony 55 a nie 45. Dokladnie to mowie o oponach 205/55/17 lub 225/55/17 chodzi mi bardziej nie i szerokosc tylko o grubosc zeby na dziurach nie bylo problemow. Z gory dzikiZałączone plikiOII - 1.9TDI AMBIENTE - Black Magic
-
-
Druga liczba określa stosunek wysokości ściany bocznej do szerokości opony. To, ze opona ma maly profil (druga liczba) wcale nie musi oznaczac, ze opona nie bedzie wysoka.
Czyli 45% z 225 101,25mm
Najblizszym zamiennikiem do 225/45 bylaby opona 205/50, jesli taka znajdziesz (mowa oczywiscie o r17). 225/55 to bedzie wielki balon.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
rozmiaru:
Zamieszczone przez czarnaoctavia205/55/17
jeżeli już to zamiennik 205/50 ale tu różnica w profilu będzie minimalna - około 1,5mm, natomiast średnica praktycznie bez zmian - około 2,5mm
chciałbym zwrócić uwagę na inną rzecz:
ja mam auto po programie, fakt, że bardzo lajtowym, ale jednak, no i po założeniu o wiele cięższych felg z szerokimi oponami czuję bardzo wyraźne pogorszenie osiągów->z pomiarów wynika, że jest to około sekundy do "setki" :!: :!: :!:
jeżeli mówimy tu o serii to ja nie wyobrażam sobie jeżdżenia autem na takich kołach, IMO jest to bardzo poważny czynnik dla rozważenia właśnie 205/50 :idea:
[ Dodano: Nie 22 Lut, 09 18:37 ]
niestety widzę, że opony 205/50 o odpowiednim indeksie nośności :idea: :idea: :idea: są znacznie droższe niż rozmiar oryginalny.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
można byłoby się ratować jeszcze rozmiarem 215/50R17, ale te są już horrendalnie drogie, no i średnica większa o ponad 1cm...
[ Dodano: Nie 22 Lut, 09 18:43 ]
Zamieszczone przez ufoja proponuje tu zajrzeć, http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
225/45
205/50
215/45
215/50saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
a niby dlaczego :?: :niewiem
coś im dolega :?: :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaczemu gówniano, profil jest w zasadzie ten sam.
Zamieszczone przez szkodaa czy bym założył... chyba nie skoro zakładam 225/45
Komentarz
-
-
Po pierwsze z tym wyglądem to trochę przesadzasz, o ile się nie mylę główny wygląd 17tki polega na jej wielkości i wzorze a nie na szerokości naciagniętej na nią opony, ilość gumy widocznej nad felgą jest w przypadku tych rozmiarów praktycznie identyczna.
Jeśli chodzi o cenę to niestety fakt, ALE w przypadku fabrycznej mocy BXE 105KM (czyli realnie w granicy 115 - 120KM) kupno 205 może być bardzo dobrą inwestycją w osiągi a raczej brak ich bardzo wyraźnego pogorszenia :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWw przypadku fabrycznej mocy BXE 105KM (czyli realnie w granicy 115 - 120KM) kupno 205 może być bardzo dobrą inwestycją w osiągi a raczej brak ich bardzo wyraźnego pogorszenia :zlosnik:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWw przypadku fabrycznej mocy BXE 105KM (czyli realnie w granicy 115 - 120KM) kupno 205 może być bardzo dobrą inwestycją
Komentarz
-
-
oczywiście, że da radę - 205/50R17 był jednym z dwóch fabrycznych rozmiarów (drugi to właśnie 225/45R17) na fabryczne 17tki w O1 RS ktore były 7 calowe kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
może zależeć od wzoru felgi - wizualnie będzie wyglądało inaczej
żeby szerokość felgi miała na to wpływ musiałaby być naprawdę olbrzymia, żeby aż tak rozciągnąć 215tki żeby były niższeTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
pedziowato to wyglada Twoj avatar :lol: :szeroki_usmiech
no offence
205 na 7 calach to nic szczegolnego, mialem 185 na 7 calach, wtedy bylo widac, ze jest naciagnietaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz