szkoda, Kolega Mroczny pytal o jarzma :P No bo przeciez nie numer do Kobry w Czestochowie :twisted:
[O2] Wymiana tarcz + Klocków na RS-owe ?
Zwiń
X
-
a ja jednak zdecydowałem się na 288, po 5 latach doświadczeń w BKD+ nie miałem uwag do tych hamulców, a jeździłem na serii, gdyby dać jeszcze bardzo dobre tarcze i klocki to myślę, że miodzio, mówię tu o mocy rzędu 170-180KM oczywiście.
wprawdzie szukałem 312, ale nic ciekawego nie mogłem znaleźć a zaczyna mi się spieszyć.
powinno być dobrze, w razie czego przejście na 312 to już nie problem, ale pewnie to mi wystarczy, hamulce w BXE natomiast przy 140KM to słabizna, a przy 180 to dramat niestety :?
plusem dla mnie jest też możliwość zostania przy 15 na zimę.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, no to moze ja ci sprzedam jarzma z 288 i ewentualnie tarcze, osłony (zaciski zostają)jak zakupie do 312superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaszkoda, no to moze ja ci sprzedam jarzma z 288 i ewentualnie tarcze, osłony (zaciski zostają)jak zakupie do 312
poza tym przejście z 280 na 288\312 to zupełnie inna historia niż 288->312 :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaszkoda, no to moze ja ci sprzedam jarzma z 288 i ewentualnie tarcze, osłony (zaciski zostają)jak zakupie do 312Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz