[O2] Wymiana tarcz + Klocków na RS-owe ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #51
    szkoda, Kolega Mroczny pytal o jarzma :P No bo przeciez nie numer do Kobry w Czestochowie :twisted:
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • Mr0czny
      Elegance
      • 2009
      • 948
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #52
      Maicroft,

      to jak by było możliwe to numery osłon też

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #53
        Z jarzmami cos sie zmienilo, to gdzie sa numery 1K0 to jest jakby po lifcie (pewnie kolor sie pozmienial) bo do tej pory byly te co maja numery 1Z0 i kolor mietowy oraz zielony.

        Cale szczescie ze zwykle pod 288 maja od zawsze jeden numer 1Z0 615 125 D
        Załączone pliki
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #54
          Zamieszczone przez Maicroft
          No bo przeciez nie numer do Kobry w Czestochowie
          ten to chyba każdy ma, no nie :?: :lol:

          Zamieszczone przez Maicroft
          Kolega Mroczny pytal o jarzma
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #55
            a ja jednak zdecydowałem się na 288, po 5 latach doświadczeń w BKD+ nie miałem uwag do tych hamulców, a jeździłem na serii, gdyby dać jeszcze bardzo dobre tarcze i klocki to myślę, że miodzio, mówię tu o mocy rzędu 170-180KM oczywiście.

            wprawdzie szukałem 312, ale nic ciekawego nie mogłem znaleźć a zaczyna mi się spieszyć.

            powinno być dobrze, w razie czego przejście na 312 to już nie problem, ale pewnie to mi wystarczy, hamulce w BXE natomiast przy 140KM to słabizna, a przy 180 to dramat niestety :?

            plusem dla mnie jest też możliwość zostania przy 15 na zimę.
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #56
              szkoda, no to moze ja ci sprzedam jarzma z 288 i ewentualnie tarcze, osłony (zaciski zostają)jak zakupie do 312
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #57
                Zamieszczone przez piramida
                szkoda, no to moze ja ci sprzedam jarzma z 288 i ewentualnie tarcze, osłony (zaciski zostają)jak zakupie do 312
                dziekuję, juz wszystko mam
                poza tym przejście z 280 na 288\312 to zupełnie inna historia niż 288->312 :idea:
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #58
                  Zamieszczone przez piramida
                  szkoda, no to moze ja ci sprzedam jarzma z 288 i ewentualnie tarcze, osłony (zaciski zostają)jak zakupie do 312
                  Jak będziesz zmieniał to daj znać, bo ja już od dłuższego czasu myślę o zmianie 280->288.
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • andriu21tg
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2008
                    • 1499

                    #59
                    kowal 2002, dokladnie ..ile kosztowało owa zmiana..

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      #60
                      Zamieszczone przez andriu21tg
                      kowal 2002, dokladnie ..ile kosztowało owa zmiana..
                      Jeszcze nie wiem, bo dopiero się przymierzam, ale podobno w sumie ok. 1500 - 2000 pln...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • andriu21tg
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2008
                        • 1499

                        #61
                        a jak bys serie robil ori to ile?

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #62
                          Zamieszczone przez andriu21tg
                          a jak bys serie robil ori to ile?
                          no ale jak serie, serie to przecież masz :roll:
                          przód tarcze+klocki+robota to pewnie 400-600PLN
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • andriu21tg
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2008
                            • 1499

                            #63
                            szkoda, :kciukgora

                            Komentarz

                            • SR1
                              Classic
                              • 2010
                              • 4

                              #64
                              A gdzie jest info. na temat średnicy tarcz, które sie posiada?

                              Komentarz

                              • Maru 123
                                RS
                                • 2008
                                • 4660

                                #65
                                SR1, W 1.9 MASZ 280MM
                                1.8T AGU L&K

                                2.0TDI BKD ELEGANCE

                                TOYOTA LAND CRUISER J95

                                Komentarz

                                Pracuję...