No rzeźba. Niestety. Wczoraj wgrałem sobie zmodyfikowany, tym razem pełny wsad na wzór tego z RSa, odpalił, jeździ, może dzisiaj zrobię logi vag-comem bo przez ELM327 na BT i OBD Scope jakoś nie chce mi się wierzyć do końca w to co pokazuje.
Różnic na razie po mieście znaczących nie zauważyłem między starym na 177KM (seryjne mapy zapłonu miałem) na nowym, pełnym modem.
Polecam zainwestować w drugi ECU zapasowy, najlepiej bez immo i na nim eksperymentować ze wsadami. Jak się coś wykrzaczy z ECU to podpinamy z powrotem nasz oryginalny i spokojnie jedziemy dalej
Mając pojęcie co się robi, można za około 350-400zł w sumie (galletto, drugi ECU, plugin sum kontrolnych do tunerpro) nie ruszając zegarów, immo itd bawić się własnoręcznie w tuning swojego AUMa
Różnic na razie po mieście znaczących nie zauważyłem między starym na 177KM (seryjne mapy zapłonu miałem) na nowym, pełnym modem.
Polecam zainwestować w drugi ECU zapasowy, najlepiej bez immo i na nim eksperymentować ze wsadami. Jak się coś wykrzaczy z ECU to podpinamy z powrotem nasz oryginalny i spokojnie jedziemy dalej

Mając pojęcie co się robi, można za około 350-400zł w sumie (galletto, drugi ECU, plugin sum kontrolnych do tunerpro) nie ruszając zegarów, immo itd bawić się własnoręcznie w tuning swojego AUMa

Komentarz