Zamieszczone przez arci9
Swap TDI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez djczaspaulm, nie poniewaz atd jest silnikiem do occty 4x4 i musiałbys zrobic niezła rzeźbe aby to wszystko spasować
Mysle, ze mocowania silnika beda raczej takie same. Teoretycznie powino dac sie wyjac jeden i wstawic w jego miejsce drugi. Oczywiscie zmiana skrzyni i sprzegla bedzie konieczna.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paulmDzięki za zainteresowanie i za odpowiedzi. No to taka przekładka odpada - za dużo przeróbek, a co za tym idzie za duże koszty. :| Czy sytuacja zmieniłaby się, gdy bym pozostał przy VP i szukał AHF/ASV :roll: ?
taniej będzie przerobić AGR na AHF/ASV :idea:
IMO of course :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczaspaulm, nie poniewaz atd jest silnikiem do occty 4x4 i musiałbys zrobic niezła rzeźbe aby to wszystko spasować
Zamieszczone przez Nexus6a o elektryce zapomnieliście ??
inne wiązki, inny komp - w końcu to PD, a nie VP
IMO jak zmieniać VP na PD to tylko na 130 konnego ASZ (lub jak się trafi 150 KM ARL )
Ja powiem tak.....ten swap ma sens jesli jest okazyjna cena, a aktualny silnik ma nalatane bardzo duuuzo tys. km, co i tak dieslowi nie przeszkadza. Inna jest sytuacja, jesli ktos ma zamiar miec 200KM na codzien i chce zrobic cos na wzor Octavii 4x4, ktora startowala na ostatnim Bemowie. Tutaj byloby sporo czesci do wymiany, m.in. uklad korbowo-tlokowy, turbina, IC, pompki, wal korbowy, itd.
Jesli ktos rzeczywiscie ma plan na 200 i wiecej KM, to polecam zostawic tego AGR'a i zaczac go dlubac, jak robi to Purchawa. Ja bym zrobil tak:
- Duze turbo (nie koniecznie od 150PD);
- FMIC;
- wtryski 230/260 (zaleznie od wymagan);
- pompa 11/12mm(- || -);
- sprzeglo by Sachs (do 450Nm);
- wałek by Grundler not Monday :wink: :diabelski_usmiech
- uklad korbowo-tłokowy od 130/150PD dla bezpieczenstwa, bo VP maja zbyt wysokie temperatury przy okolicach 200KM;
- dolot i wydech;
- głowica.
Minimum 200-210KM na codzien.
Do tego zawias i heble oczywiscie i mysle, ze z tym, jak uda sie dobrze sie sprzedac poprzednie czesci, to koszty wyjda w okolicach 14-15tys. PLN :roll: :twisted:
Rozpisalem sie jak dzik, i chyba niepotrzebnie :lol:
Paulm: jakich mocy oczekujesz i ile kaski mniej wiecej mozesz poswiecic, to mozna bedzie wybrac najleszpa opcje z max. KM przy min. $$$
Komentarz
-
-
@ Krupin Dzięki za wyczerpujące podejście do tematu. k Narazie zbieram tylko info. Nie zamierzam robić 200 konnego powtora , tylko auto o mocy rzędu 130-140 KM do codziennej eksploatacji. Przeróbki mojego silnika (takie jak u Purchawy) odpadają - za duże ryzyko i podejrzewam, że spore koszty. Dlatego pod uwagę biorę wymianę silnika. Niedawno gdzieś widziałem ogłoszenie z tym ATD w cenie chyba 4k zł, stąd mój post na forum.
Komentarz
-
-
paulm, a po co Ci swap do uzyskania mocy 130-140KM :?: :shock:
Przeciez do tego w AGR wystarczy zalozyc turbine i instalacje podcisnienia z ASV i wtryski od ASV. Koszt operacji max 2000zl, na nowych czesciach. Plus program.
130KM na upartego da sie zrobic na seryjnej turbinie i wtryskach od ASV.
Mozna tez zrobic czesciowego swapa z ASZ/ARL."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez PurchawaKoszt operacji max 2000zl, na nowych czesciach."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Paulm,
zapraszam na spot w Sosnowcu 09.11. No chyba, ze chcialbys wczesniej poprobowac jak to dziala to mozemy sie jakos umowic.
Ja zmienialem wtryski wraz z softem u Aligatora. Soft na dzien dzisiejszy nie jest zbyt agresywny i pewnie bedzie cos kolo 130KM.
Uwazam, ze stosunek upgrade'u softu i wtryskow do uzyskanej mocy nie jest wygorowy ale pozwol, ze sprawy cenowe bedziesz dogadywac bezposrednio z Alim.
Komentarz
-
-
Ja nie pamietan juz oznaczenia (i nie chce mi sie sprawdzac :szeroki_usmiech ) ale jak juz wymieniac na pd to zamiast 100HP wolalbym 105HP na edc-16 z octy 2 ,po virusie ma ten silniczek ladne przyrosty k Ale nie ukrywam faktu ze 130pd(lub 150) plus 6 skrzynia ,to najlepiej widze w tej konfiguracji swap tdi na lepsze tdi :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz