Witam
Mam pytanie odnośnie montażu lusterka fotochromatycznego, mianowicie interesuje mnie czy ktoś z was coś takiego instalował w swojej octavce. Dużo z tym roboty, jak wygląda podłączenie do instalacji - dużo rozgrzebywania? Czy jest to jakoś związane z modułem komfortu czy wystarczy tylko wpiąć się w samą instalację. Proszę o pomoc, fotki z montażu mile widziane. A i jakie najlepiej kupić te lustereczko?
Witam
Mam pytanie odnośnie montażu lusterka fotochromatycznego, mianowicie interesuje mnie czy ktoś z was coś takiego instalował w swojej octavce. Dużo z tym roboty, jak wygląda podłączenie do instalacji - dużo rozgrzebywania? Czy jest to jakoś związane z modułem komfortu czy wystarczy tylko wpiąć się w samą instalację. Proszę o pomoc, fotki z montażu mile widziane. A i jakie najlepiej kupić te lustereczko?
Z montażem takiego lusterka jest podstawowy problem, że uchwyt (mocowanie) przy szybie jest inne.
Problemy
1. Uchwyt jest z miejscem na czujnik.
2. Szyba powinna mieć czarną obramówkę wokół miejsca gdzie czujnik (uchwyt) jest umieszczony.
Podłączenie.
1. Wpinasz się w instalację (moduł komfortu nie ma żadnego powiązania), tylko informacja o wstecznym jest potrzebna.
Ogólne.
Wg. mojej wiedzy O1 nie posiadało lusterka samościemniającego a tylko lusterko z czyjnikiem deszczu. Takie lusterka były w golfie 4, czyli instalując takie lusterko dostajesz dodatkowo możliwość automatycznych wycieraczek.
Nie jestem pewnien ale podejdzie od vw paska B5 po lifcie albo polówki, no ale tego nie jestem pewniem i musze rozkminić sprawe. podobno pasuje zaczep i nic nie trza przerabiać, odklejać, przyklejać. i ciemne pole tez nie jest potrzebne pod czujnik deszczu. No ale nie jestem pewien do końca dlatego pytam. może ktoś juz przerabiał ten temat a jak nie to ja jestem pierwszy )
a ja zapytam odnośnie lusterka samościemniajacego sie ale zewnetrznego, czy wystarczy wymienić tylko wkład i bedzie już działało czy jeszcze jakiś czujnik trzeba montować?
O ile fotochromatyczne lusterko wewnątrz jest zbędne, bo zawsze można sobie samemu przełączyć, o tyle na zewnętrznych bardzo by się przydały.
Skoro wewnętrzne jest zbędne to po co zewnętrzne? :| zawsze można przesterowac jak razi . Nie chodzi o to czy zbędne czy niezbędne chodzi o to żeby coś udoskonalić i się cieszyć z tego :P
a ja zapytam odnośnie lusterka samościemniajacego sie ale zewnetrznego, czy wystarczy wymienić tylko wkład i bedzie już działało czy jeszcze jakiś czujnik trzeba montować?
Raczej sam wkład nie wystarczy
Czujnik jest jeden i właśnie w lusterku wewnętrznym
to on "obsługuje" wszystkie trzy lusterka
Ja mam u siebie z Passata. Jest identyczne jak w O2.
Podłączenie jest banalnie proste. Wystarczą trzy kabelki. Plus, masa i sygnał ze wstecznego.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Ja do mojego kupiłem ramkę montażową. Nowa z ASO. Ceny nie pamiętam. Coś około 40-50 zł. Klejenie zleciłem w firmie NEXT w Gliwicach. Trwało dwa dni. Pierwszego był nałożony podkład a drugiego ramka montażowa. Koszt klejenia 40 zł.
U kumpla w F2 i F1 zakładaliśmy lusterka z Polo 9N. Do takiego lusterka nie można kupić kółka montażowego. Ono przychodzi z nową szybą. Zdobyłem je z rozbitej szyby, również w firmie NEXT.
Lusterko fotochromatyczne, które pasuje P&P wg. mojej wiedzy ma tylko Audi A3 8P.
Generalnie jeśli chcecie kupić jakiekolwiek lusterko to najlepiej szukać kompletnych zestawów czyli z osłonami i kanałami na kabelki. Ja kupiłem tanio gołe lusterko a później sporo mnie kosztowało skompletowanie plastików.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz