Moja by się obraziła gdybym ją sprzedał.. Obiecałem i na ludzi ją wyprowadzę.
K03s
Zwiń
X
-
K03s
Witam pytanie czysto teoretyczne- ile bezpiecznie mozna pompować K03s??OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
Zamieszczone przez Hanz2khttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10124&highlight=k03s
Nawet się ku.wa nie wysiliłeś.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
bo nikt Ci na to nie odpowie...
napisze tak z mojego doswiadczenia - jezeli auto tylko na ulice to mozna dmuchnac sporo byle co skrzyzowanie nie szalec - ja dmuchalem 1,35 bara,
jezeli na tor czy inne tego typu pojezdzawki to sugerowalbym nie wiecej jak 1,15 bara aby pozylo dluzej
luzy pojawily mi sie w momecie gdy auto na doladowaniu 1,35 bara wzielo udzial w kilku pojezdzawkach torowych.. gdyby tylko jezdzilo po ulicy to pewnie jeszcze spokojnie kolejny sezon nie byloby zadnych luzow...taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
-
Wartość doładowania to jedno, a druga kwestia to obroty, przy których jest osiągane
Przekraczanie 1.2 to proszenie się o problemywww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZoltarWartość doładowania to jedno, a druga kwestia to obroty, przy których jest osiągane
Przekraczanie 1.2 to proszenie się o problemyOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795, sorry zrozumiałem twoje pytanie jako pytanie o max. moc do osiągnięcia z k03s. Mam nadzieję się zrehabilitować - pod spodem masz mapy dla k03 i k04 i procedurę obliczania wydajności dla aplikacji:
x-axis: Air flow in m3/sec
1210 g/s at 70F ~ 1 m3/sec
y-axis: pressure ratio p2/p1
p1 is absolute pressure at compressor inlet
p2 is absolute pressure at compressor outlet
p1 will be less than ambient due to pressure drop through air filter, MAF, and intake tubing.
p2 will be more than your MAP sensor reads due to pressure drop through pressure piping and ICs.
The "redline" for the turbo is the dark line on the top/right of the map that slopes down as you go right. Use this for "maximum rated" flow and boost.
Max pressure is the highest point this line goes on the y axis.
Max flow is the point furthest out on the x axis.
Assume 1 atm inlet pressure, 70F temp.
For a K03
The max pressure is about 2.8 atm (absolute) or 1.8 atm gauge at 0.07m3/s flow (26.5 psi @ 85 g/s for one K03, 170g/s for 2 K03s)
Max flow is about 0.12 m3/s at 2.0 atm (absolute) or 1.0 atm gauge (145 g/s @ 14.7 psig for one K03, 290 g/s for two K03s)
For a K04
Max pressure at 1 atm inlet pressure is 2.7 atm absolute or 1.7 atm at 0.135 m3/s flow (25 psi @ 135 g/s for one K04, 270 g/s for 2 K04s)
Max flow is about 0.18 m3/s at 2.05 atm (absolute) or 1.05 atm gauge (218 g/s @ 15.5 psig for one K04, 436 g/s @ 15.5 psig for two K04s)
Powyższe materiały stąd:
Więcej informacji merytorycznych na temat czytania wykresów i doboru sprężarki tu:
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.Załączone plikiHanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hanz2krOBERTO795, sorry zrozumiałem twoje pytanie jako pytanie o max. moc do osiągnięcia z k03s. Mam nadzieję się zrehabilitować - pod spodem masz mapy dla k03 i k04 i procedurę obliczania wydajności dla aplikacji:
x-axis: Air flow in m3/sec
1210 g/s at 70F ~ 1 m3/sec
y-axis: pressure ratio p2/p1
p1 is absolute pressure at compressor inlet
p2 is absolute pressure at compressor outlet
p1 will be less than ambient due to pressure drop through air filter, MAF, and intake tubing.
p2 will be more than your MAP sensor reads due to pressure drop through pressure piping and ICs.
The "redline" for the turbo is the dark line on the top/right of the map that slopes down as ... go right. Use this for "maximum rated" flow and boost.
Max pressure is the highest point this line goes on the y axis.
Max flow is the point furthest out on the x axis.
Assume 1 atm inlet pressure, 70F temp.
For a K03
The max pressure is about 2.8 atm (absolute) or 1.8 atm gauge at 0.07m3/s flow (26.5 psi @ 85 g/s for one K03, 170g/s for 2 K03s)
Max flow is about 0.12 m3/s at 2.0 atm (absolute) or 1.0 atm gauge (145 g/s @ 14.7 psig for one K03, 290 g/s for two K03s)
For a K04
Max pressure at 1 atm inlet pressure is 2.7 atm absolute or 1.7 atm at 0.135 m3/s flow (25 psi @ 135 g/s for one K04, 270 g/s for 2 K04s)
Max flow is about 0.18 m3/s at 2.05 atm (absolute) or 1.05 atm gauge (218 g/s @ 15.5 psig for one K04, 436 g/s @ 15.5 psig for two K04s)
Powyższe materiały stąd:
Więcej informacji merytorycznych na temat czytania wykresów i doboru sprężarki tu:
http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=258035OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz