K03s

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arkgas
    Classic
    • 2010
    • 26

    K03s

    Moja by się obraziła gdybym ją sprzedał.. Obiecałem i na ludzi ją wyprowadzę.
    arkgas
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    K03s

    Witam pytanie czysto teoretyczne- ile bezpiecznie mozna pompować K03s??
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • Hanz2k
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 522

      #3


      Nawet się ku.wa nie wysiliłeś.
      Hanz2k
      1,8 T by MT
      :admin: bo nie użyłem Szukaj

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Zamieszczone przez Hanz2k
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10124&highlight=k03s

        Nawet się ku.wa nie wysiliłeś.
        z tych postów nie wynika ile można bezpiecznie pompować.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • pajczaki
          Rider
          • 2007
          • 316

          #5
          bo nikt Ci na to nie odpowie...
          napisze tak z mojego doswiadczenia - jezeli auto tylko na ulice to mozna dmuchnac sporo byle co skrzyzowanie nie szalec - ja dmuchalem 1,35 bara,
          jezeli na tor czy inne tego typu pojezdzawki to sugerowalbym nie wiecej jak 1,15 bara aby pozylo dluzej

          luzy pojawily mi sie w momecie gdy auto na doladowaniu 1,35 bara wzielo udzial w kilku pojezdzawkach torowych.. gdyby tylko jezdzilo po ulicy to pewnie jeszcze spokojnie kolejny sezon nie byloby zadnych luzow...
          taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
          sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

          Komentarz

          • Zoltar
            Rider
            • 2005
            • 722

            #6
            Wartość doładowania to jedno, a druga kwestia to obroty, przy których jest osiągane
            Przekraczanie 1.2 to proszenie się o problemy
            www.soft-car.pl
            www.chiptuning-gdansk.pl


            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
            - Wyłączanie DPF
            - Hamownia Obciążeniowa

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez Zoltar
              Wartość doładowania to jedno, a druga kwestia to obroty, przy których jest osiągane
              Przekraczanie 1.2 to proszenie się o problemy
              i o taką odpowiedz mi chodziło. dzięki. dostane logi to sobie obejrze
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • Hanz2k
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 522

                #8
                rOBERTO795, sorry zrozumiałem twoje pytanie jako pytanie o max. moc do osiągnięcia z k03s. Mam nadzieję się zrehabilitować - pod spodem masz mapy dla k03 i k04 i procedurę obliczania wydajności dla aplikacji:

                x-axis: Air flow in m3/sec
                1210 g/s at 70F ~ 1 m3/sec

                y-axis: pressure ratio p2/p1

                p1 is absolute pressure at compressor inlet
                p2 is absolute pressure at compressor outlet

                p1 will be less than ambient due to pressure drop through air filter, MAF, and intake tubing.

                p2 will be more than your MAP sensor reads due to pressure drop through pressure piping and ICs.

                The "redline" for the turbo is the dark line on the top/right of the map that slopes down as you go right. Use this for "maximum rated" flow and boost.
                Max pressure is the highest point this line goes on the y axis.
                Max flow is the point furthest out on the x axis.

                Assume 1 atm inlet pressure, 70F temp.

                For a K03
                The max pressure is about 2.8 atm (absolute) or 1.8 atm gauge at 0.07m3/s flow (26.5 psi @ 85 g/s for one K03, 170g/s for 2 K03s)

                Max flow is about 0.12 m3/s at 2.0 atm (absolute) or 1.0 atm gauge (145 g/s @ 14.7 psig for one K03, 290 g/s for two K03s)

                For a K04
                Max pressure at 1 atm inlet pressure is 2.7 atm absolute or 1.7 atm at 0.135 m3/s flow (25 psi @ 135 g/s for one K04, 270 g/s for 2 K04s)

                Max flow is about 0.18 m3/s at 2.05 atm (absolute) or 1.05 atm gauge (218 g/s @ 15.5 psig for one K04, 436 g/s @ 15.5 psig for two K04s)

                Powyższe materiały stąd:



                Więcej informacji merytorycznych na temat czytania wykresów i doboru sprężarki tu:
                Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
                Załączone pliki
                Hanz2k
                1,8 T by MT
                :admin: bo nie użyłem Szukaj

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Hanz2k
                  rOBERTO795, sorry zrozumiałem twoje pytanie jako pytanie o max. moc do osiągnięcia z k03s. Mam nadzieję się zrehabilitować - pod spodem masz mapy dla k03 i k04 i procedurę obliczania wydajności dla aplikacji:

                  x-axis: Air flow in m3/sec
                  1210 g/s at 70F ~ 1 m3/sec

                  y-axis: pressure ratio p2/p1

                  p1 is absolute pressure at compressor inlet
                  p2 is absolute pressure at compressor outlet

                  p1 will be less than ambient due to pressure drop through air filter, MAF, and intake tubing.

                  p2 will be more than your MAP sensor reads due to pressure drop through pressure piping and ICs.

                  The "redline" for the turbo is the dark line on the top/right of the map that slopes down as ... go right. Use this for "maximum rated" flow and boost.
                  Max pressure is the highest point this line goes on the y axis.
                  Max flow is the point furthest out on the x axis.

                  Assume 1 atm inlet pressure, 70F temp.

                  For a K03
                  The max pressure is about 2.8 atm (absolute) or 1.8 atm gauge at 0.07m3/s flow (26.5 psi @ 85 g/s for one K03, 170g/s for 2 K03s)

                  Max flow is about 0.12 m3/s at 2.0 atm (absolute) or 1.0 atm gauge (145 g/s @ 14.7 psig for one K03, 290 g/s for two K03s)

                  For a K04
                  Max pressure at 1 atm inlet pressure is 2.7 atm absolute or 1.7 atm at 0.135 m3/s flow (25 psi @ 135 g/s for one K04, 270 g/s for 2 K04s)

                  Max flow is about 0.18 m3/s at 2.05 atm (absolute) or 1.05 atm gauge (218 g/s @ 15.5 psig for one K04, 436 g/s @ 15.5 psig for two K04s)

                  Powyższe materiały stąd:



                  Więcej informacji merytorycznych na temat czytania wykresów i doboru sprężarki tu:
                  http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=258035
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  Pracuję...