Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przestroga dla tunerow...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez mammoth
    czy sam zgasnie po zalaniu go olejem
    TDI nie zgasnie... wyjalem kluczyk
    Ja pisalem o benzynie!
    TDI nie zgasnie, bo przeciez samozaplon mieszanki jest wywolany temperatura i cisnieniem, a nie jak w benzynie przez iskre elektryczna.
    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

    STOP ECO-TERRORISM!

    Komentarz


    • #27
      Ja pisalem o benzynie!
      wiem, ja tylko przypomialem wszystkim ktorzy nie wiedza czym newralgicznie rozni sie klekot od benzyniaka...

      teraz najchetniej wymienil bym na 20VT :twisted: ale koszt takiej przerobki by mnie zniszczyl...
      www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

      Komentarz


      • #28
        a potem zniszczyłby Cie koszt paliwa , 1.8T w ibizce , naprawde nie da sie jezdzic powoli , a z dynamiczna jazdą, mysle ze 15-20l benzynki to norma na 100km , dlatego dłubie dalej tdi ;> (jeszcze nigdy nie udało mi sie przekroczyc 8l/100km)
        S3 MTM

        Komentarz


        • #29
          przezylbym...

          poprostu jezdzilbym ile mialbym paliwa i tyle hy hy...
          www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

          Komentarz


          • #30
            wspolczucia! sam niedawno wymienialem serducho w aucie wiec wiem jak to boli po kieszeni i ile czasu i nerwow czlowiek traci.

            Komentarz


            • #31
              mozesz mniej wiecej powiedziec w jakiej kwocie sie zamknales razem z kosztami wymiany? i czy zmieniales z AHF na AHF czy z jakiegos innego?
              www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

              Komentarz


              • #32
                Hej, ja tylko napisze że znam bóle dotyczące awarii turbin, wysokich obrotów i tp, strasznie to boli i mega denerwuje, że samochód staje na trasie i kaput.
                Złość wtedy jest na wszystkich i na wszystko.
                Niestety prawda jest taka, ze samochód po modyfikacjach, musi być też odpowiednio traktowany. A wszystkie modyfikacje zrobione z głową i zasadami techniki oraz pewnych praw fizyki, których nie da się oszukać.
                Dość istotne jest by mieć jakąś informacje co dzieje się z silnikiem podczas jazdy, np. temp. oleju, ciśnienie oleju, doładowanie na turbinie. Daje to jakiś pogląd na całokształt modyfikacji.
                Nie sztuką jest mieć mega stado koników pod maską i stać w warsztatach, sztuką jest nimi tak powozić by w kolano tłokiem nie dostać
                I prawda jest taka że większość tych awarii zależy głownie od nas i naszego podejścia do modyfikowanego samochodu.
                Pozdrawiam i sukcesów życzę w naprawie.
                P.S Ja bym wsadzał tylko poczciwego AHF , wiele potrafi ten silniczek znieść……….choś nie zawsze wszystko
                czekamy na info z dalszych oględzin i naprawy,
                "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                Pionek znów gra.......

                Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                www.dynosoft.pl

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez mammoth
                  mozesz mniej wiecej powiedziec w jakiej kwocie sie zamknales razem z kosztami wymiany? i czy zmieniales z AHF na AHF czy z jakiegos innego?
                  sorry ze dopiero teraz, jakas ten watek omijalem...

                  w sumie to ja swapa nie mialem robionego. Korbowod i blok szlifowany, turbina regeneracja a reszta zestaw naprawczy VW (czyli nowka). Mozna powiedziec ze w 75% nowy silnik mam. Koszt naprawy lacznie z miskami i oslonami przekroczyl nieznacznie 9k. Bylo robione w ASO (gdzie jakies tam uklady mam, wiec mialem taniej, ale u jakiegos znajomego mechanika bedzie z pewnoscia jeszcze taniej. Ja chcialem miec pewnosc ze to bedzie robione "zgodnie ze sztuką".). Po naprawie mam tez gwarancje na 2 lata na silnik, 2 lata na czesci oryginalne Skody/VW oraz rok na uzyte zamienniki (dopuszczone przez VW)

                  Komentarz


                  • #34
                    za taką kase robisz spokojnie zmiankę na pompowtryska - kompletną, ale co pompa to pompa
                    "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                    Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                    Pionek znów gra.......

                    Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                    www.dynosoft.pl

                    Komentarz


                    • #35
                      przeszczep z AFN'a na ARL'a wynioslby mnie okolo 8-10tys zl (czyli polowa wartosci auta hy hy...) no ale mialbym na starcie stabilne 190KM :diabelski_usmiech

                      jednakze poczulem ze moim powolaniem jest turbo-benzyna :twisted:
                      www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                      Komentarz


                      • #36
                        czyli bedzie w izce 1.8T ?
                        S3 MTM

                        Komentarz


                        • #37
                          nie w ibizce bedzie 1,9TDI 110KM ale mam zamiar zmianic samochod...
                          www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                          Komentarz


                          • #38
                            mammoth, na skode 1.8T

                            Komentarz


                            • #39
                              mysle o czyms z napedem na tyl lub na cztery kola... ale narazie musze to auto doprowadzic do stanu igla... a potem bede myslal...
                              www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez mammoth
                                mysle o czyms z napedem na tyl lub na cztery kola...
                                Czyli occta I 1,8T 4x4 :wink:
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz


                                • #41
                                  Troche OT.
                                  Znajomy ma motorek radziecki z czasów II wojny, zowie sie to IŻ czy jakoś tak.
                                  Jeden cylinder chyba 370 cm pojemności, dwusów.

                                  Jak sie dobrze rozgrzeje to potrafi po wyłączeniu zapłonu chodzic, sam z siebie na wolnych (przepustnica nie domyka sie do konca standardowo).
                                  Nawet konstruktorzy przewidzieli takie zachowanie umieszczająć na szczycie głowicy taki mały zaworek dekompresyjny, który za pomoca dzwigni przy kierownicy otwiera i wtedy silnik gaśnie.

                                  Ale wątpie, żeby w oktaviach cos takiego wystapiło, ten olej z turbo musiał by zdążyć odparować i w odparowanej postaci dotrzec przez IC do cylindrów i potem jeszcze bez iskry się zapalić IMHO mało prawdopodobne.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    No to już wiem wszystko

                                    Witam !
                                    Historię "wybuchu Ibizy" usłyszałem na innym forum. Przykra sprawa. Ale zastanawia mnie jedna rzecz .... Dlaczego gasić auto na wstecznym ? to chyba równoznaczne z gaszeniem na 1 .... O ile dobrze kojarzę to wkręcenie auta na obroty i puszczenie sprzęgła zaowocuje poślizgiem kół. jak koła się zablokuje hamulcem, to musi się zdusić silnik, spaść pasek rozrządu, albo co jest chyba mało prawdopodobne - może coś urwać się w skrzyni biegów.
                                    Co by nie robił to przy włożeniu 5 i puszczeniu sprzęgła motor powinien się zadusić. Wtedy auto jest "najsłabsze" Z drugiej strony - przy takim układzie przy szybkim puszczeniu może poślizgnąć się sprzegło.
                                    Mammoth - czy zaglądałeś do sprzęgła po awarii ? Pisałeś że po próbie zgaszenia na wstecznym pył kangur, a potem znów obroty rodem z Hondy. czy znaczy to że po awarii sprzęgło wcale nie trzyma ? Nie za bardzo rozumiem sytuację że po puszczeniu - nawet gwałtownym sprzęgła przy wciśniętym hamulcu silnik się kręci a auto nie jedzie. No chyba że cos się ukręciło w skrzyni. Napisz cos o sprzęgle.

                                    Pozdroofka !!!
                                    Etykieta zastępcza. Podpis w trakcie renowacji

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      to ze probowalem go zdusic na wstecznym to bylo wynikiem dzialania w szoku, bo mialem malo czasu na myslenie... teraz wiem ze lepiej by bylo gdybym sprobowal na 4ce... hy hy

                                      auto rzeczywyscie odstawilo kangura, przydusilo sie a potem znowu wkrecilo, pozniej nie bylo zbytnio czasu na dzialanie bo srodek wypelnil sie gryzacym dymem wiec ucieklem na zewnatrz...

                                      silnik jeszcze nie zostal rozlozony i jak to zrobie to postaram sie wrzucic fotki i oposac co w jakim jest stanie
                                      www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        OK. Będziemy czekali
                                        Etykieta zastępcza. Podpis w trakcie renowacji

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          adam_was, ten kto mial doczynienia z motorami(2 takty) wie doskonale o czym mowisz

                                          a co do glownego tematu to az sie przerazilem ale koszty 9k sa jakies astronomiczne i lepiej kupic caly motor i nie barbrac sie z robota i kosztami

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            niestety musze sprzedac auto... nie moge sie nim zajac bo jestem bezrobotny i musze zainwestowac reszte kasy zeby miec z czego zyc... wczesniej moj skromny interes krecil sie dzieki autku a teraz jestem ud*piony...

                                            jakby ktos chcial to jest mozliwosc zakupu autka z silnikami 1,9TDI 110KM VP AFN / 1,9TDI 110KM VP ASV / 1,9 TDI 130KM PD ASZ / 1,8 20VT 150KM AGU

                                            do silnikow ASZ i AGU sa wszystkie manele potrzeben do przerobki, czyli kompy, skrzynie, wiazki, liczniki, polosie wszystkie silniki z fakturami...
                                            www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X