phrix, tego mi właśnie brakowało
[O1] co daje sam FMIC ?
Zwiń
X
-
[O1] co daje sam FMIC ?
pytam bo sie nad FMICem zastanawiam w sensie czy ma to sens w sytuacji gdy bedzie tylko program (przez jakis czas) zanim zdecyduje sie na grubsze modyfikacje.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
-
-
Na pewno będzie chłodniej w upalne dni a co za tym idzie lepsze osiągi a poza tym to będziesz mił zabezpieczenie jak byś chciał dłubać dalej coś w aucie...-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ArekNa pewno będzie chłodniej w upalne dni a co za tym idzie lepsze osiągi
A seryjny IC podobno i przy fabrycznym sofcie może obciąć nie co moc.
Powiem na swoim przykładzie, mając soft + T-ARL w upalne dni po drugim bucie auto przestawało jechać, szybko traciło moc. Po założeniu FMICA, samochód, ale jeszcze bez korekty, jeździł zupełnie inaczej. Moc była ciągle, nawet przy temp. zew. 34'C (wg. kompa).
Mówiąc krótko, FMIC nie tyle dodaje mocy co przede wszystkim utrzymuję jej stałą wartość bez względu na temp. zewnętrzną.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Dzieki Panowie,
Akurat nie spodziewalem sie dodatkowego przyrostu mocy z samym FMIC-em,
natomiast zastanawia mnie jedna rzecz:
czy FMIC nie jest czasem dodatkowa pojemnoscia ukladu ssacego i czy nie spowoduje
np dluzszego czasu reakcji na 'kopa' (zanim turbina napompuje cala ta zwiekszona objetosc) ?
akurat w modyfikacjach zalezaloby mi na przesunieciu max momentu w 'gore' (i zwiekszeniu go przy wyzszych obrotach) nawet kosztem pewnej straty 'na dole' (troska o sprzeglo)kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez rssDzieki Panowie,
Akurat nie spodziewalem sie dodatkowego przyrostu mocy z samym FMIC-em,
natomiast zastanawia mnie jedna rzecz:
czy FMIC nie jest czasem dodatkowa pojemnoscia ukladu ssacego i czy nie spowoduje
np dluzszego czasu reakcji na 'kopa' (zanim turbina napompuje cala ta zwiekszona objetosc) ?
akurat w modyfikacjach zalezaloby mi na przesunieciu max momentu w 'gore' (i zwiekszeniu go przy wyzszych obrotach) nawet kosztem pewnej straty 'na dole' (troska o sprzeglo)
Komentarz
-
Zamieszczone przez Pavel25Koledzy a ja się podłącze do tematu jaki IC byście polecli w miejsce seryjnego w octavi 01 1.9 tdi ???Załączone plikisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Pavel25Wiesz kolego chiałbym bardziej jakiegoś konkretnego modelu
Komentarz
-
a ja juz sie prawie podniecilem ze ilosc odpowiedzi przekroczyla 3 i mialem nadzieje ze wszystkie sa rzeczowe.... :|
Zamieszczone przez _tm_Tak, zwiększenie pojemności układu dolotowego powoduje zwiekszenie laga, więc FMIC i orurowanie muszą być odpowiednio dobrane - nie za duże i nie za małe.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rssnp dluzszego czasu reakcji na 'kopa' (zanim turbina napompuje cala ta zwiekszona objetosc) ?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaZamieszczone przez rssnp dluzszego czasu reakcji na 'kopa' (zanim turbina napompuje cala ta zwiekszona objetosc) ?
wieksze obciazenie lopatek/wirnika ? wyzsza temperatura pracy, czy po prostu dluzsze pompowanie?
tak czy inaczej po cichu liczylem ze sie tu odezwiesz - dzieki. o szczegoly pomecze Cie przy okazjikazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rssczy po prostu dluzsze pompowanie?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rssDzieki Panowie,
Akurat nie spodziewalem sie dodatkowego przyrostu mocy z samym FMIC-em,. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YarekTo wcale nie jest takie oczywiste - w fabii RS, która po samym programie miała 160KM, po założeniu FMICa (bez korekty softu) moc wzrosła do 175KMNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rssnp dluzszego czasu reakcji na 'kopa' (zanim turbina napompuje cala ta zwiekszona objetosc) ?Zamieszczone przez dobrygrzeswawapoza tym jest to dla turbiny dodatkowa praca żeby napełnić cały układ
ale oczywiscie moge sie mylić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pavel25Koledzy a ja się podłącze do tematu jaki IC byście polecli w miejsce seryjnego w octavi 01 1.9 tdi ???-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaZamieszczone przez YarekTo wcale nie jest takie oczywiste - w fabii RS, która po samym programie miała 160KM, po założeniu FMICa (bez korekty softu) moc wzrosła do 175KMTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
u mnie przyrost wyszedl raptem 6km (mierzone przed i po zalozeniu FMIC-a)taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
-
widocznie mniej Cię dusiłTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz