Światełka miałem ustawione ciut za wysoko. I kilka razy "dostałem" o tym informację.
ani razu nie dostałem takiej informacji - moze dlatego ze odrazu pojechałem na diagnostyke diagnosta chciał wyzej jeszcze ciut podniesc....ale nie dałem :diabelski_usmiech
Na diagnostykę podjechałem i okazało się, że światełka były ustawione idealnie (btw kowal 2002 ustawił je w 2 minuty bez żadnego urządzenia ).
w ramach ciekawostki, to nad soczewka swiatel mijania jest taki "dzyndzel" ktorym robi sie wersje eu lub gb dotyczy to O1
... i wszystko dobrze by sie skonczylo - jak w dobrej bajce gdyby nie swiatla drogowe
a co do poziomowania to zakupilem taki komplet na przednia i tylna os i czekam na motywacje do zamontowania jak zamontuje to sie podziele info. w tej chwili mam tak ze po zapaleniu zwiatel reflektory wedruja na max do gory natepnie max w dol i staja lekko ponizej polowy zakresu - tryb awaryjny.
pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
jest taki "dzyndzel" ktorym robi sie wersje eu lub gb
To jest nie cała prawda i należy dopisać wyjaśnienie :wink: Przesłona ta jest po to , aby anglik wjeżdżający do EU nie oślepiał jadących z przeciwka. Wtedy ją się podnosi aby zasłonić ścięcie na przesłonie. W lampach gb jest jak na fotce którą wstawiłem, w europejczyku jest to z lewej strony lampy patrząc od tyłu. (Odwrotnie niż na fotce).
Rozmawialiśmy już o tym kiedyś i przyznam się , że dokładnie nie sprawdziłem jak to u mnie wygląda.
Zobaczę i dam znać. Chociaż po strumieniu światła widzę , że świeci prawidłowo.
PS. czyli w lewej i prawej lampie ma byc po stronie silniczka?
Zastanawiam sie nad montazem xenonow, ale caly czas mnie meczy pytanie czy oryginalne sie roznia od moich soczewkowych , ktore juz mam. Bo jesli sie nie roznia to po co ten klopot skoro i tak i tak zestaw nie bedzie legalny bez samopoziomowania? Na probe wlozylem pozyczony zestaw hid H7 i wyglada to tak.
alias27
Piotrek też robił komórką. Na drodze widać kiedy są xenony a kiedy hidy. Xenony nie są tak mocne jak hidy w soczewkach.
Sprawde jeszcze HID 4300K, bo te byly niestety 6000K i wtedy zrobie nowe fotki, ale jak dla mnie zdjecie bylo przeswietlone. One az tak mocno nie swiecily , a geometria byla chyba ok.
Zdjecie jest raczej przeswietlone, bo robilem komorka.
Piotrek też robił komórką. Na drodze widać kiedy są xenony a kiedy hidy. Xenony nie są tak mocne jak hidy w soczewkach.
U mnie orginalny xenon świeci mocniej niż HID, a mam to i to w jednej lampie. Tylko że HID wsadzony w projektor od przeciwmgielnych, więc zapewne gorszy niż od mijania.
Te wszystkie zdjęcia są prześwietlane - aparat jest czuły na światło i bardzo ciężko zrobić odzwierciedlić rzeczywisteświatła. Trzeba by zmniejszyć czułość aparatu. To co widzicie na zdjęciach, to xenony musiały by być chyba 100W Wiem po swoich zdjęciach, które tu wstawiałem- podobne efekty. Ale ta fotka zrobiona tel kom, to już maksymalnie prześwietlona
Gdzieś przeczytałem ale juz nie mogę teraz odnaleść.
Podobno jest możliwość używania świateł przeciwmgielnych jako mijania. Muszą mieć z tego co pamiętam jakieś oznaczenia.
imo to dobra opcja , żeby nie eksploatować xenonków w dzień.
ja tak kiedyś jechałem (Vectrą) i mnie za to zatrzymali, szkoda robić sobie problemów...
teraz w octavii mam w przeciwmgielnych dzienne i się zastanawiam czy mnie też będą zatrzymywać...
na stacji diagnostyczne przy przeglądzie wyregulowali mi śrubą prawe światło i teraz xenon zaraz po odpaleniu jedzie w dół potem góra ale czasami mieli dalej w dół jakby się zacinał i po kilu sek dopiero wraca do poziomu. Lewy xenon działa poprawnie - za każdym razem dół góra. Przed ta regulacją było ok.
Podpiąłem vag w celu zaadoptowania ustawień, ale nie mogę się połączyć z xenonami :evil:
Reszta funkcji vag działa bez problemu - mogę wejść na silnik, instruments, climatronik itd
U mnie również jak u Piotrka. alias27, te hid-y są za mocne. Na drodze widać że xenony świecą światłem nierażącym , a hidy mają bardzo mocne światło.
Czym się różni HID od Xenona?
Wg mnie to jedno i to samo.
HID stands for High Intensity Discharge. It refers to lighting technology thatHID Lights relies on an electrical charge to ignite xenon gas contained in a sealed bulb. The technology of HID automotive lamps is similar to that of common vapor-filled street lamps. HID lighting doesn't have a filament but instead creates light by igniting an arc between two electrodes. HID lights get their name from the intense white light produced by the electrical discharge. HID lamps are also called xenon lamps, referring to a gas inside the lamps. HID general lighting has been used for years in sports arenas and stadiums around the country.
Panoramix
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
Witajcie, mam zamiar zamontować sobie oryginalne ksenony tylko nie wiem gdzie mogę zdobyć wtyczki do tych ksenonów, wie może ktoś gdzie można je zdobyć, i jaki to jest koszt?
Komentarz