oolsztyniak, hehehe, musialem piec razy pyknac kombinacje shift z plusem
Przekładka hebli 280--->288?
Zwiń
X
-
Przekładka hebli 280--->288?
Jestem oszustem występującym wcześniej pod nickami Speedy, Paweł-SK, Pawulon_rs. NIE RÓB ZE MNĄ ŻADNYCH INTERESÓW.
Szczegóły tutaj:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=35044
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=28595
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24798
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23313Tagi: Brak
-
-
Z tego co wiem to na pewno jarzma i zaciski no i tarcza, ale czy coś jeszcze. hmmm
Jak rozumiem pod 288mm wchodzą jeszcze 15", a pod zacisk z 288mm wejdą heble 312 gdy zmieni się na 16"?
Pytam z ciekawości bo po wakacjach czeka mnie robienie przednich hamulców, a oponki zima jak i lato mam jeszcze bardzo dobre i na 15". Dlatego też chciałbym poprawić hamowanie, przy jednoczesnej bazie pod 312 na przyszłość.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78szkoda, koło się zamyka
ja brałem cały kompletny plug&play wymienialny, gotowy "pack" z amorami itd, a westwi78, chciałby szczegółową listę części, które mógłby sam skompletować\kupić :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
pewnie w przyszłym tygodniu będe zmieniał u siebie kpl hamulców (czekam jak mi przyjdą jarzma z aso) więc bede miał do sprzedania
przednie jarzma do 288mm
kpl tylne hamulce (jarzma, tarcze, klocki, zaciski)
zapraszamsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
westwi78, po pierwsze zależy jaki kpl. 288 kupisz a jaki masz teraz. Podobno i w 1,9 ( 280 ) i w 2.0 ( 288 ) występowały dwa rodzaje amortyzatorów: średnica 50mm i 55mm. Nie wiem czy to prawda, ale wszystkie 1,9 jakie mierzyłem miały 50mm, a wszystkie 2.0 miały 55mm. Tutaj pojawia się więc pierwszy problem, bo jeśli masz w 1,9 amorek 50mm to nie zamontujesz go w zwrotnicy 55mm z 2.0 czyli trzeba wymienić amortyzator. Przy wymianie amortyzatora warto wymienić odbój i poduchę na górze kolumny ( łożysko jeśli jest OK może zostać bo jest identyczne ).
Jeśli przebrniesz przez powyższe to do swap-a 280 ->288 potrzebujesz dodatkowo:
- zwrotnicę ( obudowa łożyska )
- jarzmo
- zacisk + sprężyna mocująca
- tarczę
- klocki
- piastę zintegrowaną z łożyskiem
I tu uwaga. Jeśli kupisz używaną zwrotnicę to prawdopodobnie piasta z łożyskiem już tam będzie. Jeśli nie to możesz ją przełożyć ze swojej zwrotnicy 280 pod warunkiem, że będzie pasować ilość śrub mocujących ( były wersje z 3 lub 4 śrubami mocującymi ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
mnie jeszcze po mojej skodzie zostalo troche
tarcze, jarzma zaciski, zwrotnice... jakbys chcial mozesz sobie zabrac za jakas dobra ceneAudi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)
Komentarz
-
-
palioza ty żyjesz? :szeroki_usmiech jak tam CC sie sprawuje, zmieniałeś heble u siebie na większe?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidapalioza ty żyjesz? :szeroki_usmiech jak tam CC sie sprawuje, zmieniałeś heble u siebie na większe?
tsetsek jezdzi jak trzeba (wybieram sie na korekte do Aliego w przyszlym tygodniu)... jedyny minus, to ze pali wiecej niz octaAudi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)
Komentarz
-
-
palioza masz moze jeszcze jerzma do 312? pytam poniewaz nie moge doczekac sie z aso, zamówiłem około 3 tygonie temy a dzisiaj okazało sie ze jeszcze nie ma ich w polsce i nie wiadomo kiedy będą :evil:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
masz racje sprawdze u konkurencji jak będą mieli od ręki to biorę a zaliczkę odbiorę ze skody. Czy nr seryjne częsci są takie same w grupie vag czy kady producent ma swoje?
[ Dodano: Czw 24 Cze, 10 23:26 ]
jarzma wkoncu juz przyszły, mam pytanie czy tarcza 288 i 312 ma taką samą grubość?
[ Dodano: Sob 26 Cze, 10 21:44 ]
Przód juz zmieniony i jak na razie wiele nie powiem poniewaz załozyłem jeszcze dobre klocki z poprzednich hebli więc sie docierają, chciałem jeszcze dzisiaj tył zrobić tylko brakło mi odpowiedniej koncówki do odkęcenia tylnich jarzm :evil:
Dodam ze kupiłem tarcze zimmermanny sporty nawiercane, wiem, wiem ze lepsze gładkie tylko w dwóch sklepach nie było od ręki więc te zakupiłem za 460zł kpl.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz