Przekładka hebli 280--->288?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zbynio_63
    Drive
    • 2010
    • 46

    Przekładka hebli 280--->288?

    oolsztyniak, hehehe, musialem piec razy pyknac kombinacje shift z plusem
    Jestem oszustem występującym wcześniej pod nickami Speedy, Paweł-SK, Pawulon_rs. NIE RÓB ZE MNĄ ŻADNYCH INTERESÓW.
    Szczegóły tutaj:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=35044
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=28595
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24798
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23313
  • westwi78
    RS
    • 2008
    • 2940

    #2
    Przekładka hebli 280--->288?

    Seryjne heble jak wiadomo w bxe nie należą do wypasionych. Zaczynam więc myśleć o taki upgradzie.
    I teraz do Was prośba- potrzebował bym listę elementów które potrzebuję Dałby ktoś rade taką sporządzić?

    Komentarz

    • zajas
      Rider
      • 2009
      • 631

      #3
      najlepiej całe przednie zawieszenie; pisz do szkoda on ostatnio zmieniał

      Komentarz

      • Udesky
        RS
        • 2007
        • 1692
        • Octavia I (1U2)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Z tego co wiem to na pewno jarzma i zaciski no i tarcza, ale czy coś jeszcze. hmmm
        Jak rozumiem pod 288mm wchodzą jeszcze 15", a pod zacisk z 288mm wejdą heble 312 gdy zmieni się na 16"?
        Pytam z ciekawości bo po wakacjach czeka mnie robienie przednich hamulców, a oponki zima jak i lato mam jeszcze bardzo dobre i na 15". Dlatego też chciałbym poprawić hamowanie, przy jednoczesnej bazie pod 312 na przyszłość.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz

        • westwi78
          RS
          • 2008
          • 2940

          #5
          Zamieszczone przez zajas
          najlepiej całe przednie zawieszenie; pisz do szkoda on ostatnio zmieniał
          szkoda, koło się zamyka

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #6
            Zamieszczone przez westwi78
            szkoda, koło się zamyka
            hehehe

            ja brałem cały kompletny plug&play wymienialny, gotowy "pack" z amorami itd, a westwi78, chciałby szczegółową listę części, które mógłby sam skompletować\kupić :idea:
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              pewnie w przyszłym tygodniu będe zmieniał u siebie kpl hamulców (czekam jak mi przyjdą jarzma z aso) więc bede miał do sprzedania

              przednie jarzma do 288mm
              kpl tylne hamulce (jarzma, tarcze, klocki, zaciski)

              zapraszam
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • kowal 2002
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 5161

                #8
                westwi78, po pierwsze zależy jaki kpl. 288 kupisz a jaki masz teraz. Podobno i w 1,9 ( 280 ) i w 2.0 ( 288 ) występowały dwa rodzaje amortyzatorów: średnica 50mm i 55mm. Nie wiem czy to prawda, ale wszystkie 1,9 jakie mierzyłem miały 50mm, a wszystkie 2.0 miały 55mm. Tutaj pojawia się więc pierwszy problem, bo jeśli masz w 1,9 amorek 50mm to nie zamontujesz go w zwrotnicy 55mm z 2.0 czyli trzeba wymienić amortyzator. Przy wymianie amortyzatora warto wymienić odbój i poduchę na górze kolumny ( łożysko jeśli jest OK może zostać bo jest identyczne ).

                Jeśli przebrniesz przez powyższe to do swap-a 280 ->288 potrzebujesz dodatkowo:

                - zwrotnicę ( obudowa łożyska )
                - jarzmo
                - zacisk + sprężyna mocująca
                - tarczę
                - klocki
                - piastę zintegrowaną z łożyskiem
                I tu uwaga. Jeśli kupisz używaną zwrotnicę to prawdopodobnie piasta z łożyskiem już tam będzie. Jeśli nie to możesz ją przełożyć ze swojej zwrotnicy 280 pod warunkiem, że będzie pasować ilość śrub mocujących ( były wersje z 3 lub 4 śrubami mocującymi ).
                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                Komentarz

                • Maru 123
                  RS
                  • 2008
                  • 4660

                  #9
                  jakby co za 100zł mam do sprzedania jarzma pod 288mm. Wysyłka kurierem gratisowa
                  1.8T AGU L&K

                  2.0TDI BKD ELEGANCE

                  TOYOTA LAND CRUISER J95

                  Komentarz

                  • fernando
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1890

                    #10
                    Jakby co ja mam tylne jarzma od BKD też na sprzedaż :wink:

                    Komentarz

                    • palioza
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 417

                      #11
                      mnie jeszcze po mojej skodzie zostalo troche
                      tarcze, jarzma zaciski, zwrotnice... jakbys chcial mozesz sobie zabrac za jakas dobra cene
                      Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                      Komentarz

                      • piramida
                        RS
                        • 2009
                        • 12222
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        palioza ty żyjesz? :szeroki_usmiech jak tam CC sie sprawuje, zmieniałeś heble u siebie na większe?
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        • palioza
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 417

                          #13
                          Zamieszczone przez piramida
                          palioza ty żyjesz? :szeroki_usmiech jak tam CC sie sprawuje, zmieniałeś heble u siebie na większe?
                          zyje zyje i codziennie wertuje forum ;-) w octavii mialem zmienione heble z 288 na 312 i tyle tez (ofc na 286 z tego, co pamietam) w CC mam serie, ale sa wielkosci tych co w OII RS wiec nie narzekam na hamowanie.

                          tsetsek jezdzi jak trzeba (wybieram sie na korekte do Aliego w przyszlym tygodniu)... jedyny minus, to ze pali wiecej niz octa
                          Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            palioza masz moze jeszcze jerzma do 312? pytam poniewaz nie moge doczekac sie z aso, zamówiłem około 3 tygonie temy a dzisiaj okazało sie ze jeszcze nie ma ich w polsce i nie wiadomo kiedy będą :evil:
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              piramida, W Skodzie zamowiles, jedz do Seata albo VW/Audi beda szybciej
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                masz racje sprawdze u konkurencji jak będą mieli od ręki to biorę a zaliczkę odbiorę ze skody. Czy nr seryjne częsci są takie same w grupie vag czy kady producent ma swoje?

                                [ Dodano: Czw 24 Cze, 10 23:26 ]
                                jarzma wkoncu juz przyszły, mam pytanie czy tarcza 288 i 312 ma taką samą grubość?

                                [ Dodano: Sob 26 Cze, 10 21:44 ]
                                Przód juz zmieniony i jak na razie wiele nie powiem poniewaz załozyłem jeszcze dobre klocki z poprzednich hebli więc sie docierają, chciałem jeszcze dzisiaj tył zrobić tylko brakło mi odpowiedniej koncówki do odkęcenia tylnich jarzm :evil:
                                Dodam ze kupiłem tarcze zimmermanny sporty nawiercane, wiem, wiem ze lepsze gładkie tylko w dwóch sklepach nie było od ręki więc te zakupiłem za 460zł kpl.
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                Pracuję...