Octa II hamulce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jackal
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2004
    • 758

    #26
    nice

    pewnie Nexus bedzie wstanie podac przyblizona cene :roll:
    bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
    Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
    Perfect service by DobryGrzesWawa

    Komentarz

    • Zoltar
      Rider
      • 2005
      • 722

      #27
      2 tarcze do Octavii II

      Cena w zależności od czasu zamówienia, 360, do max 380 zł

      288 MM, nacinany ATE Power Disc !



      Jutro będę miał cenę zestawu z postu kolegi Greszczyn
      www.soft-car.pl
      www.chiptuning-gdansk.pl


      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
      - Wyłączanie DPF
      - Hamownia Obciążeniowa

      Komentarz

      • Zibi
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 491

        #28
        Zamieszczone przez Zoltar
        Jutro będę miał cenę zestawu z postu kolegi Greszczyn
        Hello

        Czy moglbys jeszcze sprawdzic cene tarcz 312 mm i klockow do 288/312 ?

        Pozdrawiam
        Zibi

        Komentarz

        • Zoltar
          Rider
          • 2005
          • 722

          #29
          Cześć.

          Jeśli dobrze pamiętam, to cena 2 miesiące temu (312mm tarcza) oscylowała wokół 270-280 zł / sztuka.

          Oczywiście również nacinana ATE

          Cena detal ponad 400 zł


          Klocki podam jak sprawdzę.



          Pozdro.
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz

          • onyx73
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 282

            #30
            http://cgi.ebay.pl/SKODA-OCTAVIA-2-A...QQcmdZViewItem nice

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #31
              onyx73, ładne ale ta cena mnie powaliła taniej kupie z porsh komplet przód po małych zmianach wejdą jak ta lala

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Dobra to powracam do tematu

                Moja ETKA jakas ulomna jest i nie ma RS-a, wiec mam kilka pytan

                Normalnie 2.0TDI ma tarcze przod 288mm tyl 260mm.
                RS ma przod 312mm tyl 286mm.

                Zmieniajac przod juz wiem, ze potrzebne jest jarzmo (jaki ma numer w ETCE, zeby mozna bylo to gdzies zamowic??)
                Czy zmieniajac tarcze z tylu na wieksze, bedzie jakas poprawa hamowania, czy nie duza :?: Jesli nie brac tego kryterium pod uwage czy tylny zacisk bedzie pasowal, czy tez trzeba jakis inny szukac :?: Pewnie bedzie inne jarzmo :idea:

                A wiec na przod tarcze jakich firm sa fabrycznie?? Jakie mozna uzyc zamienniki w temacie 312mm i do tego klocki (GreenStuff, Ferodo :?: )

                To narazie tyle, moze mi uda sie pociagnac temat do konca :wink:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Jabar1975
                  RS
                  • 2006
                  • 3331

                  #33
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  do tego klocki (GreenStuff, Ferodo )
                  wg mnie to greeny moga byc troche za slabe do o2 - raczej optowalbym przy red stuffach (sam takie zamowilem i czekam na montaz)
                  nasza droga: www.wpzs.pl

                  Komentarz

                  • onyx73
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 282

                    #34
                    panowie to jaka recepta na lepsze hamulce? przeszczep z rs-a? jakis kit dedykowany, czy moze dobre tarcze i mocne klocki?

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      Znalazlem kit Taroxa do Golfa 2.0TDI czyli to samo, ale cena powala bo okolo 15tys do tego dochodzi w moim przypadku zmiana dwoch kompletow kol na 17" wiec odpada. Przygotowane zaplecze w postaci kol 16" mam max do tarcz 312mm i wokol tego chyba trzeba zawezic poszukiwania.

                      Inna opcja jest zostawienie 288mm i zmiana tarcz i klockow na cos lepszego, ale czy to ma sens (roznica w cenie nie jest az tak duza - tak mysle przynajmniej - zeby odrazu myslec o wiekszych)
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Jabar1975
                        RS
                        • 2006
                        • 3331

                        #36
                        wydaje mi sie ze trzeba wyjsc od tego do czego ma sluzyc to auto. Hamulce seryjne sa dosc dobre i w normalnej eksploatacji nie ma z nimi problemu - praktycznie niemozliwe jest ich przegrzanie w normalnej eksploatacji. Dwukrotne hamowanie z 180- 200kmh do zera nie spowodowalo u mnie jakichs objawow spuchniecia podobnie dosc szybka jazda po serpentynach wloskich dolomitow (u kolegi w passacie pd130 - dymily az milo). Z kolei przy naprawde ostrej jezdzie typu street-race ostatnio cwiczylem z kumplem jakies 10 km takich wyglupow i wyraznie spadla ich efektywnosc. Kwestia wyboru co bedzie lepsze do takiej jazdy?
                        a) tzw ewolucyjny rozwoj idacy w parze z zuzyciem elementow tzn - plyn hamulcowy, dobre klocki i tarcze bedace zamiennikami oryginalnych,
                        b) wymiana na zestaw z RS - wiaze sie z koniecznoscia dodatkowych inwestycji w postaci jarzm, zaciskow - na pewno do tylu (moze zwrotnicy?) itd
                        c) zalozenie wydajnego zestawu sportowego za 8-20k PLN.


                        Wariant a jest zdecydowanie najtanszy i dosc mocno podniesie sprawnosc ukladu - zwlasza w warunkach pracy w wyzszych temperaturach
                        Wariant b - drozszy od pierwszego, seryjnie wieksza tarcza powoduje zwiekszenie pojemnosci cieplnej ukladu podobnie wentylowany tyl - zaraz pojawi sie pomysl zeby zalozyc jeszcze lepsze tarcze i klocki w tym rozmiarze
                        Wariant c - wyglad super - sprawnosc na pewno bardzo duza ronica - tylko czy skoda jest autem w ktorym jest potrzebny taki uklad, rozumiem jakis Golf GTI czy inne autko ktore mozna uzywac w sporcie ale O2 to chyba nie do konca fura stworzona do takiej jazdy.

                        [ Dodano: Sro 17 Maj, 06 10:56 ]
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        tylny zacisk bedzie pasowal, czy tez trzeba jakis inny szukac Pewnie bedzie inne jarzmo
                        Na pewno nie spasuje bo w rs jest wentylowana tarcza (dwukrotnie grubsza) w zwiazku z tym zacisk potrzebny jest oryginalnyrs
                        nasza droga: www.wpzs.pl

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Jabar1975, I to sie zupelnie z Toba zgadzam

                          Sama zmiana na wymiar z RS-a ma taki plus, ze istnieje wiecej zamiennikow tarcz 312mm niz tarcz 288mm, druga sprawa fizyki nie oszukasz wieksza tarcza, wieksza powierzchnia tarcia, wieksza skutecznosc odprowadzania ciepla.

                          Wiem jedno, niby hamulce dobre, ale kiedys moze zabraknac, a tak mamy chociaz pewnosc ze byla to najlepsza alternatywa jaka moglismy wybrac w danym momencie.


                          Czy ktos widzial gdzies jaka jest droga hamowania 2.0TDI a 2.0TFSI czyli RS-a?? Na stronie Skody takiej rzeczy nie ma, nawet na niemieckiej :x
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Zibi
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 491

                            #38
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Sama zmiana na wymiar z RS-a ma taki plus, ze istnieje wiecej zamiennikow tarcz 312mm niz tarcz 288mm, druga sprawa fizyki nie oszukasz wieksza tarcza, wieksza powierzchnia tarcia, wieksza skutecznosc odprowadzania ciepla.
                            Zgadza sie, nawet u nas przy takim samym klocku i zacisku 312 mm bedzie skuteczniejsze, ale nie wiem czy wymiana jest sensowna z punktu widzenia ekonomiki.
                            312 mm to domena aut sportowych
                            288 mm to szeroka paleta aut od mocniejszych Golfow po Passaty i A6 - towar bardziej powszechny.
                            Nie wiem czy EBC jest tu wyjatkiem, czy tez inni producenci tarcz maja podobna polityke, ale koniecznosc placenia +50% za ebc tg 312 mm powoduje, ze mam spore watpliwosci co do sensownosci wymiany

                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Czy ktos widzial gdzies jaka jest droga hamowania 2.0TDI a 2.0TFSI czyli RS-a?? Na stronie Skody takiej rzeczy nie ma, nawet na niemieckiej :x
                            IMHO takie dane sa zarezerwowane dla informacji prasowych. Trzeba by bylo przekonac dzial PR Skody, zeby sie podzielila takimi danymi.

                            BTW Jesli ktos zamierzal zakupic stalowe linki hamulcowe to znalazlem cos tanszego niz Goodridge - Sparco. Moze nawet uda sie zalatwic tansza oferte niz w Prince

                            Pozdrawiam
                            Zibi

                            Komentarz

                            • Jabar1975
                              RS
                              • 2006
                              • 3331

                              #39
                              Zamieszczone przez Zibi
                              znalazlem cos tanszego niz Goodridge - Sparco
                              jak mozesz to podrzuc cene na komplet (moze byc na PW)
                              nasza droga: www.wpzs.pl

                              Komentarz

                              • misiekwaw
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7715
                                • Ford

                                #40
                                Zamieszczone przez Zibi
                                BTW Jesli ktos zamierzal zakupic stalowe linki hamulcowe to znalazlem cos tanszego niz Goodridge - Sparco. Moze nawet uda sie zalatwic tansza oferte niz w Prince

                                Pozdrawiam
                                Zibi
                                tzn ile :?: :roll:
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz

                                • Zibi
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 491

                                  #41
                                  Hello

                                  Cena w Prince - 281 PLN brutto
                                  RsKris oprocz narzedzi ma rowniez Sparco - OCP ma u niego 10% rabatu rowniez na to.

                                  Mala prosba do zainteresowanych - sprobojcie zebrac zbiorowe zamowienie.

                                  Pozdrawiam
                                  Zibi

                                  Komentarz

                                  • misiekwaw
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7715
                                    • Ford

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Zibi
                                    Hello

                                    Cena w Prince - 281 PLN brutto
                                    RsKris oprocz narzedzi ma rowniez Sparco - OCP ma u niego 10% rabatu rowniez na to.

                                    Mala prosba do zainteresowanych - sprobojcie zebrac zbiorowe zamowienie.

                                    Pozdrawiam
                                    Zibi
                                    mówimy o przewodach na przód czy komplecie przód i tył :?:
                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                    http://www.disi-tune.pl
                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                    Był WRX
                                    Była Octa

                                    Komentarz

                                    • Zibi
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 491

                                      #43
                                      Nie wiem
                                      Nigdzie nie pisze czy to za szt, za przod / tyl czy za komplet.
                                      Optuje jednak za ta ostatnia wersja - w katalogu jest mowa o zestawie

                                      EDIT:
                                      Potwierdzilem w Prince - cena za komplet / 4 szt.

                                      Pozdrawiam
                                      Zibi

                                      Komentarz

                                      • misiekwaw
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7715
                                        • Ford

                                        #44
                                        Zamieszczone przez Zibi
                                        Nie wiem
                                        Nigdzie nie pisze czy to za szt, za przod / tyl czy za komplet.
                                        Optuje jednak za ta ostatnia wersja - w katalogu jest mowa o zestawie

                                        Pozdrawiam
                                        Zibi
                                        zwykle zestaw to 2 :?
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz

                                        • Jabar1975
                                          RS
                                          • 2006
                                          • 3331

                                          #45
                                          w zaleznosci od ceny tez bym sie pisal na komplet przod tyl
                                          nasza droga: www.wpzs.pl

                                          Komentarz

                                          • onyx73
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 282

                                            #46
                                            ..

                                            Komentarz

                                            • Zibi
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 491

                                              #47
                                              Hello

                                              Ewentualne zamowienia nalezy skladac na pw do Howarda.

                                              Pozdrawiam
                                              Zibi

                                              Komentarz

                                              • Jabar1975
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 3331

                                                #48
                                                No to odgrzejemy kotleta:
                                                zdecydowalem ze wymienie tylko klocki hamulcowe na wydajniejsze oraz plyn hamulcowy. Wybor padl na EBC Red Stuff, przod siedzial juz przy 37kkm, dzisiaj nadszedl czas na tyl oraz plyn Motula (przebieg 52kkm)
                                                to co interesujace - wszystkie klocki (ori) byly Ferodo - moze dlatego dosc dobrze hamowaly. Trudno w tym momencie ocenic dokladnie jak sie bedzie spisywal komplet ale - jesli chodzi o przod to:
                                                1) Na zimno sprawnosc wyzsza niz seria;
                                                2) Po delikatnym rozgrzaniu nabieraja jeszcze wiecej mocy;
                                                3) Pylenie mniejsze niz seria (oby tak dalej)
                                                4) Je tez da sie przegrzac do tego stopnia zeby spuchly - ale raczej nie na autostradzie poniewaz kilkakrotne (dokladnie 4x) hamowanie z predkosci 200,210,180,180, nie powoduje strasznego fadingu - zdecydowanie wolniej studzilyby sie przy kolejnych rozpedzaniach do 100km/h. Miejsce gdzie sie udalo je przegrzac to jakis streecik po miescie (ostry) - na pocieszenie dodam ze hamulce (seria) w bmw530d dymily az milo i przestawaly hamowac.
                                                5) Tarcza zmienila troche kolor - jak tak dalej pojdzie to bedzie wygladala jak black diamond
                                                6) Przy okazji dzisiejszej wymiany obejrzalem dokladnie przody i stopien zuzycia to mniej wiecej to co bylo z seria po 15kkm (maja zrobione tyle samo)

                                                wymiana plynu daje sie odczuc - tak jakby lepszym czuciem hamulca.

                                                Co do mojego stylu jazdy (wazne zeby to odniesc do innych uczestnikow ruchu i dynamiki przemieszczania sie) to powiedzialbym dynamicznie ale bez brawury, np. wawa-czestochowa 1h45m (220km), wawa-gdansk - ponizej 4h.
                                                wiecej info jak tylko dotre tyl i zrobie pare kilosow.

                                                Na tym chyba poprzestane bo i tak trzeba bedzie niedlugo sprzedac auto (moze kupic cos bardziej rozsadnego?)
                                                nasza droga: www.wpzs.pl

                                                Komentarz

                                                • nico21
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 2640
                                                  • Volkswagen

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez Jabar1975
                                                  (moze kupic cos bardziej rozsadnego?)
                                                  co masz na mysli :?:
                                                  DACAR.team

                                                  Komentarz

                                                  • Jabar1975
                                                    RS
                                                    • 2006
                                                    • 3331

                                                    #50
                                                    na razie nie bede zapeszal wiec tajemnica ale to raczej nie bedzie rozpatrywane w kategoriach "zdrady" - choc to na pewno nie skoda generalnie wszystko zalezy od planow mojego pracodawcy
                                                    nasza droga: www.wpzs.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...