[O1] wtryski 216

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek-736
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] wtryski 216

    ja tez chetnie ale ok 18.30
    Mario
  • rafał88ocp
    Ambiente
    • 2009
    • 164

    #2
    [O1] wtryski 216

    Witam . Ma następujące pytanko na które nie znalazłem odpowiedzi. Czy w zwykłych wtryskach z mojego AGR wystarczy zmienić same końcówki na 2.16 czy wymaga to głębszej modyfikacji wtrysku. I czy warto to robić?? I ewentualnie jakie koszty takiej modyfikacji bo nowe 216 to ok 950 zł No i na sam koniec jeszcze jedno pytanie jeśli się da to jaki jest pełny symbol końcówek 216
    MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

    Komentarz

    • srubox
      Drive
      • 2007
      • 91

      #3
      Oczywiście że się da...tylko koszty bedą takie same co kupno gotowych wtrysków przerobionych na 216...a swoje stare wtryski mozesz oddac w rozliczeniu i zaplacisz pare stowek mniej...sama zmiana koncowek to polowa sukcesu, dopiero prawidlowe ustawienie ciśnien daje najlepsze rezultaty.

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Ja mam koncowki 216 na korpusach z AGRa, wiec odpowiedz jest tak, da sie.
        Zamieszczone przez rafał88ocp
        nowe 216 to ok 950 zł
        Mowisz chyba o samych koncowkach boscha lub wtryskach na koncowkach bossio.
        Zamieszczone przez rafał88ocp
        symbol końcówek 216
        2437010060 (P764) Bosch z silnika AHY 2,5TDI

        Po samych wtryskach bez korekty w moim starym kiblu bylo 112KM
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • tomil
          L&K
          S_OCP Member
          • 2008
          • 1179

          #5
          rafał88ocp, kolega Cowboy się tym zajmuje więc do Niego uderz.
          It doesn't matter what we're losing
          It only matters what we're going to find!

          Komentarz

          • rafał88ocp
            Ambiente
            • 2009
            • 164

            #6
            ok Dzieki za pomoc. Widzę ze przeróbka to gra nie warta świeczki
            MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

            Komentarz

            • radekgw
              L&K
              • 2010
              • 1182

              #7
              oczywiscie ze jest warta swieczki, kupilem za 536 zl z przesylka same koncowki wtryskow fratelli bosio 216 na allegro do swojego alh, kumpel wyjal stare wtryski, zmienil koncowki zamotnowal, i reszte masz w moim temacie... , calkowity koszt okolo 650 zl ze wszystkim
              Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

              Komentarz

              • leon013
                Classic
                • 2010
                • 2

                #8
                Zamieszczone przez radekgw
                calkowity koszt okolo 650 zl ze wszystkim
                a z ustawieniem ciśnienia czy tak na pałe załozyłes

                Komentarz

                • lugab
                  Rider
                  • 2007
                  • 439

                  #9
                  To ja się podłącze z pytaniem.
                  Jak do mojego ALH zapodam takie wtryski z silnika 110BHP :

                  lub:

                  (linki tylko orientacyjne)
                  to podniesie mi to moc mojego 90KM ALH???
                  Co będę musiał ustawiać, regulowac po wymianie wtrysków.
                  Myślałem zeby kupić wtryski, i dać je do sprawdzenia/regulacji zanim przywiozę je do siebie (Irlandia)
                  czy coś jeszcze będę musiał zrobic?
                  1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                  Komentarz

                  • rob555
                    Rider
                    • 2006
                    • 748

                    #10
                    110-120KM dostaniesz po zmianie samych wtryskow.
                    Mapa momentu niestety bedzie ucinac gore ale jazda bedzie o wiele przyjemniesza.
                    Ustawic bedziesz musial (albo chociaz skontrolowac) kat wtrysku i dawke na jalowym.
                    pozdrawiam

                    Diagnostyka i tuning
                    hybrydowe wtryski i turbiny
                    programy na ulice jak i do sportu

                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                    www.tune-up.pl

                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                    Komentarz

                    • lugab
                      Rider
                      • 2007
                      • 439

                      #11
                      rob555, dzięki za info

                      Zamieszczone przez rob555
                      Ustawic bedziesz musial (albo chociaz skontrolowac) kat wtrysku i dawke na jalowym.
                      czyli bede musial to zrobic po wymianie, myslalem ze da sie oddac wtryski do sprawdzenia/regulacji i potem je zamontowac

                      a czy wtryski z tych linków co podałem bedą odpowiednie?
                      1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                      Komentarz

                      • karolw2
                        Drive
                        • 2010
                        • 49

                        #12
                        Zamieszczone przez lugab
                        a czy wtryski z tych linków co podałem bedą odpowiednie?
                        Poszukaj od silnika o oznaczeniu ASV będą od młodszego autka niż AFN-y, poza tym ASV mają takie same ciśnienia 220/300 więc nic w ustawieniach nie powinno się zmienić, jak kupisz AFN-y(190/300) będziesz musiał prawdopodobnie skorygować dawkę i kąt. Ja kupiłem ASV do mojego ALH w kwietniu za 400 zł od użytkownika cowboy na forum golfa ma czasami sprawdzone/ustawione dobrze rozpylające wtryski.

                        Komentarz

                        • lugab
                          Rider
                          • 2007
                          • 439

                          #13
                          karolw2, dzięki
                          Napisałem PW do Cowboy-a,jak narazie niestety nie ma nic.

                          Zamieszczone przez karolw2
                          AFN-y(190/300) będziesz musiał prawdopodobnie skorygować dawkę i kąt
                          a czy pompiarz może ustawić te wtryski na 220/300?

                          sorki za laickie pytania ale póki co jest to czarna magia dla mnie
                          1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                          Komentarz

                          • karolw2
                            Drive
                            • 2010
                            • 49

                            #14
                            Pewnie i może ustawić ale to nie jest takie proste i pewnie nie ma sensu. Wszystko zależy co chcesz uzyskać. Bo kupując takie AFN/ASV będą miały prawdopodobnie nalatane ok 300 000 km więc muszą być idealne a przy takim przebiegu może być już różnie a zważywszy że jesteś w irlandii a znam cenniki irlandzkich mechaników więc może lepiej dołożyć i kupić wtryski z nowymi końcówkami 0,216 za ok 1100 zł. Wiem że trochę kosztują ale po założeniu masz tą pewność że powinny przejeździć min 200 000 km. Ustawisz tylko dawkę kabelkiem VAG za 40 zł i będziesz się cieszył mocą ok 120-125 KM. W irl mechanicy to partacze i drożyzna straszna za wymianę kloców 120 ojro skasowali.
                            Pomyśl o nowych 0,216 a będziesz bardziej zadowolony bo co nowe to nowe.

                            Komentarz

                            • lugab
                              Rider
                              • 2007
                              • 439

                              #15
                              Zamieszczone przez karolw2
                              W irl mechanicy to partacze i drożyzna straszna
                              To akurat wiem..... z autopsji niestety :evil:
                              Zamieszczone przez karolw2
                              może lepiej dołożyć i kupić wtryski z nowymi końcówkami 0,216
                              chyba tak właśnie zrobie, cena spora, ale przynajmniej osiagi lepsze, a jak kupie AFN/ASV to pewnie po jakimś czasie i tak trzeba bedzie wymienić.

                              OK, dzięki za informacje
                              1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                              Komentarz

                              • Razorback
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 120
                                • Octavia I (1U2)
                                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                #16
                                Hej) Ma 216-tki od Cowboya i soft od Zoltara) Polecam) Z 90-ciu robi sie 143)
                                Teraz mysle o turbawce) Jeszcze raz polecam) Jak sie przejedziesz to zobaczysz roznice. Ok to dosc drogie ale.....<banan> na twarzy) No niestety Irlandia to kibel( Drogo i nie ma specow(
                                Bylo 90Km jest 140 i 310Nm Krecimy wiecej)
                                O zdrowko Szkodnika pomaga dbac Dr Zoltar)
                                http://soft-car.pl/

                                Komentarz

                                • rob555
                                  Rider
                                  • 2006
                                  • 748

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Razorback
                                  Hej) Ma 216-tki od Cowboya i soft od Zoltara) Polecam) Z 90-ciu robi sie 143
                                  Tak tylko Ty masz turbo VNT wiec przyrosty zupelnie inne niz u autora postu. Co nie zmienia faktu ze warto.
                                  pozdrawiam

                                  Diagnostyka i tuning
                                  hybrydowe wtryski i turbiny
                                  programy na ulice jak i do sportu

                                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                  www.tune-up.pl

                                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                  Komentarz

                                  • rafał88ocp
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 164

                                    #18
                                    Odświeżę może temat mam okazje kupić pewne 216 z boscha za 700zł po przebiegu 5 tys km warto waszym zdaniem?? czy dorzucić i brać nówki
                                    MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                    Komentarz

                                    • srubox
                                      Drive
                                      • 2007
                                      • 91

                                      #19
                                      Dla pewności wolałbym je sprawdzic u jakiegos pompiarza...Jeśli będzie ok to sie opłaca.

                                      Komentarz

                                      • lukas_jg
                                        Rider
                                        • 2012
                                        • 600
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                        #20
                                        Pytanie: Jakie wtryski wsadzić do ASV 0.216 czy 0.230?
                                        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                        Komentarz

                                        • looker
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1886
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                          #21
                                          Tylko 0.230 :-) też kiedyś miałem ten dylemat ale bardziej doświadczony kolega rozwiał moje wątpliwości.
                                          Oczywiście 0.216 też są fajne ale znając życie za jakiś czas stwierdzisz, że już nie wystarczają. Dopóki nie kombinujesz z wtryskami typu Race to o spalanie też nie masz co sie martwić. Różnice są pomijalne właściwie. A frajda z przyrostów warta zachodu :diabelski_usmiech
                                          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                          Komentarz

                                          • soszek81
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1245

                                            #22
                                            Tylko jedno ALE.

                                            Aby przełamać 180KM na 230tkach trzeba wymienić pompę paliwa na 11tkę.
                                            Jeśli ktoś nie ma zamiaru tego robić (np ja tak mam) to do tych 170-180KM nie ma różnicy czy są 216 czy 230.
                                            Była O1 kombi ALH++ 150/340
                                            Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                                            Komentarz

                                            • looker
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 1886
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                              #23
                                              Nie tylko pompę: turbo i IC też. Poza tym wypadałoby zrobić coś z przeniesieniem napędu bo gadanie o delikatnym przebiegu krzywych dla zachowania zdrowego dwumasu jakoś mi nie pasuje do ochoty odczucia "kopa" po modach na okolice 18x KM i 38xNm :diabelski_usmiech
                                              No i sprawa najważniejsza: jaki docelowo mamy "target" ?
                                              Pomijając wszystkie powyższe - w pewnych momentach lekki "nadmiar" wcale nie szkodzi a może w przyszłości pomóc - dlatego 0.230 będą w sam raz :-)
                                              P.S. Na 0.216 raczej liczyłbym na zdrowe 16xKM i 35xNm. Okolice 180KM raczej odpadają - tym bardziej na "10".
                                              U mnie jest T-ARL, 0.230, cSMIC, JM + G60 i wyszło jak w podpisie. Bez dymu. Pompa nie da więcej paliwa a poza tym SMIC wystarcza tylko na tyle. Wiem też, że gdybym gdzieś znalazl zdrową pompę "11" i kasę na FMIC to reszta już jest gotowa do wersji 185KM/390Nm. A taka świadomość też poprawia samopoczucie :szeroki_usmiech
                                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                              Komentarz

                                              • lukas_jg
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 600
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                looker, ile kosztowały Cię poszczególne mody jeżeli mogę wiedzieć? turbinka nowa czy używka?
                                                Ja chcę to samo co masz z tym, że zamiast cSMIC chcę dać FMIC od iveco ;-) (temat jest na forum)
                                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                                Komentarz

                                                • looker
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 1886
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                  #25
                                                  Żadna tajemnica:
                                                  - turbo nowe GT 1749VB - 2900
                                                  - wtryski 0.230 używki - 900
                                                  - cSMIC by Ali używka - 800 - montaż własny
                                                  - sprzęgło nowe Sachs - 400
                                                  - jednomas używka - 150 (+zabielenie 30zł)
                                                  - robota kolegi mechanika - 500
                                                  - korekta w EcuProject - 450
                                                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...