ja tez chetnie ale ok 18.30
[O1] wtryski 216
Zwiń
X
-
[O1] wtryski 216
Witam . Ma następujące pytanko na które nie znalazłem odpowiedzi. Czy w zwykłych wtryskach z mojego AGR wystarczy zmienić same końcówki na 2.16 czy wymaga to głębszej modyfikacji wtrysku. I czy warto to robić?? I ewentualnie jakie koszty takiej modyfikacji bo nowe 216 to ok 950 zł No i na sam koniec jeszcze jedno pytanie jeśli się da to jaki jest pełny symbol końcówek 216
-
-
Ja mam koncowki 216 na korpusach z AGRa, wiec odpowiedz jest tak, da sie.
Zamieszczone przez rafał88ocpnowe 216 to ok 950 zł
Zamieszczone przez rafał88ocpsymbol końcówek 216
Po samych wtryskach bez korekty w moim starym kiblu bylo 112KMVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
oczywiscie ze jest warta swieczki, kupilem za 536 zl z przesylka same koncowki wtryskow fratelli bosio 216 na allegro do swojego alh, kumpel wyjal stare wtryski, zmienil koncowki zamotnowal, i reszte masz w moim temacie... , calkowity koszt okolo 650 zl ze wszystkimJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
To ja się podłącze z pytaniem.
Jak do mojego ALH zapodam takie wtryski z silnika 110BHP :
lub:
(linki tylko orientacyjne)
to podniesie mi to moc mojego 90KM ALH???
Co będę musiał ustawiać, regulowac po wymianie wtrysków.
Myślałem zeby kupić wtryski, i dać je do sprawdzenia/regulacji zanim przywiozę je do siebie (Irlandia)
czy coś jeszcze będę musiał zrobic?
Komentarz
-
-
110-120KM dostaniesz po zmianie samych wtryskow.
Mapa momentu niestety bedzie ucinac gore ale jazda bedzie o wiele przyjemniesza.
Ustawic bedziesz musial (albo chociaz skontrolowac) kat wtrysku i dawke na jalowym.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
rob555, dzięki za info
Zamieszczone przez rob555Ustawic bedziesz musial (albo chociaz skontrolowac) kat wtrysku i dawke na jalowym.
a czy wtryski z tych linków co podałem bedą odpowiednie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lugaba czy wtryski z tych linków co podałem bedą odpowiednie?
Komentarz
-
-
Pewnie i może ustawić ale to nie jest takie proste i pewnie nie ma sensu. Wszystko zależy co chcesz uzyskać. Bo kupując takie AFN/ASV będą miały prawdopodobnie nalatane ok 300 000 km więc muszą być idealne a przy takim przebiegu może być już różnie a zważywszy że jesteś w irlandii a znam cenniki irlandzkich mechaników więc może lepiej dołożyć i kupić wtryski z nowymi końcówkami 0,216 za ok 1100 zł. Wiem że trochę kosztują ale po założeniu masz tą pewność że powinny przejeździć min 200 000 km. Ustawisz tylko dawkę kabelkiem VAG za 40 zł i będziesz się cieszył mocą ok 120-125 KM. W irl mechanicy to partacze i drożyzna straszna za wymianę kloców 120 ojro skasowali.
Pomyśl o nowych 0,216 a będziesz bardziej zadowolony bo co nowe to nowe.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karolw2W irl mechanicy to partacze i drożyzna strasznaZamieszczone przez karolw2może lepiej dołożyć i kupić wtryski z nowymi końcówkami 0,216
OK, dzięki za informacje
Komentarz
-
-
Hej) Ma 216-tki od Cowboya i soft od Zoltara) Polecam) Z 90-ciu robi sie 143)
Teraz mysle o turbawce) Jeszcze raz polecam) Jak sie przejedziesz to zobaczysz roznice. Ok to dosc drogie ale.....<banan> na twarzy) No niestety Irlandia to kibel( Drogo i nie ma specow(Bylo 90Km jest 140 i 310Nm Krecimy wiecej)
O zdrowko Szkodnika pomaga dbac Dr Zoltar)
http://soft-car.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RazorbackHej) Ma 216-tki od Cowboya i soft od Zoltara) Polecam) Z 90-ciu robi sie 143pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Tylko 0.230 :-) też kiedyś miałem ten dylemat ale bardziej doświadczony kolega rozwiał moje wątpliwości.
Oczywiście 0.216 też są fajne ale znając życie za jakiś czas stwierdzisz, że już nie wystarczają. Dopóki nie kombinujesz z wtryskami typu Race to o spalanie też nie masz co sie martwić. Różnice są pomijalne właściwie. A frajda z przyrostów warta zachodu :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Nie tylko pompę: turbo i IC też. Poza tym wypadałoby zrobić coś z przeniesieniem napędu bo gadanie o delikatnym przebiegu krzywych dla zachowania zdrowego dwumasu jakoś mi nie pasuje do ochoty odczucia "kopa" po modach na okolice 18x KM i 38xNm :diabelski_usmiech
No i sprawa najważniejsza: jaki docelowo mamy "target" ?
Pomijając wszystkie powyższe - w pewnych momentach lekki "nadmiar" wcale nie szkodzi a może w przyszłości pomóc - dlatego 0.230 będą w sam raz :-)
P.S. Na 0.216 raczej liczyłbym na zdrowe 16xKM i 35xNm. Okolice 180KM raczej odpadają - tym bardziej na "10".
U mnie jest T-ARL, 0.230, cSMIC, JM + G60 i wyszło jak w podpisie. Bez dymu. Pompa nie da więcej paliwa a poza tym SMIC wystarcza tylko na tyle. Wiem też, że gdybym gdzieś znalazl zdrową pompę "11" i kasę na FMIC to reszta już jest gotowa do wersji 185KM/390Nm. A taka świadomość też poprawia samopoczucie :szeroki_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Żadna tajemnica:
- turbo nowe GT 1749VB - 2900
- wtryski 0.230 używki - 900
- cSMIC by Ali używka - 800 - montaż własny
- sprzęgło nowe Sachs - 400
- jednomas używka - 150 (+zabielenie 30zł)
- robota kolegi mechanika - 500
- korekta w EcuProject - 450OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz