wymiana wtryskow w AGR'ze na ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #26


    Cos takiego trzeba by bylo szukac, ale to dalej nie jest ten co gdzies znalazlem.

    Tu cos blizej wraz z wykresami:

    IC
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • Nexus6
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4847
      • Volkswagen

      #27
      Maicroft, "this is presently listed as a Side Mount IC for a VW Golf Mk4 GTi Turbo"
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        Wiem, ze ten jest do 1.8T, ale jak sie poszuka to znajdzie sie taki do TDI. To byl tylko przyklad :wink:

        To co Tymon mowi, to jest SMIC, a nie FMIC
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • neck99
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1326

          #29
          Zamieszczone przez Maicroft
          Na tym zestawie czyli ori turbo i wtryski 130KM powinno byc. Neck posklada wszystko i bedzie wiadomo ile to dalo. Sadze, ze tyle powinno wystarczyc, to jest przyrost okolo 40% mocy i tyle samo momentu obrotowego przy stosunkowo niskim nakladzie kosztow, bez szkody dla silnika.
          Dokładnie ! sie z tobą zgadzam Maicroft

          Tak ci powiem szczerze chester121, znając życie ze jak zapodasz wtryski to pierwsze co powiesz to bedzie "juz więcej mi nie potrzeba" serio uwierz :szeroki_usmiech bo najwieksza jest różnica jak sie przechodzi z 90 na 110-tkę Tak ze pojezdzisz na tym setupie z pół roku moze rok albo i dwa a kiedyś pomyślisz nad programem i wladujesz 130KM. Ja sam długo długo trawiłem ten temat. Bo u mnie autko chodzi slicznie .. i nie miałem zamiaru nic grzebać. Na to ze sie w końcu zdecydowałem wpłynęły 3 czynniki (wyściig z Jackiem Nowakiem na spocie w Krakowie, to że dostałem nowki wtryski ASV w dobrej cenie oraz przypływ grosza chwilowy który mogłem na jakąś bzdure wydać). Jak bym nie jechał na spota do Krakowa bym był bogatszy i szczęśliwszy :szeroki_usmiech
          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #30
            Zamieszczone przez neck99
            Jak bym nie jechał na spota do Krakowa bym był bogatszy i szczęśliwszy :szeroki_usmiech
            szczęśliwszy to raczej nie :zlosnik:
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz

            • zefirstorm
              Ambiente
              • 2006
              • 152

              #31
              a w ASV też mozna większe wtryski założyć? - te z PD przecież nie podejdą chyba?
              ASV 147PS@307Nm

              Komentarz

              • chester121
                L&K
                • 2005
                • 1053

                #32
                ok czyli mam ostatnie pytanko
                czy jak zaloze teraz wtryski (bez zadnej regulacji to bedzie OK??)
                chipa w takim razie sprawil bym sobie wtedy jak mi sie znundzi ta moc (czyli powiedzmy jakis roczek moze mniej :wink: )

                acha odnosnie jeszcze IC jesli zacznie mi puchnac to domyslam sie ze nie bedee mial juz swojej mocy (ile moze mi wtedy konikow uciec ) no i czy procz braku mocy bedzie to jeszcze mialo jakis negatywny wplyw na trwalosc silnika???

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  #33
                  Zamieszczone przez zefirstorm
                  a w ASV też mozna większe wtryski założyć?
                  mozna k

                  Zamieszczone przez zefirstorm
                  - te z PD przecież nie podejdą chyba?
                  oczywiscie ze nie, to zupelnie co innego
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • zefirstorm
                    Ambiente
                    • 2006
                    • 152

                    #34
                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                    Zamieszczone przez zefirstorm
                    a w ASV też mozna większe wtryski założyć?
                    mozna k
                    a jakie można założyć? - naturalnie jeśli wolno wiedzieć
                    ASV 147PS@307Nm

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      #35
                      Bardziej wydajne
                      zefirstorm, zadzwoń do Aligatora, dogadaj się, popytaj itp :wink:

                      [ Dodano: Pią 14 Kwi, 06 18:19 ]
                      chester121, wkładaj wtryski i rób program.
                      Jak nie to radzę ci zrobić tylko program. Dobrze zrobiony programik bedzie ok dla motorka, później wtryski SMIC by Ali i korekta.
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz

                      • zefirstorm
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 152

                        #36
                        Zamieszczone przez Tymon
                        Bardziej wydajne
                        zefirstorm, zadzwoń do Aligatora, dogadaj się, popytaj itp :wink:
                        .
                        wczoraj z nim rozmawiałem :twisted: ....
                        ale o setupie chip + wspomniany tutaj SMIC (z FIMCa zrezygnowałem bo koszty są neiemałe) a teraz mnie tak naszło czy czasem wtrysków nie zmieńić...
                        ale chyba narazie zostanie ten zestaw o którym napisałem wcześniej...
                        ASV 147PS@307Nm

                        Komentarz

                        • Tymon
                          RS
                          • 2004
                          • 2970

                          #37
                          zefirstorm, wszystko zależy ile chcesz uzyskać
                          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                          BMW serii 3... Radość z jazdy.

                          Komentarz

                          • zefirstorm
                            Ambiente
                            • 2006
                            • 152

                            #38
                            150-160 nie więcej....
                            ASV 147PS@307Nm

                            Komentarz

                            • Tymon
                              RS
                              • 2004
                              • 2970

                              #39
                              To moim skromnym zdaniem, zmiana wtrysków na 216stki jest konieczna.
                              U mnie na Setupie: STAGE I
                              Turbina ASZ
                              Wtryski 216
                              SMIC by Ali
                              brak Kata :lol:
                              Osiągneliśmy 160KM i powiem Ci że fajnie już Octavka śmiga
                              Zaczynamy STAGE II :twisted:
                              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                              BMW serii 3... Radość z jazdy.

                              Komentarz

                              • zefirstorm
                                Ambiente
                                • 2006
                                • 152

                                #40
                                turbine od ASZ mam a aucie
                                a chip + SIMC może da 150
                                zobaczymy
                                ASV 147PS@307Nm

                                Komentarz

                                • neck99
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 1326

                                  #41
                                  Zamieszczone przez chester121
                                  czy jak zaloze teraz wtryski (bez zadnej regulacji to bedzie OK??)
                                  Tak jak najbardziej okej

                                  Zamieszczone przez chester121
                                  chipa w takim razie sprawil bym sobie wtedy jak mi sie znundzi ta moc (czyli powiedzmy jakis roczek moze mniej )
                                  Dokładnie jak juz sie dupka przyzwyczai do tej mocy hehe :diabelski_usmiech

                                  Zamieszczone przez chester121
                                  acha odnosnie jeszcze IC jesli zacznie mi puchnac to domyslam sie ze nie bedee mial juz swojej mocy (ile moze mi wtedy konikow uciec ) no i czy procz braku mocy bedzie to jeszcze mialo jakis negatywny wplyw na trwalosc silnika???
                                  Jak będzie bardzo gorąco i bedziesz duzo stał w korku lub butował ostro fure to moze kilka koni uciec nie wiadomo ile ale licze z ok 5 ale to wtylko w tym przypadku. Co nie oznacza ze na drugi dzień ich też juz nie bedzie Poprostu cieplejsze powietrze tym gorsze osiągi to normalne. Ale jak bedziesz sunoł autostrada i nie butował to bedzie okej

                                  Ja w tamte lato raz odczułem tylko ze mi puchnie jechałem 400KM w totalnym upale i były co jakiś czas korki a bardzo mi sie spieszyło :diabelski_usmiech to miałem wrażenie ze nieco słabiej ciągnie. Ale to nie sa az takie róznice nie popadajmy z skrajności w skrajność.

                                  Oczywiście jak juz byś robił programm do tych wtrysków 110 by miec około 130KM to juz polecam ten SMIC od Aligatora. Sam bede na dniach miał i zdam pełną relacje jak sie sprawuje w 90-tce z wtryskami ASV
                                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    chwila, jak to bedzie ok? Przeciez po wymianie wtrysku trzeba przynajmniej mape bitowa dla wtrysku zmienic. Extrelalny przypadek to wypalenie dziur w tłokach - jak bym tego nie ryzykowal. Moze sie nic nie zdarzyc, a moze....

                                    Komentarz

                                    • chester121
                                      L&K
                                      • 2005
                                      • 1053

                                      #43
                                      czyli jak to w koncu jest???
                                      trzeba zmienic program czy nie????
                                      aha ile ksoztuje zmiana programu (nie chodzi mi o chiptuning) tylko korekte do ewentualnie nowych wtrryskow
                                      ???

                                      Komentarz

                                      • misiekwaw
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7715
                                        • Ford

                                        #44
                                        Zamieszczone przez chester121
                                        czyli jak to w koncu jest???
                                        trzeba zmienic program czy nie????
                                        aha ile ksoztuje zmiana programu (nie chodzi mi o chiptuning) tylko korekte do ewentualnie nowych wtrryskow
                                        ???
                                        a co to jest innego jak nie chiptuning :?: :roll: IMO wymiana wtryskow i zmiana programu tylko pod nie jest kompletnie bez sensu, po co ktos mialby zmienic tylko sterowanie wtryskiwaczy pod nowe/wieksze a reszty nie zmieniac :?: robota prawie ta sama (IMO ops: ) wiec i cena pewnie jedna a zatem malo oplacalna operacja :idea: :roll:
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz

                                        • chester121
                                          L&K
                                          • 2005
                                          • 1053

                                          #45
                                          no to trudno, niestety nie mam 2500zl zeby teraz na to wydac

                                          a szkoda bo juz z deka sie napalilem :cry:
                                          myslalem ze za 900zl sprawie sobie 115konna octavke a tu wychodzi ze odrazu okolo 130koni i 2500zl
                                          to bede musial jeszcze sie wstrzymac

                                          Komentarz

                                          • BioBogon
                                            Elegance
                                            • 2005
                                            • 921

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Tymon
                                            To moim skromnym zdaniem, zmiana wtrysków na 216stki jest konieczna.
                                            U mnie na Setupie: STAGE I
                                            Turbina ASZ
                                            Wtryski 216
                                            SMIC by Ali
                                            brak Kata :lol:
                                            Osiągneliśmy 160KM i powiem Ci że fajnie już Octavka śmiga
                                            Zaczynamy STAGE II :twisted:
                                            Tymon, masz gdzieś pod ręką wykresik czeszki, żeby sobie zanalizować? :wink:


                                            Zamieszczone przez chester121
                                            no to trudno, niestety nie mam 2500zl zeby teraz na to wydac

                                            a szkoda bo juz z deka sie napalilem :cry:
                                            myslalem ze za 900zl sprawie sobie 115konna octavke a tu wychodzi ze odrazu okolo 130koni i 2500zl
                                            to bede musial jeszcze sie wstrzymac
                                            chester121, ale wtryski założysz tylko programu nie zrobisz, tak? Jeśli masz okazje to kupuj wtryski i zbieraj dalej na program. Trzeba myśleć rozwojowo :wink:
                                            Leon FR 2.0TDI 170KM

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              imo kolejnosc powinna byc taka:

                                              1. program
                                              2. turbo
                                              3. wtryski

                                              pkt 2 i 3 uwzglednia korekte programu

                                              Komentarz

                                              • Qulek
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 1630
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                #48
                                                A nie można wszystkiego naraz ?? :wink:
                                                BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                                                Było O1 jest O3

                                                Komentarz

                                                • Tymon
                                                  RS
                                                  • 2004
                                                  • 2970

                                                  #49
                                                  BioBogon, mówisz i masz :wink:
                                                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                                  Komentarz

                                                  • Purchawa
                                                    Admin
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 8007

                                                    #50
                                                    chester121, samymi wtryskami nie sprawisz sobie 115 konnej Octavki. Niestety.
                                                    Jezeli masz ograniczony budzet to zrob najpierw sam program. Posluchaj sie mnie, bo wiem co mowie.

                                                    Zamieszczone przez neck99
                                                    Jak będzie bardzo gorąco i bedziesz duzo stał w korku lub butował ostro fure to moze kilka koni uciec nie wiadomo ile ale licze z ok 5
                                                    Niestety, ale moze uciec duzo wiecej. Przyjelo sie ogolnie liczyc, ze kazde 4C ponad norme to 1KM straty. Zakladajac norme dla TDI temp. powietrza zasysanego 30-40C.
                                                    I teraz policzcie, jak czasem w gorace dni dlubniety TDI osiaga 100C w dolocie. :?
                                                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                                    STOP ECO-TERRORISM!

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...