Na tym zestawie czyli ori turbo i wtryski 130KM powinno byc. Neck posklada wszystko i bedzie wiadomo ile to dalo. Sadze, ze tyle powinno wystarczyc, to jest przyrost okolo 40% mocy i tyle samo momentu obrotowego przy stosunkowo niskim nakladzie kosztow, bez szkody dla silnika.
Dokładnie ! sie z tobą zgadzam Maicroft
Tak ci powiem szczerze chester121, znając życie ze jak zapodasz wtryski to pierwsze co powiesz to bedzie "juz więcej mi nie potrzeba" serio uwierz :szeroki_usmiech bo najwieksza jest różnica jak sie przechodzi z 90 na 110-tkę Tak ze pojezdzisz na tym setupie z pół roku moze rok albo i dwa a kiedyś pomyślisz nad programem i wladujesz 130KM. Ja sam długo długo trawiłem ten temat. Bo u mnie autko chodzi slicznie .. i nie miałem zamiaru nic grzebać. Na to ze sie w końcu zdecydowałem wpłynęły 3 czynniki (wyściig z Jackiem Nowakiem na spocie w Krakowie, to że dostałem nowki wtryski ASV w dobrej cenie oraz przypływ grosza chwilowy który mogłem na jakąś bzdure wydać). Jak bym nie jechał na spota do Krakowa bym był bogatszy i szczęśliwszy :szeroki_usmiech
ok czyli mam ostatnie pytanko
czy jak zaloze teraz wtryski (bez zadnej regulacji to bedzie OK??)
chipa w takim razie sprawil bym sobie wtedy jak mi sie znundzi ta moc (czyli powiedzmy jakis roczek moze mniej :wink: )
acha odnosnie jeszcze IC jesli zacznie mi puchnac to domyslam sie ze nie bedee mial juz swojej mocy (ile moze mi wtedy konikow uciec ) no i czy procz braku mocy bedzie to jeszcze mialo jakis negatywny wplyw na trwalosc silnika???
Bardziej wydajne zefirstorm, zadzwoń do Aligatora, dogadaj się, popytaj itp :wink:
[ Dodano: Pią 14 Kwi, 06 18:19 ] chester121, wkładaj wtryski i rób program.
Jak nie to radzę ci zrobić tylko program. Dobrze zrobiony programik bedzie ok dla motorka, później wtryski SMIC by Ali i korekta.
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Bardziej wydajne zefirstorm, zadzwoń do Aligatora, dogadaj się, popytaj itp :wink:
.
wczoraj z nim rozmawiałem :twisted: ....
ale o setupie chip + wspomniany tutaj SMIC (z FIMCa zrezygnowałem bo koszty są neiemałe) a teraz mnie tak naszło czy czasem wtrysków nie zmieńić...
ale chyba narazie zostanie ten zestaw o którym napisałem wcześniej...
To moim skromnym zdaniem, zmiana wtrysków na 216stki jest konieczna.
U mnie na Setupie: STAGE I
Turbina ASZ
Wtryski 216
SMIC by Ali
brak Kata :lol:
Osiągneliśmy 160KM i powiem Ci że fajnie już Octavka śmiga
Zaczynamy STAGE II :twisted:
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
czy jak zaloze teraz wtryski (bez zadnej regulacji to bedzie OK??)
Tak jak najbardziej okej
Zamieszczone przez chester121
chipa w takim razie sprawil bym sobie wtedy jak mi sie znundzi ta moc (czyli powiedzmy jakis roczek moze mniej )
Dokładnie jak juz sie dupka przyzwyczai do tej mocy hehe :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez chester121
acha odnosnie jeszcze IC jesli zacznie mi puchnac to domyslam sie ze nie bedee mial juz swojej mocy (ile moze mi wtedy konikow uciec ) no i czy procz braku mocy bedzie to jeszcze mialo jakis negatywny wplyw na trwalosc silnika???
Jak będzie bardzo gorąco i bedziesz duzo stał w korku lub butował ostro fure to moze kilka koni uciec nie wiadomo ile ale licze z ok 5 ale to wtylko w tym przypadku. Co nie oznacza ze na drugi dzień ich też juz nie bedzie Poprostu cieplejsze powietrze tym gorsze osiągi to normalne. Ale jak bedziesz sunoł autostrada i nie butował to bedzie okej
Ja w tamte lato raz odczułem tylko ze mi puchnie jechałem 400KM w totalnym upale i były co jakiś czas korki a bardzo mi sie spieszyło :diabelski_usmiech to miałem wrażenie ze nieco słabiej ciągnie. Ale to nie sa az takie róznice nie popadajmy z skrajności w skrajność.
Oczywiście jak juz byś robił programm do tych wtrysków 110 by miec około 130KM to juz polecam ten SMIC od Aligatora. Sam bede na dniach miał i zdam pełną relacje jak sie sprawuje w 90-tce z wtryskami ASV
chwila, jak to bedzie ok? Przeciez po wymianie wtrysku trzeba przynajmniej mape bitowa dla wtrysku zmienic. Extrelalny przypadek to wypalenie dziur w tłokach - jak bym tego nie ryzykowal. Moze sie nic nie zdarzyc, a moze....
czyli jak to w koncu jest???
trzeba zmienic program czy nie????
aha ile ksoztuje zmiana programu (nie chodzi mi o chiptuning) tylko korekte do ewentualnie nowych wtrryskow
???
czyli jak to w koncu jest???
trzeba zmienic program czy nie????
aha ile ksoztuje zmiana programu (nie chodzi mi o chiptuning) tylko korekte do ewentualnie nowych wtrryskow
???
a co to jest innego jak nie chiptuning :?: :roll: IMO wymiana wtryskow i zmiana programu tylko pod nie jest kompletnie bez sensu, po co ktos mialby zmienic tylko sterowanie wtryskiwaczy pod nowe/wieksze a reszty nie zmieniac :?: robota prawie ta sama (IMO ops: ) wiec i cena pewnie jedna a zatem malo oplacalna operacja :idea: :roll:
no to trudno, niestety nie mam 2500zl zeby teraz na to wydac
a szkoda bo juz z deka sie napalilem :cry:
myslalem ze za 900zl sprawie sobie 115konna octavke a tu wychodzi ze odrazu okolo 130koni i 2500zl
to bede musial jeszcze sie wstrzymac
To moim skromnym zdaniem, zmiana wtrysków na 216stki jest konieczna.
U mnie na Setupie: STAGE I
Turbina ASZ
Wtryski 216
SMIC by Ali
brak Kata :lol:
Osiągneliśmy 160KM i powiem Ci że fajnie już Octavka śmiga
Zaczynamy STAGE II :twisted:
Tymon, masz gdzieś pod ręką wykresik czeszki, żeby sobie zanalizować? :wink:
Zamieszczone przez chester121
no to trudno, niestety nie mam 2500zl zeby teraz na to wydac
a szkoda bo juz z deka sie napalilem :cry:
myslalem ze za 900zl sprawie sobie 115konna octavke a tu wychodzi ze odrazu okolo 130koni i 2500zl
to bede musial jeszcze sie wstrzymac
chester121, ale wtryski założysz tylko programu nie zrobisz, tak? Jeśli masz okazje to kupuj wtryski i zbieraj dalej na program. Trzeba myśleć rozwojowo :wink:
chester121, samymi wtryskami nie sprawisz sobie 115 konnej Octavki. Niestety.
Jezeli masz ograniczony budzet to zrob najpierw sam program. Posluchaj sie mnie, bo wiem co mowie.
Zamieszczone przez neck99
Jak będzie bardzo gorąco i bedziesz duzo stał w korku lub butował ostro fure to moze kilka koni uciec nie wiadomo ile ale licze z ok 5
Niestety, ale moze uciec duzo wiecej. Przyjelo sie ogolnie liczyc, ze kazde 4C ponad norme to 1KM straty. Zakladajac norme dla TDI temp. powietrza zasysanego 30-40C.
I teraz policzcie, jak czasem w gorace dni dlubniety TDI osiaga 100C w dolocie. :?
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz