Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zmiana bębnów na tarcze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zmiana bębnów na tarcze

    Tak jak w temacie,czy jest realna możliwość takiej zmiany? Jeśli ktoś robił może by podpowiedział co trzeba wymienić i czy finansowo jest sens. Bębny oczywiście z tyłu.

  • #2
    Najprościej poszukać na szrocie belki z O1/Golfa IV/ Leona 1 albo Audi A3. Ja kupiłem za 150 pln.
    Oczywiście wszystko potem raczej do zrobienia. Przewody, Tarcze klocki zaciski.

    Wszystko zależy od budżetu jaki chcesz na to dać.

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
      Najprościej poszukać na szrocie belki z O1/Golfa IV/ Leona 1 albo Audi A3. Ja kupiłem za 150 pln.
      Oczywiście wszystko potem raczej do zrobienia. Przewody, Tarcze klocki zaciski.

      Wszystko zależy od budżetu jaki chcesz na to dać.
      Właśnie się zastanawiam czy wymienić wszystko na nowe-bebny,czy lepiej zainwestować w tarcze. Czy będzie bardzo duża różnica w hamowaniu.... Jeżdżę spokojnie ale dużo po autostradach...

      Komentarz


      • #4
        Niedawno stałem przed takim samym dylematem i ostatecznie postawiłem na bębny. Ma ktoś może dane ile wynosi droga hamowania octavii bębny vs tarcze ale z identycznym przodem?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez luckd Zobacz wpis
          Niedawno stałem przed takim samym dylematem i ostatecznie postawiłem na bębny. Ma ktoś może dane ile wynosi droga hamowania octavii bębny vs tarcze ale z identycznym przodem?
          Duży koszt wymiany bębnów na nowe?

          Komentarz


          • #6
            Niestety wyszło drogo ale robiłem na porządnych częściach.
            Bębny, szczęki Zimmermann 441zł
            Zestaw montażowy sprężyn ATE, kliny OE, ślizgi szczęk, śruby bębnów 105zł
            Warto sprawdzić też linki i cylinderki, u mnie wymieniałem wcześniej więc miałem spokój.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez luckd Zobacz wpis
              Niestety wyszło drogo ale robiłem na porządnych częściach.
              Bębny, szczęki Zimmermann 441zł
              Zestaw montażowy sprężyn ATE, kliny OE, ślizgi szczęk, śruby bębnów 105zł
              Warto sprawdzić też linki i cylinderki, u mnie wymieniałem wcześniej więc miałem spokój.
              I jak teraz się hamuje? Bo ja mam diesel i cos mi się nie podoba,dziwnie pedał hamulca pracuje a kilka dni temu był wymieniany cylinderek w jednym bębnie,hamulce były odpowietrzanie więc powinno być ok.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Tomasz0815 Zobacz wpis
                dziwnie pedał hamulca pracuje a kilka dni temu był wymieniany cylinderek w jednym bębnie, hamulce były odpowietrzanie więc powinno być ok.




                Miałem w mojej O1 tak samo i po ponownym odpowietrzeniu dopiero pedał wrócił do normy

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis

                  Miałem w mojej O1 tak samo i po ponownym odpowietrzeniu dopiero pedał wrócił do normy
                  Dzięki za wszystkie informacje,teraz jestem w Nl może spróbuję z pomocą jeszcze raz odpowietrzyć.W razie co się odezwę na priv jak można

                  Komentarz


                  • #10
                    Powrót do tematu. Znalazłem kompletną belkę z hamulcami,pisze że pasuje Toledo 2, Golf 4 więc i do Skody. Czy remoncie tej belki i hamulców można założyć i będzie pasowało? Znaczy bez przeróbek? Myślę że przewody hamulcowe będą inne a czy coś jeszcze?

                    Komentarz


                    • #11
                      Czy po zmianie na tarcze z tyłu nie trzeba zmieniać korektora siły hamowania?

                      Komentarz


                      • #12
                        Jaki korektor, w systemach ABS wszystkim steruje pompa.
                        Potrzebujesz też nowe linki hamulcowe.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez luckd Zobacz wpis
                          Jaki korektor, w systemach ABS wszystkim steruje pompa.
                          Potrzebujesz też nowe linki hamulcowe.
                          A ja wiem dużo czytam i ktoś głupoty napisał, dzięki za info.

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X