Witam! Z racji tego ze mam do wymiany tarcze z przodu (trzesie kierownica podczas hamowania) zastanawiam sie jakie zalozyc nowe? Co prawda chcialbym cos lepszego niz oryginalne, bo wydaje mi sie ze przy agresywnej jezdzie mogloby byc lepiej z tym hamowaniem, lepsza skutecznosc hamowania. Robia juz ceramiczne do O2 ? Albo co byscie polecili w alternatywie do ceramików ?, jakies linki mile widziane.
Ok, musze to policzyc jakby to wyszlo cenowo zeby na 312 zrobic, a ewentualnie to brembo oro i fer dsp na 288 moga byc tez ? a na tyl jakie klocki dac bo do wymiany sa? z tyulu tarcze mysle przetoczyc i jeszcze beda, co radzicie ?
... z tyulu tarcze mysle przetoczyc i jeszcze beda, co radzicie ?
Daj nowe, bo jak zrobisz "większy" przód to tył Ci się usmaży ( no chyba, że te większe hamulce to tylko tak "pro forma", żeby mieć na wszelki wypadek a nie do upalania :szeroki_usmiech ).
... z tyulu tarcze mysle przetoczyc i jeszcze beda, co radzicie ?
Daj nowe, bo jak zrobisz "większy" przód to tył Ci się usmaży ( no chyba, że te większe hamulce to tylko tak "pro forma", żeby mieć na wszelki wypadek a nie do upalania :szeroki_usmiech ).
Pisał, że musi zmienić klocki, czyli to minimum pierwszy komplet ( może drugi ). Nawet jak pierwszy to tarcza pewnie jest już w połowie swego żywota i prawdopodobnie ma już jako takie bruzdy. Jak przetoczy tak, żeby była gładka to wiele z niej nie zostanie do zdarcia, a tu kolega widzę celuje w jakiś mocny zestaw ( pytał o ceramiki :diabelski_usmiech ). Jak da nówki 312 na przód i zostanie na resztkach 260 z tyłu, to "przy agresywnej jeździe" tył zrobi się fioletowy dosyć szybko...
BTW
Mi tam udało się przygrzać "tył" nawet na ori setup-ie BXE 280mm + 255mm :diabelski_usmiech
Tzn na razie sonduje co zrobic. Jezeli chodzi o agresywna jazde, to chodzilo mi o to ze przy hamowaniu z niektorych predkosci mogloby to sie troche sprawniej odbywac.
Na razie orientowalem sie nt ATE PD w sklepie, tarcze przod 288 400PLN, klocki 140, tyl klocki 160, wyslalem zapytanie o te ORO i FERODO zobaczymy jak to tez wyglada Bo ceramiki tak z ciekawosci tylko rzucilem :]
jeśli nie chcesz przeinwestowywać, to myślę że ATE PD w zupełności Ci wystarczą
Elemenateur może mieć dobre ceny na klocki i tarcze (jak ja kupowałem swoje to miałem u niego niższą cenę niż najniższa z popularnego serwisu aukcyjnego)
Ja przed zmianą na 288 też miałem założone ATE PD + Ferodo Premier ( przez jakieś 10 tyś km ) i nic nie było słychać ( w przeciwieństwie do nacinanych EBC Ultimax-ów + EBC GS które "wyły" całkiem konkretnie ).
Komentarz