[O2] Zestaw hamulcowy do O2 BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octa_norm
    Classic
    • 2010
    • 7

    [O2] Zestaw hamulcowy do O2 BKD

    O1 Tour 2006r. przebieg 86000tys.
    Rozwazam zwiekszenie mocy poprzez program tylko nie wiem czy warto dla ok. 25Km.
    Octa_norm
  • mikelib
    Classic
    • 2009
    • 37

    #2
    [O2] Zestaw hamulcowy do O2 BKD

    Witam! Z racji tego ze mam do wymiany tarcze z przodu (trzesie kierownica podczas hamowania) zastanawiam sie jakie zalozyc nowe? Co prawda chcialbym cos lepszego niz oryginalne, bo wydaje mi sie ze przy agresywnej jezdzie mogloby byc lepiej z tym hamowaniem, lepsza skutecznosc hamowania. Robia juz ceramiczne do O2 ? Albo co byscie polecili w alternatywie do ceramików ?, jakies linki mile widziane.

    Komentarz

    • Guguś
      L&K
      S_OCP Member
      • 2008
      • 1212

      #3
      Było,





      __________________________________

      Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #4
        mikelib, to zmień na 312mm + Brembo ORO + Ferodo DSP ( lub DS2500 mocniejsze, ale bez homologacji na ulicę ).
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • mikelib
          Classic
          • 2009
          • 37

          #5
          Ok, musze to policzyc jakby to wyszlo cenowo zeby na 312 zrobic, a ewentualnie to brembo oro i fer dsp na 288 moga byc tez ? a na tyl jakie klocki dac bo do wymiany sa? z tyulu tarcze mysle przetoczyc i jeszcze beda, co radzicie ?

          Komentarz

          • Maru 123
            RS
            • 2008
            • 4660

            #6
            mikelib, ja robiłęm swapa hamulców z przodu i z tyłu. wszystkie ceny masz podane w pierwszym poście z topicu w moim podpisie o O2
            1.8T AGU L&K

            2.0TDI BKD ELEGANCE

            TOYOTA LAND CRUISER J95

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Zamieszczone przez mikelib
              ... z tyulu tarcze mysle przetoczyc i jeszcze beda, co radzicie ?
              Daj nowe, bo jak zrobisz "większy" przód to tył Ci się usmaży ( no chyba, że te większe hamulce to tylko tak "pro forma", żeby mieć na wszelki wypadek a nie do upalania :szeroki_usmiech ).
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez kowal 2002
                Zamieszczone przez mikelib
                ... z tyulu tarcze mysle przetoczyc i jeszcze beda, co radzicie ?
                Daj nowe, bo jak zrobisz "większy" przód to tył Ci się usmaży ( no chyba, że te większe hamulce to tylko tak "pro forma", żeby mieć na wszelki wypadek a nie do upalania :szeroki_usmiech ).
                czemu tył ma sie smażyć?
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  Zamieszczone przez piramida

                  czemu tył ma sie smażyć?
                  Pisał, że musi zmienić klocki, czyli to minimum pierwszy komplet ( może drugi ). Nawet jak pierwszy to tarcza pewnie jest już w połowie swego żywota i prawdopodobnie ma już jako takie bruzdy. Jak przetoczy tak, żeby była gładka to wiele z niej nie zostanie do zdarcia, a tu kolega widzę celuje w jakiś mocny zestaw ( pytał o ceramiki :diabelski_usmiech ). Jak da nówki 312 na przód i zostanie na resztkach 260 z tyłu, to "przy agresywnej jeździe" tył zrobi się fioletowy dosyć szybko...

                  BTW
                  Mi tam udało się przygrzać "tył" nawet na ori setup-ie BXE 280mm + 255mm :diabelski_usmiech
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • mikelib
                    Classic
                    • 2009
                    • 37

                    #10
                    Tzn na razie sonduje co zrobic. Jezeli chodzi o agresywna jazde, to chodzilo mi o to ze przy hamowaniu z niektorych predkosci mogloby to sie troche sprawniej odbywac.

                    Na razie orientowalem sie nt ATE PD w sklepie, tarcze przod 288 400PLN, klocki 140, tyl klocki 160, wyslalem zapytanie o te ORO i FERODO zobaczymy jak to tez wyglada Bo ceramiki tak z ciekawosci tylko rzucilem :]

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      #11
                      Zamieszczone przez mikelib
                      ... wyslalem zapytanie o te ORO i FERODO zobaczymy jak to tez wyglada
                      Około 800 - 900 pln tarcze i ok. 450 klocki ( pod 288mm oczywiście)...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • M4ciek
                        Drive
                        • 2010
                        • 63

                        #12
                        jeśli nie chcesz przeinwestowywać, to myślę że ATE PD w zupełności Ci wystarczą

                        Elemenateur może mieć dobre ceny na klocki i tarcze (jak ja kupowałem swoje to miałem u niego niższą cenę niż najniższa z popularnego serwisu aukcyjnego)
                        06.09.2010 - zamówienie szarej elegantki
                        19.11.2010 - odbiór auta :-)

                        Komentarz

                        • mikelib
                          Classic
                          • 2009
                          • 37

                          #13
                          Tez tak mi się wydaje ze wybór padnie na te ATE PD, tylko z tego co widzę na stronie ATE to do tylu nie ma PD ? czy przeoczyłem?

                          Komentarz

                          • kowal 2002
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 5161

                            #14
                            Tył też powinien być dostępny w Power Disk-u.
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz

                            • wicher12
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 193

                              #15
                              Tylko trzeba kolegę uprzedzić że ATE PD potrafią głośniej pracować (hamować) i to niektórym przeszkadza.

                              Komentarz

                              • Maru 123
                                RS
                                • 2008
                                • 4660

                                #16
                                wicher12, nic takiego nie zauważyłem :roll: pracują tak jak seria-względem głośności oczywiście :wink:
                                1.8T AGU L&K

                                2.0TDI BKD ELEGANCE

                                TOYOTA LAND CRUISER J95

                                Komentarz

                                • kowal 2002
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 5161

                                  #17
                                  Ja przed zmianą na 288 też miałem założone ATE PD + Ferodo Premier ( przez jakieś 10 tyś km ) i nic nie było słychać ( w przeciwieństwie do nacinanych EBC Ultimax-ów + EBC GS które "wyły" całkiem konkretnie ).
                                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    Maru 123, Przyhamuj z 160 do 40 konkretniej, to po 2-3 sekundach uslyszysz roznice
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    Pracuję...