Zamieszczone przez lukasz3112
FMIC Iveco by Trax
Zwiń
X
-
Mam zamontowany cooler właśnie z re5pect dokładnie ten http://www.re5pect.pl/index.php?prod...ct&prod_id=344 pasuje idealnie i spełnia swoje zadanie w 100%
Komentarz
-
-
witajcie mam pytanie
czy ma ktos foto gdzie zamontowac czujnik temperatury wylotu powietrza z ic iveco??
bede montowal w kwietniu juz mam prawie wszystkie podzespoly
opaski 60 zł gbc fi 63-68mm
rury 2,5m za 40zł i kolanka 10 szt za 69 zł wszystko fi 60
ic iveco namiezony za 200 zł
jeszcze poszukuje niebieskich złaczek (jak samco na fi 60)
moze ktoz mial jakies namiary cena i gdzie
robota gadalem 100-150 zł.
pozdro foto zamieszcze po montazu.
czekam na info :roll:SPRZEDAM TANIO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZibiSzczerze - nie wiem czy ten czujnik bada tez cisnienie
Wydaje mi sie, ze nie
Jeśli tak to mapsensor, chyba, że to jakiś dodatkowy dokładacie?W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
a ja mam jeszcze takie pytanko...czy jest jakaś różnica duża pomiędzy materiałem z jakiego zastosuje się na rury?
czy aluminium czy kwasówka? Ma to jakieś duże znaczenie?Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukasz3112a ja mam jeszcze takie pytanko...czy jest jakaś różnica duża pomiędzy materiałem z jakiego zastosuje się na rury?
czy aluminium czy kwasówka? Ma to jakieś duże znaczenie?
1 cena
2 waga
3 sposób mintazu
4 wyglad
5 i kto to robi
ja wybralem stal wady ma oprócz ceny a to jes u mnie teraz nr1. zona patrzy :shock:SPRZEDAM TANIO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez UdeskyZamieszczone przez ZibiSzczerze - nie wiem czy ten czujnik bada tez cisnienie
Wydaje mi sie, ze nie
Jeśli tak to mapsensor, chyba, że to jakiś dodatkowy dokładacie?
jedyny przypadek, kiedy z czujnikow sie cos wymienia to zdaje sie N75, jesli planujesz dmuchac wiecej
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez ZibiZamieszczone przez UdeskyZamieszczone przez ZibiSzczerze - nie wiem czy ten czujnik bada tez cisnienie
Wydaje mi sie, ze nie
Jeśli tak to mapsensor, chyba, że to jakiś dodatkowy dokładacie?
jedyny przypadek, kiedy z czujnikow sie cos wymienia to zdaje sie N75, jesli planujesz dmuchac wiecej
Komentarz
-
No popatrz
wiem, ze dzwonia, ale nie wiem w ktorym kosciele :roll:
wracajac do naszego FMIC-a
gdybym mial swiadomosc mozliwych konsekwencji nie wiem czy zdecydowalbym sie jeszcze raz na taka modyfikacje
jak kazda samoroba jest to podatne na usterki o wiele bardziej niz seria
mimo, ze wydajnosciowo jest to slabsze rozwiazanie wybralbym chyba wiekszego smic-a
to naprawde jest nic smiesznego szukac jakiegokolwiek warsztatu w weekend 500 km od domu bo znow cos gdzies puscilo
owszem wieksza moc jest, ale przeciez nie jezdzimy po torach wyscigowych, tylko po ulicach - mozliwosc sprawnego wyprzedzania jest fajna, ale osobiscie o wiele wieksza frajde sprawiaja mi bilsteiny b6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zibiwracajac do naszego FMIC-a
gdybym mial swiadomosc mozliwych konsekwencji nie wiem czy zdecydowalbym sie jeszcze raz na taka modyfikacje
jak kazda samoroba jest to podatne na usterki o wiele bardziej niz seria
mimo, ze wydajnosciowo jest to slabsze rozwiazanie wybralbym chyba wiekszego smic-a
to naprawde jest nic smiesznego szukac jakiegokolwiek warsztatu w weekend 500 km od domu bo znow cos gdzies puscilo
Toretycznie po dobrym montazu nie powinno byc klopotu :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZibiHello
powiedzialbym, ze wystarczy na wiecej - tak ze 220-250 KM
Bond taki mial, Purchawa taki mial
Wymaga to jednak big turbo
Taki FMIC wymaga jednak przerobek sam z siebie i jest po prostu za duzy
Mniej bolesne i mniej wydajne sa chinczaki, takie jak te:
Rury to kwasowka, a laczniki, kolanka to guma zbrojona
na pierwszej stronie jest jedna fota z tego IC od góry
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecA co dokladnie sie dzieje, puszczaja opaski, laczniki spadaja, pekaja? :roll:
Toretycznie po dobrym montazu nie powinno byc klopotu :roll:
dobry montaz to jedno, odpowiednie zabezpieczenie instalacji przed efektami podrozy po polskich drogach to drugie
osobiscie polecam obejmy ciezarowkowe i laczniki gumowe zbrojone
nie dajcie sobie wcisnac tych cienkich obejm - u mnie w pewnym miejscu byly nawet 3 szeregowo a i tak puszczalo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZibiZamieszczone przez SamiecA co dokladnie sie dzieje, puszczaja opaski, laczniki spadaja, pekaja? :roll:
Toretycznie po dobrym montazu nie powinno byc klopotu :roll:
dobry montaz to jedno, odpowiednie zabezpieczenie instalacji przed efektami podrozy po polskich drogach to drugie
osobiscie polecam obejmy ciezarowkowe i laczniki gumowe zbrojone
nie dajcie sobie wcisnac tych cienkich obejm - u mnie w pewnym miejscu byly nawet 3 szeregowo a i tak puszczaloET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez S3 CHRISobejmy tylko z ciezarówek sa duzo wytrzymalszeW Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zibi, tak sobie czytam i zaskoczyłeś mnie z tymi usterkami.
Ja raz miałem jeden stres w starej czeszce, później nalatałem ponad 200tyś bez żadnej usterki.
W obecnym "TURZE" mam wiekszego SMIC-a i jest rewela.Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
Komentarz