no chyba coś za mało ja mam tyle i na ori IC latam.
Tylko czy gdybyś hamował auto w temperaturze +30 stopni to też byś miał tyle czy mniej ? Istnieje pewna szansa, że taki wynik wyszedł Ci tylko dlatego, że podczas pomiaru było zimno .
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
witajcie mam pytanie
czy ma ktos foto gdzie zamontowac czujnik temperatury wylotu powietrza z ic iveco??
bede montowal w kwietniu juz mam prawie wszystkie podzespoly
opaski 60 zł gbc fi 63-68mm
rury 2,5m za 40zł i kolanka 10 szt za 69 zł wszystko fi 60
ic iveco namiezony za 200 zł
jeszcze poszukuje niebieskich złaczek (jak samco na fi 60)
moze ktoz mial jakies namiary cena i gdzie
robota gadalem 100-150 zł.
pozdro foto zamieszcze po montazu.
czekam na info :roll:
Szczerze - nie wiem czy ten czujnik bada tez cisnienie
Wydaje mi sie, ze nie
Ale to chodzi o ten czujnik, który jest standardowo montowany do wyloty z IC, który w standardzie znajduję się niedaleko zbiorniczka spryskiwaczy za prawą lampą?
Jeśli tak to mapsensor, chyba, że to jakiś dodatkowy dokładacie?
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
a ja mam jeszcze takie pytanko...czy jest jakaś różnica duża pomiędzy materiałem z jakiego zastosuje się na rury?
czy aluminium czy kwasówka? Ma to jakieś duże znaczenie?
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
a ja mam jeszcze takie pytanko...czy jest jakaś różnica duża pomiędzy materiałem z jakiego zastosuje się na rury?
czy aluminium czy kwasówka? Ma to jakieś duże znaczenie?
no oczywiscie
1 cena
2 waga
3 sposób mintazu
4 wyglad
5 i kto to robi
ja wybralem stal wady ma oprócz ceny a to jes u mnie teraz nr1. zona patrzy :shock:
Szczerze - nie wiem czy ten czujnik bada tez cisnienie
Wydaje mi sie, ze nie
Ale to chodzi o ten czujnik, który jest standardowo montowany do wyloty z IC, który w standardzie znajduję się niedaleko zbiorniczka spryskiwaczy za prawą lampą?
Jeśli tak to mapsensor, chyba, że to jakiś dodatkowy dokładacie?
nic dodatkowego - seria
jedyny przypadek, kiedy z czujnikow sie cos wymienia to zdaje sie N75, jesli planujesz dmuchac wiecej
Szczerze - nie wiem czy ten czujnik bada tez cisnienie
Wydaje mi sie, ze nie
Ale to chodzi o ten czujnik, który jest standardowo montowany do wyloty z IC, który w standardzie znajduję się niedaleko zbiorniczka spryskiwaczy za prawą lampą?
Jeśli tak to mapsensor, chyba, że to jakiś dodatkowy dokładacie?
nic dodatkowego - seria
jedyny przypadek, kiedy z czujnikow sie cos wymienia to zdaje sie N75, jesli planujesz dmuchac wiecej
Jeżeli planujesz dmuchać więcej to wymienia się właśnie mapsensor, a nie N75.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
No popatrz
wiem, ze dzwonia, ale nie wiem w ktorym kosciele :roll:
wracajac do naszego FMIC-a
gdybym mial swiadomosc mozliwych konsekwencji nie wiem czy zdecydowalbym sie jeszcze raz na taka modyfikacje
jak kazda samoroba jest to podatne na usterki o wiele bardziej niz seria
mimo, ze wydajnosciowo jest to slabsze rozwiazanie wybralbym chyba wiekszego smic-a
to naprawde jest nic smiesznego szukac jakiegokolwiek warsztatu w weekend 500 km od domu bo znow cos gdzies puscilo
owszem wieksza moc jest, ale przeciez nie jezdzimy po torach wyscigowych, tylko po ulicach - mozliwosc sprawnego wyprzedzania jest fajna, ale osobiscie o wiele wieksza frajde sprawiaja mi bilsteiny b6
wracajac do naszego FMIC-a
gdybym mial swiadomosc mozliwych konsekwencji nie wiem czy zdecydowalbym sie jeszcze raz na taka modyfikacje
jak kazda samoroba jest to podatne na usterki o wiele bardziej niz seria
mimo, ze wydajnosciowo jest to slabsze rozwiazanie wybralbym chyba wiekszego smic-a
to naprawde jest nic smiesznego szukac jakiegokolwiek warsztatu w weekend 500 km od domu bo znow cos gdzies puscilo
A co dokladnie sie dzieje, puszczaja opaski, laczniki spadaja, pekaja? :roll:
Toretycznie po dobrym montazu nie powinno byc klopotu :roll:
Rury to kwasowka, a laczniki, kolanka to guma zbrojona
panowie ja w mojej mam założony bardzo podobny z Lublina III tam jest z Iveca i dajerade nawet w cepłe dni nie przekraczam 43 st przy mojej mocy a konkretnie doładowaniu i turbie gt2871r wiec u was do 250km ten IC sie nawet nie powinien pocic
na pierwszej stronie jest jedna fota z tego IC od góry
A co dokladnie sie dzieje, puszczaja opaski, laczniki spadaja, pekaja? :roll:
Toretycznie po dobrym montazu nie powinno byc klopotu :roll:
jakbys zgadl :lol:
dobry montaz to jedno, odpowiednie zabezpieczenie instalacji przed efektami podrozy po polskich drogach to drugie
osobiscie polecam obejmy ciezarowkowe i laczniki gumowe zbrojone
nie dajcie sobie wcisnac tych cienkich obejm - u mnie w pewnym miejscu byly nawet 3 szeregowo a i tak puszczalo
A co dokladnie sie dzieje, puszczaja opaski, laczniki spadaja, pekaja? :roll:
Toretycznie po dobrym montazu nie powinno byc klopotu :roll:
jakbys zgadl :lol:
dobry montaz to jedno, odpowiednie zabezpieczenie instalacji przed efektami podrozy po polskich drogach to drugie
osobiscie polecam obejmy ciezarowkowe i laczniki gumowe zbrojone
nie dajcie sobie wcisnac tych cienkich obejm - u mnie w pewnym miejscu byly nawet 3 szeregowo a i tak puszczalo
obejmy tylko z ciezarówek sa duzo wytrzymalsze nawet mam pewno łaczniki gumowe z przeowów wodnych zciezarowek bo wytrzymuja do 8 barów (opis na wezu)
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Zibi, tak sobie czytam i zaskoczyłeś mnie z tymi usterkami.
Ja raz miałem jeden stres w starej czeszce, później nalatałem ponad 200tyś bez żadnej usterki.
W obecnym "TURZE" mam wiekszego SMIC-a i jest rewela.
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz