Zamieszczone przez MisiekWAW
Plany Martineza - wydzielone z Intercooler TDI
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Plany Martineza - wydzielone z Intercooler TDI
To wiem, ale chodzi mi o to, czy rozlozy mi podczas tego montazu pol deski na czynniki pierwsze, czy poradzi sobie w 5 minut ne demolujac mi samochodu ?Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Tagi: Brak
-
-
Plany Martineza - wydzielone z Intercooler TDI
no troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.Zamieszczone przez PurchawaPS. Wiedze Marcin, ze jednak myslisz o wiekszych modach
Wydzielone by MiKruS co by w temacie o IC sie O/T nie robilo zbyt duze.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
-
-
Zamiast wydechu, wolalbym przeznaczyc te pieniadze na wtryski, a najwyzej wyciac katalizator, bo po przebiegu 150.000km to juz pewnie jest niezle zakitowany.Zamieszczone przez Martinezno troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.TDI 205PS
Komentarz
-
-
znaczy sugerujesz co by nie robić wydechu? Tylko go wyjąć wspawać rure i zrobić tak jak ktoś w innym temacie obudował tą rure katalizatorem. A wtryski to raczej droga impreza poza tym trzeba będzie wysłać je do Aligatora.Zamieszczone przez MiKruSZamiast wydechu, wolalbym przeznaczyc te pieniadze na wtryski, a najwyzej wyciac katalizator, bo po przebiegu 150.000km to juz pewnie jest niezle zakitowany.Zamieszczone przez Martinezno troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
No wlasnie dlatego sugeruje wtryski, bo koszt jest mniej wiecej ten sam (albo nawet mniejszy) a efekty znacznie lepsze na wtryskach. Tym bardziej jesli chcesz wydajniejsza sprezarke zalozyc.Zamieszczone przez Martinezznaczy sugerujesz co by nie robić wydechu? Tylko go wyjąć wspawać rure i zrobić tak jak ktoś w innym temacie obudował tą rure katalizatorem. A wtryski to raczej droga impreza poza tym trzeba będzie wysłać je do Aligatora.
Najlepiej zrobic i wtryski i wydech, ale jesli stalbym przed wyborem wtryski czy wydech, to zdecydowanie wtryski.
TDI 205PS
Komentarz
-
-
No, no, no...no troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.
To sie juz robia wieksze mody, a jeszcze niedawno ktos tu sie ze mnie smial :P
Kolejnosc chyba powinna byc taka:
1. Wtryski
2. Wieksza sprezarka
- Lepsze hamulce !
3. FMIC
4. Wydech
...
- Wydajniejsza pompa
- Skrzynia biegow + polosie + mocniejsze sprzeglo
- Inne pierdolki jak czujnik cisnienia doladowania ze 130, chlodnica oleju, kute tloki, etc...
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
No i wszystko razem koło 10.000 PLN tak?
A efekt na poziomie nie psujących sie 160 KM. Piotrek daj spokój to nie ten przebieg. Chce poprostu w miare możliwości wymienić części które i tak bede musiał (sprężarka, wtryski) na mocniejsze. A wydech to taka mała zajawka
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Pierwsze 4 punkty wraz z hamulcami jak dobrze pokombinowac, powinny wyjsc mniej niz 5 tys, a bedziesz mial pewne, nie psujace sie 160KM. I wielki banan na twarzy
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Chyba ze znów podjedzie jakis OBLESNY LEON z duzym facetem ,ciężkim i objedzie GOSCIA
I pójdzie sie jeb... 5000 PLN
Martinez nie kasuj posta.
Wiem ze bedziesz zły.
SORKI
Było ślisko.
Przepraszam
Martinez znów powie ze jestem monotematyczny.
A miedzy nami tez chciałbym po gwarancji cos po przerabiac.
Ciekawe czy turbo sie nie zasra gdy troszke jeszcze master,s w marcu wirusa poprzerabia.
W moim samochodzie tak fatalnych hamulców jeszcze nie miałem.
Gdy wyhamowuje z duzej predkosci (bez skrzyni) to w ostaniej fazie hamowania czuje jak samochód jeci dalej i dalej.Kiedys przeleciałem przez rów.Nic sie na szczescie nie stało.
Jakby hamulce przepuszczały(moze gotuje sie płyn hamulcowy).(wymienili płyn w ASO )
Czy ktos ma cos podobnego?
Ja pierwsze co bym zrobił po wirusie to hamulceLEWY
Komentarz
-
-
A za co mam sie obrażać mam auto które ma 151kkm nalatane i to AHF a nie ASV i jest prawie 100 kg cięższe nie mówiąc o tym że w bagażniku mam pudło + jakieś 30 kg makulatury
. Poza tym mam taki moment że cięzko było na dwójce przyczeność złapać. Co nie zmienia faktu że dostałem w dupe i już. Ale poczekaj poprawi sie nawierzchnia zoorganizujemy rewanż
.
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Martinez o czym my mówimy. Własnie przegladałem strone www.vtg.pl i głowa mnie rozbolała.Słyszłem ze ludzie mają o nich niezbyt dobre zdanie ,na ten temat nie moge sie jadnak wypowiedziec .Ale po tym co zobaczyłem na stronie i przeczytałem to troszke rzeżbią w benzynowych silnikach.
SZOK ,ale diesle chyba im nie wychodząLEWY
Komentarz
-
-
to prawda. cały wydech to IMO to po części kasa wywalona w błoto. przy wymianie turbiny po prostu przerób górną część wydechu (downpipe) na taką o większej średnicy (tak ze 2.5 cala) przez pierwsze 30 cm za turbiną. potem zwężenie, plecionka (może seryjną uda się wspawać - choć nie wiem, jak po 150k km ona wyglądaZamieszczone przez MiKruSNajlepiej zrobic i wtryski i wydech, ale jesli stalbym przed wyborem wtryski czy wydech, to zdecydowanie wtryski.
), rurka zamiast kata i już - wyjdzie tanio i efektywnie :diabelski_usmiech
była mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Moim zdaniem robienie wydechu w TDI przy modyfikacjach poniżej 200KM nie ma kompletnie sensu.
Prawdziwy zysk może wahać się w granicach 3-5KM, jakikolwiek inny przyrost to efekt uboczny wynikający z przepomowywania turbiny po zmianie wydechu itp.
Ja mimo że mierze powyżej 200KM nie planuje jakichkolwiek modyfikacji wydechu, może poza downpipem i wstawieniem metalowego katalizatora.
Komentarz
-
-
a ten downpipe to droga impreza i czy dużo z tym roboty? Sorry ale nie mam pojęcia co to i gdzie to jest?
Katalizator to faktycznie należało by wywalić.
To chyba nici będą z dwururki z tyłu
Orientuje sie ktoś ile wstawienie FMIC'a kosztuje?Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
to jest pierwszy element wydechu łączący turbinę z plecionkąZamieszczone przez Martineza ten downpipe to droga impreza i czy dużo z tym roboty? Sorry ale nie mam pojęcia co to i gdzie to jest?
albo wrzut takiego z wkładem metalowym - jak pisał aligator. mam taki - wożę w bagażniku już od pół roku, więc jakby co to mogę pokazać, jak to wyglądaZamieszczone przez MartinezKatalizator to faktycznie należało by wywalić.
nie płacz. przynajmniej wioski nie będzie :szeroki_usmiech :diabelski_usmiechZamieszczone przez MartinezTo chyba nici będą z dwururki z tyłu
sam dobry FMIC to koszt rzędu 200PLN (za tyle wyrwałemZamieszczone przez MartinezOrientuje sie ktoś ile wstawienie FMIC'a kosztuje?
k) - 800 PLN. droższe to już przepłacanie. łykaj od IVECO, lub od TDI 150KM. w okolicach 400-700 pownieneś wyrwać coś fajnego. później 500-1000 na rurki + robociznę za montaż i po sprawie
k
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
@BaPit - dzięki, z chęcią na najbliższym spocie bym zerknął. Katalizator przy 151kkm faktycznie moze byc przypchany. A FMIC od ARL'a pasuje ponoć jak ulał, MiKruS coś wspominał. Te z kolei chyba Master's. Szczerze mówiąc myślałem że taniej wyjdzie to wstawienie FMIC'a (rurki i robocizna). No ale póki co trzeba do wiosny dojeździć a potem do roboty
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Proponuje zamontować - naprawde warto :twisted: :twisted:"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris
27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI
oraz E 30 
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
po wycieciu katalizatora ( a wlasciwie wydlubaniu czarnego syfu ze srodka) na na mojej serii absolutnej 110 wyszlo 117 KM...Moim zdaniem robienie wydechu w TDI przy modyfikacjach poniżej 200KM nie ma kompletnie sensu.
Prawdziwy zysk może wahać się w granicach 3-5KM
to tak gdyby ktos dociekał ile to "da"GETAWAY DRIVER
Saab 9-5 Aero Black Estate
Komentarz
-
-
danielpoz
ale mierzyles przed wydlubaniem??? bo nadal nie wiadomo jaki przyrost a wlasciwie ile on zabieral mocyZamieszczone przez lesterpo wycieciu katalizatora ( a wlasciwie wydlubaniu czarnego syfu ze srodka) na na mojej serii absolutnej 110 wyszlo 117 KM...Moim zdaniem robienie wydechu w TDI przy modyfikacjach poniżej 200KM nie ma kompletnie sensu.
Prawdziwy zysk może wahać się w granicach 3-5KM
to tak gdyby ktos dociekał ile to "da"
Komentarz
-
moim zdaniem nie zabieral wiele..inne ahf'y maja podobne wyiki na serii, wiec to moze kwestia dobrego dotarcia... ale po ulatwieniu "oddychania" auto zachowuje sie zupelnie inaczej przy predkosciach +140 km/h... silnik pracuje rowniej, nie czuc wibracji, takei jakie bylo czuc wczesniej...autp spokojnie wkreca sie na duze predkosci i spokojniej sie przy nich prowadzi...pozatym przy bardzo zapchanym katalizatorze moze powstac fala rezonansowa, ktora bardzo slychac, a pozatym, powoduje notlaufy....GETAWAY DRIVER
Saab 9-5 Aero Black Estate
Komentarz
-
Komentarz