Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Plany Martineza - wydzielone z Intercooler TDI

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Plany Martineza - wydzielone z Intercooler TDI

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    gość montuje na miejscu w skoda-design 8)
    To wiem, ale chodzi mi o to, czy rozlozy mi podczas tego montazu pol deski na czynniki pierwsze, czy poradzi sobie w 5 minut ne demolujac mi samochodu ?
    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
    czarna AR 156 1.8 T.Spark

  • #2
    Plany Martineza - wydzielone z Intercooler TDI

    Zamieszczone przez Purchawa
    PS. Wiedze Marcin, ze jednak myslisz o wiekszych modach
    no troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.


    Wydzielone by MiKruS co by w temacie o IC sie O/T nie robilo zbyt duze.
    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
    czarna AR 156 1.8 T.Spark

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Martinez
      no troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.
      Zamiast wydechu, wolalbym przeznaczyc te pieniadze na wtryski, a najwyzej wyciac katalizator, bo po przebiegu 150.000km to juz pewnie jest niezle zakitowany.
      TDI 205PS

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez MiKruS
        Zamieszczone przez Martinez
        no troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.
        Zamiast wydechu, wolalbym przeznaczyc te pieniadze na wtryski, a najwyzej wyciac katalizator, bo po przebiegu 150.000km to juz pewnie jest niezle zakitowany.
        znaczy sugerujesz co by nie robić wydechu? Tylko go wyjąć wspawać rure i zrobić tak jak ktoś w innym temacie obudował tą rure katalizatorem. A wtryski to raczej droga impreza poza tym trzeba będzie wysłać je do Aligatora.
        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
        czarna AR 156 1.8 T.Spark

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Martinez
          znaczy sugerujesz co by nie robić wydechu? Tylko go wyjąć wspawać rure i zrobić tak jak ktoś w innym temacie obudował tą rure katalizatorem. A wtryski to raczej droga impreza poza tym trzeba będzie wysłać je do Aligatora.
          No wlasnie dlatego sugeruje wtryski, bo koszt jest mniej wiecej ten sam (albo nawet mniejszy) a efekty znacznie lepsze na wtryskach. Tym bardziej jesli chcesz wydajniejsza sprezarke zalozyc.

          Najlepiej zrobic i wtryski i wydech, ale jesli stalbym przed wyborem wtryski czy wydech, to zdecydowanie wtryski.
          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            no troche knuje - ale nie jakieś tam znowu wielkie - Ewentualnie FMIC, wydech, no i Turbo od 130 lub 150. Hmm w sumie to nawe sporo tego.
            No, no, no...
            To sie juz robia wieksze mody, a jeszcze niedawno ktos tu sie ze mnie smial :P

            Kolejnosc chyba powinna byc taka:
            1. Wtryski
            2. Wieksza sprezarka
            - Lepsze hamulce !
            3. FMIC
            4. Wydech
            ...
            - Wydajniejsza pompa
            - Skrzynia biegow + polosie + mocniejsze sprzeglo
            - Inne pierdolki jak czujnik cisnienia doladowania ze 130, chlodnica oleju, kute tloki, etc...
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              No i wszystko razem koło 10.000 PLN tak?
              A efekt na poziomie nie psujących sie 160 KM. Piotrek daj spokój to nie ten przebieg. Chce poprostu w miare możliwości wymienić części które i tak bede musiał (sprężarka, wtryski) na mocniejsze. A wydech to taka mała zajawka
              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
              czarna AR 156 1.8 T.Spark

              Komentarz


              • #8
                Pierwsze 4 punkty wraz z hamulcami jak dobrze pokombinowac, powinny wyjsc mniej niz 5 tys, a bedziesz mial pewne, nie psujace sie 160KM. I wielki banan na twarzy
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz


                • #9
                  Chyba ze znów podjedzie jakis OBLESNY LEON z duzym facetem ,ciężkim i objedzie GOSCIA

                  I pójdzie sie jeb... 5000 PLN
                  Martinez nie kasuj posta.
                  Wiem ze bedziesz zły.
                  SORKI
                  Było ślisko.
                  Przepraszam
                  Martinez znów powie ze jestem monotematyczny.
                  A miedzy nami tez chciałbym po gwarancji cos po przerabiac.
                  Ciekawe czy turbo sie nie zasra gdy troszke jeszcze master,s w marcu wirusa poprzerabia.

                  W moim samochodzie tak fatalnych hamulców jeszcze nie miałem.
                  Gdy wyhamowuje z duzej predkosci (bez skrzyni) to w ostaniej fazie hamowania czuje jak samochód jeci dalej i dalej.Kiedys przeleciałem przez róLink sie na szczescie nie stało.
                  Jakby hamulce przepuszczały(moze gotuje sie płyn hamulcowy).(wymienili płyn w ASO )
                  Czy ktos ma cos podobnego?
                  Ja pierwsze co bym zrobił po wirusie to hamulce
                  LEWY

                  Komentarz


                  • #10
                    A za co mam sie obrażać mam auto które ma 151kkm nalatane i to AHF a nie ASV i jest prawie 100 kg cięższe nie mówiąc o tym że w bagażniku mam pudło + jakieś 30 kg makulatury . Poza tym mam taki moment że cięzko było na dwójce przyczeność złapać. Co nie zmienia faktu że dostałem w dupe i już. Ale poczekaj poprawi sie nawierzchnia zoorganizujemy rewanż .
                    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                    czarna AR 156 1.8 T.Spark

                    Komentarz


                    • #11
                      Martinez o czym my mówimy. Własnie przegladałem strone strona główna - VTG Serwis, Hamownia, Chiptuning, DPF i głowa mnie rozbolała.Słyszłem ze ludzie mają o nich niezbyt dobre zdanie ,na ten temat nie moge sie jadnak wypowiedziec .Ale po tym co zobaczyłem na stronie i przeczytałem to troszke rzeżbią w benzynowych silnikach.
                      SZOK ,ale diesle chyba im nie wychodzą
                      LEWY

                      Komentarz


                      • #12
                        a co ma do tego VTG?
                        Mi wycieraczki działają :szeroki_usmiech

                        MiKruS - dzięki
                        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                        czarna AR 156 1.8 T.Spark

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez MiKruS
                          Najlepiej zrobic i wtryski i wydech, ale jesli stalbym przed wyborem wtryski czy wydech, to zdecydowanie wtryski.
                          to prawda. cały wydech to IMO to po części kasa wywalona w błoto. przy wymianie turbiny po prostu przerób górną część wydechu (downpipe) na taką o większej średnicy (tak ze 2.5 cala) przez pierwsze 30 cm za turbiną. potem zwężenie, plecionka (może seryjną uda się wspawać - choć nie wiem, jak po 150k km ona wygląda ), rurka zamiast kata i już - wyjdzie tanio i efektywnie :diabelski_usmiech
                          była mocna Octa, a jest konik
                          Greckie Delikatesy

                          Komentarz


                          • #14
                            Moim zdaniem robienie wydechu w TDI przy modyfikacjach poniżej 200KM nie ma kompletnie sensu.

                            Prawdziwy zysk może wahać się w granicach 3-5KM, jakikolwiek inny przyrost to efekt uboczny wynikający z przepomowywania turbiny po zmianie wydechu itp.

                            Ja mimo że mierze powyżej 200KM nie planuje jakichkolwiek modyfikacji wydechu, może poza downpipem i wstawieniem metalowego katalizatora.
                            www.dynosoft.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              a ten downpipe to droga impreza i czy dużo z tym roboty? Sorry ale nie mam pojęcia co to i gdzie to jest?

                              Katalizator to faktycznie należało by wywalić.

                              To chyba nici będą z dwururki z tyłu

                              Orientuje sie ktoś ile wstawienie FMIC'a kosztuje?
                              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                              czarna AR 156 1.8 T.Spark

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Martinez
                                a ten downpipe to droga impreza i czy dużo z tym roboty? Sorry ale nie mam pojęcia co to i gdzie to jest?
                                to jest pierwszy element wydechu łączący turbinę z plecionką

                                Zamieszczone przez Martinez
                                Katalizator to faktycznie należało by wywalić.
                                albo wrzut takiego z wkładem metalowym - jak pisał aligator. mam taki - wożę w bagażniku już od pół roku, więc jakby co to mogę pokazać, jak to wygląda

                                Zamieszczone przez Martinez
                                To chyba nici będą z dwururki z tyłu
                                nie płacz. przynajmniej wioski nie będzie :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech

                                Zamieszczone przez Martinez
                                Orientuje sie ktoś ile wstawienie FMIC'a kosztuje?
                                sam dobry FMIC to koszt rzędu 200PLN (za tyle wyrwałem k) - 800 PLN. droższe to już przepłacanie. łykaj od IVECO, lub od TDI 150KM. w okolicach 400-700 pownieneś wyrwać coś fajnego. później 500-1000 na rurki + robociznę za montaż i po sprawie k

                                Pozdr!
                                BP
                                była mocna Octa, a jest konik
                                Greckie Delikatesy

                                Komentarz


                                • #17
                                  @BaPit - dzięki, z chęcią na najbliższym spocie bym zerknął. Katalizator przy 151kkm faktycznie moze byc przypchany. A FMIC od ARL'a pasuje ponoć jak ulał, MiKruS coś wspominał. Te z kolei chyba Master's. Szczerze mówiąc myślałem że taniej wyjdzie to wstawienie FMIC'a (rurki i robocizna). No ale póki co trzeba do wiosny dojeździć a potem do roboty
                                  Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                  teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                  czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Proponuje zamontować - naprawde warto :twisted: :twisted:
                                    "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                    Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                    Pionek znów gra.......

                                    Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                    www.dynosoft.pl

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Moim zdaniem robienie wydechu w TDI przy modyfikacjach poniżej 200KM nie ma kompletnie sensu.

                                      Prawdziwy zysk może wahać się w granicach 3-5KM
                                      po wycieciu katalizatora ( a wlasciwie wydlubaniu czarnego syfu ze srodka) na na mojej serii absolutnej 110 wyszlo 117 KM...

                                      to tak gdyby ktos dociekał ile to "da"
                                      GETAWAY DRIVER

                                      Saab 9-5 Aero Black Estate

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Mam pytanko: czy wyciecie katalizatora, tzn. wstawienie samej rurki w miejsce katalizatora, nie bedzie mialo wplywu na wieksze zuzycie silnika??
                                        Pozdrawiam
                                        Radek

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Nie będzie miało wpływu....wycinaj śmiało
                                          Pogromca mitów...o pieknych koniach

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez lester
                                            Moim zdaniem robienie wydechu w TDI przy modyfikacjach poniżej 200KM nie ma kompletnie sensu.

                                            Prawdziwy zysk może wahać się w granicach 3-5KM
                                            po wycieciu katalizatora ( a wlasciwie wydlubaniu czarnego syfu ze srodka) na na mojej serii absolutnej 110 wyszlo 117 KM...

                                            to tak gdyby ktos dociekał ile to "da"
                                            ale mierzyles przed wydlubaniem??? bo nadal nie wiadomo jaki przyrost a wlasciwie ile on zabieral mocy

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Master's
                                              Nie będzie miało wpływu....wycinaj śmiało
                                              Dzieki, a zatem w poniedzialek usuwam kata
                                              Pozdrawiam
                                              Radek

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                moim zdaniem nie zabieral wiele..inne ahf'y maja podobne wyiki na serii, wiec to moze kwestia dobrego dotarcia... ale po ulatwieniu "oddychania" auto zachowuje sie zupelnie inaczej przy predkosciach +140 km/h... silnik pracuje rowniej, nie czuc wibracji, takei jakie bylo czuc wczesniej...autp spokojnie wkreca sie na duze predkosci i spokojniej sie przy nich prowadzi...pozatym przy bardzo zapchanym katalizatorze moze powstac fala rezonansowa, ktora bardzo slychac, a pozatym, powoduje notlaufy....
                                                GETAWAY DRIVER

                                                Saab 9-5 Aero Black Estate

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  no ale mierzyłes przed i po wycieciu katalizatora??? bo moze te 117 KM to miałes w seri...
                                                  152 KM/342,8 Nm
                                                  ARL, FMIC, dostroił
                                                  Masters Tuning

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X